Στην Ολυμπία Οδό, εκεί δηλαδή όπου δινόταν και πριν από το 2013, επιστρέφει ο οδικός άξονας Πάτρας-Πύργου και η κυβέρνηση πανηγυρίζει διότι έλαβε την πρώτη σχετική έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, χωρίς να χάσει την ευκαιρία να επιτεθεί στον ΣΥΡΙΖΑ. Οπως ανακοίνωσε χθες το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω της Γενικής Διεύθυνσης για την Εσωτερική Αγορά, τη Βιομηχανία, την Επιχειρηματικότητα και τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (DG GROW) «απεφάνθη ότι η εκ νέου ενσωμάτωση του Πάτρα – Πύργος στη Σύμβαση Παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού είναι συμβατή με το Κοινοτικό Δίκαιο».
«Ετσι, έδωσε το “πράσινο φως” στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να προχωρήσει, σύμφωνα με τον σχεδιασμό του κ. Κώστα Καραμανλή, στο επόμενο και τελικό βήμα της διαδικασίας, που είναι η γνωστοποίηση στην Επιτροπή Ανταγωνισμού, ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει το έργο», προσθέτει η ανακοίνωση.
Ο πράγματι πολύπαθος και ανθρωποκτόνος οδικός άξονας Πάτρας-Πύργου είχε αρχικώς ενσωματωθεί στη σύμβαση παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού και θα κατασκευαζόταν μαζί με τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Πατρών για να λειτουργεί με διόδια. Ομως, στο τέλος του 2013, ο τότε υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε ότι το κομμάτι Πάτρα-Πύργος αφαιρείται για να εκτελεστεί ως δημόσιο έργο.
Στα χρόνια, όμως, που ο κ. Χρυσοχοΐδης ασχολούνταν μόνο με... την οδική ασφάλεια δεν κατάφερε να προκηρύξει το δημόσιο έργο που υποσχόταν. Η νέα κυβέρνηση μετά το 2015 επιχείρησε να «σπάσει» το έργο σε οκτώ εργολαβίες, χωρίς όμως και εκείνη να ολοκληρώσει την προσπάθεια. Ανατέθηκαν κάποια τμήματα στη «Μηχανική» του Πρ. Εμφιετζόγλου αλλά η κυβέρνηση Μητσοτάκη τον απομάκρυνε με συνέπεια να ξεσπάσει σφοδρή διαμάχη. Μετά απ' όλα αυτά, ο Κ. Καραμανλής σχεδίασε την επανένταξη του άξονα στην Ολυμπία Οδό που μπόρεσε στο μεσοδιάστημα να ολοκληρώσει το τμήμα Αθηνών-Πατρών γλιτώνοντας το κόστος έως τον Πύργο.
Το υπουργείο Υποδομών-Μεταφορών χαρακτήρισε τη χθεσινή πρώτη έγκριση ως μία εξαιρετικά σημαντική εξέλιξη για την υλοποίηση του έργου, αλλά και «την πιο πανηγυρική διάψευση του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος, πριν μόλις λίγες ημέρες, διαστρεβλώνοντας πλήρως μια σχετική απάντηση της επιτρόπου, υποστήριξε ότι δήθεν δεν είχαν προχωρήσει οι επαφές της κυβέρνησης με την Ε.Ε.». «Δυστυχώς, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης φαίνεται ότι θεωρεί πιο σημαντικό από το να πραγματοποιηθεί επιτέλους το έργο, το να αποκρύψει τις δικές του εγκληματικές ευθύνες. Ολοι όμως γνωρίζουν πλέον ότι εάν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε ακυρώσει τον διαγωνισμό του 2014 για να σπάσει στη συνέχεια το έργο σε οκτώ κομμάτια για χάρη του αγαπημένου του εργολάβου, σήμερα ο δρόμος θα ήταν ήδη γεγονός», καταλήγει το ΥΠΟΜΕ.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας