• Αθήνα
    Αυξημένες νεφώσεις
    1°C -0.2°C / 2.3°C
    2 BF
    94%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    0°C -2.5°C / 1.9°C
    1 BF
    36%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    3°C 1.0°C / 4.0°C
    4 BF
    55%
  • Ιωάννινα
    Αυξημένες νεφώσεις
    -2°C -3.6°C / -2.1°C
    5 BF
    37%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    -2°C -2.1°C / -0.9°C
    4 BF
    54%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    -1°C -3.1°C / 1.2°C
    2 BF
    39%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    -5°C -5.6°C / -3.2°C
    2 BF
    39%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    1°C 0.2°C / 3.6°C
    2 BF
    47%
  • Ηράκλειο
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    4°C 3.3°C / 5.3°C
    4 BF
    87%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    4°C 0.9°C / 3.9°C
    4 BF
    65%
  • Ερμούπολη
    Αυξημένες νεφώσεις
    4°C 3.9°C / 6.6°C
    6 BF
    87%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    5°C 4.6°C / 4.6°C
    7 BF
    68%
  • Κεφαλονιά
    Αυξημένες νεφώσεις
    4°C 3.7°C / 3.7°C
    4 BF
    51%
  • Λάρισα
    Αυξημένες νεφώσεις
    1°C -0.5°C / 0.9°C
    3 BF
    44%
  • Λαμία
    Ήπιες χιονοπτώσεις
    0°C -0.5°C / 0.1°C
    3 BF
    75%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    5°C 3.8°C / 5.4°C
    3 BF
    79%
  • Χαλκίδα
    Αυξημένες νεφώσεις
    1°C 0.0°C / 2.6°C
    0 BF
    96%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    0°C -1.7°C / 1.0°C
    2 BF
    39%
  • Κατερίνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    0°C -2.4°C / 1.9°C
    3 BF
    54%
  • Καστοριά
    Σποραδικές νεφώσεις
    -5°C -5.2°C / -5.2°C
    3 BF
    48%

Η ευρύτερη περιοχή της Νότιας Αττικής και του Πειραιά έχει γεμίσει από μεταχειρισμένα αστικά λεωφορεία τις τελευταίες ημέρες, με συγκεκριμένες πινακίδες ΔΟΚιμής...

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

«Καθ’ οδόν τα λεωφορεία»

  • A-
  • A+
Στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου αναμένεται να ξεκινήσουν οι πρώτες παραχωρήσεις περιφερειακών και διαδημοτικών δρομολογίων, αμέσως μετά τη Γ.Σ. των μετόχων του ΚΤΕΛ Ν. Αττικής. Σταδιακή η ένταξη των υπόλοιπων ΚΤΕΛ

Eβρεξε λεωφορεία χθες, αλλά μάλλον θα μείνουμε φέτος με τον... πόθο, αφού τα νούμερα που ανακοινώθηκαν απλά «δεν βγαίνουν». Χθες το πρωί ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος δήλωσε ότι άμεσα θα προστεθούν 200 λεωφορεία από τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ Αττικής και επιπλέον 300 μέσω leasing μέχρι το τέλος της χρονιάς. Αναλύοντας όμως το «άμεσα» διευκρίνισε ότι αφορά τον επόμενο μήνα. Μαθαίνουμε πάντως ότι αρκετά περιφερειακά ΚΤΕΛ (Πάτρα, Λάρισα, Αργος κ.α.) δηλώνουν ετοιμότητα να συμβάλουν προσωρινά το πρώτο διάστημα με δικά τους αστικά λεωφορεία και οδηγούς, προσδοκώντας και στο ανάλογο αντίτιμο.

Το απόγευμα, στην ανακοίνωσή του ο πρωθυπουργός έδειξε μεγαλύτερη βιασύνη, ενημερώνοντας ότι «από τη μεθεπόμενη εβδομάδα 100 νέα λεωφορεία μπαίνουν σε κίνηση και άλλα 400 έως το τέλος του χρόνου» - προφανώς αναφέρεται στα πρώτα μεταχειρισμένα αστικά λεωφορεία που θα διαθέσουν τα ΚΤΕΛ, αμέσως μετά τη γενική συνέλευση των μετόχων του ΚΤΕΛ Ν. Αττικής στις 11 ή στις 14 Οκτωβρίου, δηλαδή σε τρεις εβδομάδες.

Από το υπουργείο Μεταφορών τονίζουν ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια ώστε να επιταχυνθεί η παραλαβή και των 300 λεωφορείων με leasing έως το τέλος του χρόνου.

ΟΚ, για την υπογραφή της σύμβασης δεν αμφιβάλλουμε, αλλά η παραλαβή τους είναι άλλης τάξεως ζήτημα. Ο διαγωνισμός για τη μίσθωση 300 μεταχειρισμένων λεωφορείων προβλέπει κατάθεση φακέλων μέχρι 30 Οκτωβρίου. Θα ακολουθήσουν εξέταση των δικαιολογητικών σε προκαθορισμένη ημερομηνία, άνοιγμα οικονομικών προσφορών, απόφαση της επιτροπής, κατακύρωση, κι αν πάνε όλα χωρίς ενστάσεις, προσυμβατικός έλεγχος (ταχύτατος τελευταία... όπως φάνηκε με τον ΟΑΣΘ) και υπογραφή σύμβασης κάπου πριν τα Χριστούγεννα, στο γρήγορο σενάριο.

Πρακτικά, βάσει των όρων του διαγωνισμού (προφανώς έχει ληφθεί υπόψην και το πρόγραμμα διαθεσιμότητας αποσυρθέντων λεωφορείων από ευρωπαϊκούς στόλους), υποχρέωση του αναδόχου είναι να παραδώσει το αργότερο μέσα σε 30 ημέρες τα πρώτα 60 λεωφορεία (ρεαλιστικά ας πούμε τέλη Ιανουαρίου 2021), μέσα σε 75 ημέρες τα επόμενα 60 λεωφορεία (φθάσαμε μέσα Μαρτίου 2021), μέσα σε 120 ημέρες τα επόμενα 90 λεωφορεία (τέλη Απριλίου 2021) και να ολοκληρώσει τις παραδόσεις συνολικά μέσα σε 150 ημέρες, δηλαδή θεωρητικά πριν τον Ιούνιο 2021. Καλά κρασιά δηλαδή...

Ο διαγωνισμός μας έχει δημιουργήσει και άλλες απορίες, καθώς προβλέπει συντήρηση με ευθύνη του/των αναδόχου/ων και μάλιστα σε εγκαταστάσεις για τις οποίες έχει υπολογιστεί μηνιαίο κόστος πάρκινγκ 200 ευρώ -φυσικά, εάν δεν έχουν απορίες για το μέλλον τους οι συνδικαλιστές των τεχνικών στα λεωφορεία, εμείς περισσεύουμε...

Ξεκινούν προσλήψεις οδηγών τα ΚΤΕΛ

Με ανακοινώσεις τους τα τέσσερα υπεραστικά ΚΤΕΛ που θα συμμετάσχουν στις περιφερειακές και δημοτικές-διαδημοτικές συγκοινωνίες της Αθήνας ζητούν να προσλάβουν περίπου 600 οδηγούς με εμπειρία σε αστικά λεωφορεία για τα δρομολόγια που θα ξεκινήσουν από την 1η Νοεμβρίου.

Στα προσόντα απαιτούνται ισχύουσα άδεια οδήγησης λεωφορείου (κατηγορίας Δ’ και σε ορισμένες περιπτώσεις Δ+Ε), Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας σε ισχύ και κάρτα ψηφιακού ταχογράφου.

■ Η «ΚΤΕΛ Επαρχίας Θηβών Α.Ε.» θα δραστηριοποιηθεί στην ευρύτερη περιοχή Αχαρναί-Θρακομακεδόνες και δέχεται αιτήσεις μέχρι τις 20 Οκτωβρίου ([email protected] και τηλ. 22620-26419).

■ Η «ΚΤΕΛ Ν. Ευβοίας Α.Ε.» ανακοίνωσε μόνο ότι θα εκτελεί δρομολόγια στην Αττική από την 1η Νοεμβρίου και ζητά αιτήσεις οδηγών μέχρι τις 20 Οκτωβρίου ([email protected] και τηλ. 22210-22102).

■ Η «ΚΤΕΛ Κορινθίας Α.Ε.» ζητά να προσλάβει οδηγούς αστικών λεωφορείων για το έργο του ΟΑΣΑ που θα εκτελέσει στην ευρύτερη περιοχή Ελευσίνας, Αχαρνών και Κηφισιάς. Θα δέχεται αιτήσεις μέχρι τις 15 Οκτωβρίου ([email protected] και τηλ. 27410-75412).

■ Η «ΚΤΕΛ Ν. Αττικής Α.Ε.» στο πλαίσιο της συνεργασίας με τον ΟΑΣΑ ζητά να προσλάβει οδηγούς για το συγκοινωνιακό έργο στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής και δέχεται αιτήσεις μόνο μέσω email ([email protected] και τηλ. 210-8808080) χωρίς να αναφέρει καταληκτική ημερομηνία, αφού εκτιμάται ότι θα κάνει άμεσα προσλήψεις για να είναι σε ετοιμότητα από τις 12 ή τις 15 Οκτωβρίου. Μάλιστα, εκτός από τα κλασικά 12μετρα, η εταιρεία θα δρομολογήσει και αρθρωτά 18μετρα λεωφορεία.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στην κόψη του ξυραφιού τα 770 αστικά λεωφορεία
Mercedes-Benz και Solaris προσέφυγαν στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών, καταγράφοντας σημαντικές τεχνικές αποκλίσεις, προβληματικές διατυπώσεις ή ενστάσεις εγκυρότητας της προκήρυξης του διαγωνισμού.
Στην κόψη του ξυραφιού τα 770 αστικά λεωφορεία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Προμελετημένο έγκλημα σε βάρος του επιβατικού κοινού»
Με κοινή δήλωσή τους Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης σημειώνουν ότι το χθεσινό δημοσίευμα της «Εφημερίδας των Συντακτών» «αποκάλυψε την απάτη Καραμανλή-Μητσοτάκη στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς».
«Προμελετημένο έγκλημα σε βάρος του επιβατικού κοινού»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέο διαγωνισμό έχει στα σκαριά ο ΟΑΣΘ για 270 μεταχειρισμένα λεωφορεία
Είχε υπάρξει σχετική αναφορά από τον ΟΑΣΘ την περασμένη εβδομάδα, αλλά αυτή τη φορά το δηλώνει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, απαντώντας στη Βουλή σε ερώτηση του βουλευτή...
Νέο διαγωνισμό έχει στα σκαριά ο ΟΑΣΘ για 270 μεταχειρισμένα λεωφορεία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ψάχνουν «εθνικό ευεργέτη» για τα καινούργια λεωφορεία
Με πιστώσεις 206 εκατ. ευρώ από το ΠΔΕ 2019, που... δεν έχουν επικαιροποιηθεί, ανακοίνωσε το υπουργείο Μεταφορών τον διαγωνισμό για τα 750+20 καινούργια αστικά λεωφορεία.
Ψάχνουν «εθνικό ευεργέτη» για τα καινούργια λεωφορεία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Οι ΙΜΕ ΕΠΕ είναι… φίλοι μας
Με φωτογραφική διάταξη το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επιχειρεί να διατηρήσει μέχρι το καλοκαίρι του 2025 το καθεστώς μικρού αριθμού Ιδιότυπων Μεταφορικών Εταιρειών και τους αφορολόγητους μεσάζοντες, κατά...
Οι ΙΜΕ ΕΠΕ είναι… φίλοι μας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ποια είναι η Next e.GO που φιλοδοξεί να επενδύσει στην Ελλάδα
Ο επικεφαλής της Next e.GO AG (Ltd) υπογράφει σε διαδικτυακή εκδήλωση σήμερα το μεσημέρι μνημόνιο συναντίληψης με τον υφυπουργό, αρμόδιο για την Οικονομική Διπλωματία Κ. Φραγκογιάννη, παρουσία του...
Ποια είναι η Next e.GO που φιλοδοξεί να επενδύσει στην Ελλάδα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας