Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Μείωση επιβατικής κίνησης - αύξηση στη διακίνηση εμπορευμάτων
EUROKINISSI
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Μείωση επιβατικής κίνησης - αύξηση στη διακίνηση εμπορευμάτων

  • A-
  • A+

Μείωση κατά 15,8% παρουσίασε το α' τρίμηνο του 2020 η συνολική διακίνηση επιβατών στους ελληνικούς λιμένες σε σύγκριση με το α' τρίμηνο του 2019, ενώ στην αντίστοιχη σύγκριση του α' τριμήνου του 2019 με το α' τρίμηνο του 2018 παρατηρήθηκε μείωση κατά 2,6%.

Αντίθετα, αύξηση κατά 1,1% σημείωσε η συνολική διακίνηση εμπορευμάτων στα ελληνικά λιμάνια το α' τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019, ενώ σε σύγκριση του α' τριμήνου 2019 με το α' τρίμηνο του 2018 παρατηρήθηκε αύξηση κατά 2,0%. Επίσης σημαντική μείωση κατά 8,3% παρουσίασε η συνολική διακίνηση κινητών μονάδων (τροχοφόρων).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, το α' τρίμηνο του 2020 διακινήθηκαν στα λιμάνια της χώρας με επιβατηγά πλοία 3.755.207 επιβάτες, από αυτούς οι 3.617.550 ήταν επιβάτες εσωτερικού και οι 137.657 εξωτερικού, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019 είχαν διακινηθεί 4.269.910 επιβάτες εσωτερικού και 190.441 εξωτερικού.

Αναφορικά με τη διακίνηση των εμπορευμάτων, εσωτερικού και εξωτερικού, στα ελληνικά λιμάνια με εμπορικά πλοία το α' τρίμηνο του 2020 διακινήθηκαν 6.892.871 εμπορεύματα στο εσωτερικό και 31.662.684 στο εξωτερικό, συνολικά 38.555.555, ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019 είχαν διακινηθεί 38.151.379, με την αύξηση να σημειώνεται σε αυτά του εξωτερικού.

Σχετικά με τα τροχοφόρα το α' τρίμηνο του 2020 διακινήθηκαν 1.547.772 (1.430.425 στο εσωτερικό και 117.347 στο εξωτερικό) ενώ το 2019 είχαν διακινηθεί 1.687.968. 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τι απαντά ο ΟΛΠ για τα έργα επέκτασης του επιβατικού λιμένα
Τη δική της εκδοχή έδωσε χθες η διοίκηση του ΟΛΠ για το έργο της νότιας επέκτασης του επιβατικού λιμένα στην Πειραϊκή, που από τις αρχές Μαρτίου που ξεκίνησε η υλοποίησή του έχει προκαλέσει πλήθος...
Τι απαντά ο ΟΛΠ για τα έργα επέκτασης του επιβατικού λιμένα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Χωρίς «βαρέα» παραμένουν οι εργαζόμενοι στις προβλήτες
Η ασφάλιση των εργαζομένων στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού στον Πειραιά επανέρχεται και πάλι στο προσκήνιο με την ερώτηση που κατέθεσαν επτά βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Χωρίς «βαρέα» παραμένουν οι εργαζόμενοι στις προβλήτες
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σταθεροποιείται η κρουαζιέρα
Ελάχιστη μείωση παρουσίασαν το 2018 οι αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο, αντίθετα σημειώθηκε μικρή άνοδος στις επισκέψεις των επιβατών ● Σημαντική μείωση...
Σταθεροποιείται η κρουαζιέρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εγκαίνια στο λιμάνι της Κέρκυρας
Ο νέος σταθμός υποδοχής επιβατών κρουαζιέρας στο λιμάνι της Κέρκυρας, μια αίθουσα 1.000 τ.μ. που καλύπτει όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές ασφαλείας, το κόστος της οποίας προσέγγισε περίπου τις 500 χιλιάδες...
Εγκαίνια στο λιμάνι της Κέρκυρας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Β. Μαρινάκης: Κανένα όφελος για τον Πειραιά από την Cosco
Μια έκπληξη έκρυβε η έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πειραιά την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου, που θέμα είχε τη διέλευση των φορτηγών του ΟΛΠ μέσα από την πόλη.
Β. Μαρινάκης: Κανένα όφελος για τον Πειραιά από την Cosco
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πολιτικά... μποφόρ για 3 λιμάνια
Η πρώτη φάση για την αξιοποίηση των τριών λιμανιών της χώρας (Αλεξανδρούπολη, Καβάλα, Ηγουμενίτσα) ολοκληρώθηκε εν μέσω πανδημίας, οι επενδυτές κατέθεσαν το ενδιαφέρον τους για την απόκτηση του πλειοψηφικού...
Πολιτικά... μποφόρ για 3 λιμάνια

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας