Η καραντίνα θέλει ίντερνετ κι αυτό καταγράφεται και στο νέο δελτίο της ΕΛΣΤΑΤ για τον κύκλο εργασιών των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου Νοεμβρίου, τον μήνα που ξεκίνησε το δεύτερο λοκντάουν. Ανοδο 39% σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2019 κατέγραψαν οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου και αλληλογραφίας (κωδικός που πλέον αφορά σχεδόν αποκλειστικά το ηλεκτρονικό εμπόριο). Αντιθέτως βούλιαξαν οι πωλήσεις ρούχων και παπουτσιών με πτώση του τζίρου 66,3% και 66,2%
Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση του κύκλου εργασιών από όλες τις κατηγορίες παρουσίασε η πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων (πλην αυτοκινήτων), με άνοδο του τζίρου κατά 60,8% τον Οκτώβριο και 47,4% τον Νοέμβριο πάντα σε σύγκριση με πέρσι, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία που είχε ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2020. Ανοδικά κινήθηκαν Οκτώβριο και Νοέμβριο οι πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιφερειακών μονάδων και λογισμικού με αύξηση του τζίρου κατά 29,5% και 16,3% αντίστοιχα.,
Στο δελτίο της ΕΛΣΤΑΤ επαναλαμβάνονται τα στατιστικά ευρήματα για το τρίτο τρίμηνο του 2020, κατά το οποίο ο κύκλος εργασιών του λιανικού εμπορίου συρρικνώθηκε κατά 5,6% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019, ενώ ανέκαμψε κατά 19,8% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Σε απόλυτους αριθμούς στο σύνολο των επιχειρήσεων του τομέα λιανικού εμπορίου ο κύκλος εργασιών το τρίτο τρίμηνο του 2020 ανήλθε στα 12,86 δισ, έναντι 13,86 δισ ευρώ το τρίτο τρίμηνο του 2019, και 10,73 δισ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο του 2020.