Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Βήμα προς βήμα η ασφαλής επανεκκίνηση της κρουαζιέρας
EUROKINISSI/ILIALIVE.GR/ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΥΝΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Βήμα προς βήμα η ασφαλής επανεκκίνηση της κρουαζιέρας

  • A-
  • A+

Το μήνυμα ότι η ελληνική κρουαζιέρα πρέπει και το αξίζει να επανέλθει το συντομότερο δυνατόν στην προ κορονοϊού εποχή και να αναπτυχθεί στις σωστές βάσεις, με τα μέγιστα οφέλη για την πατρίδα, στέλνει η Ενωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ).

Εξηγεί ότι όντας ο μοναδικός εθνικός φορέας εκπροσώπησης της κρουαζιέρας στη χώρα, εργάζεται εντατικά προς όλες τις κατευθύνσεις προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργήθηκαν στον κλάδο λόγω του COVID-19 και να εξασφαλιστεί η ασφαλής επανεκκίνησή της. Στο πλαίσιο αυτό βρίσκονται σε εξέλιξη συνεχείς παρεμβάσεις προς όλους τους αρμόδιους κυβερνητικούς φορείς και στόχοι της Ενωσης είναι να ξεπεραστούν τα σημερινά εμπόδια και να καλλιεργηθεί το έδαφος για ένα καλύτερο μέλλον. Βασικός στόχος είναι η ανάπτυξη του κλάδου με τα πολλά και ποικίλα οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες της ευρύτερης περιοχής των λιμένων προσέγγισης των πλοίων και την εθνική οικονομία γενικότερα.

Στους στόχους και τις μεθοδεύσεις της ΕΕΚΦΝ λαμβάνονται υπ’ όψιν οι ιδιαιτερότητες κάθε προορισμού κρουαζιέρας, που για τη χώρα είναι πολλές λόγω της έλλειψης της αναγκαίας υποδομής πολλών λιμανιών. Επίσης εξετάζονται και άλλοι παράγοντες που αφορούν τους προορισμούς των πλοίων και οι οποίοι ξεφεύγουν μεν από τα όρια της λιμενικής ζώνης, αλλά συνδέονται άμεσα με την άνετη και ασφαλή μετακίνηση των επιβατών-τουριστών προς τα ενδιαφέροντα σημεία κάθε προορισμού. Μεταξύ αυτών είναι τα αεροδρόμια, παράγοντας που συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη του homeporting.

Η αυξητική τάση που είχε τα τελευταία χρόνια η κρουαζιέρα ως επιλογή διακοπών παγκοσμίως και η οποία αναμενόταν να εκτιναχθεί περισσότερο το 2020 διακόπηκε στις αρχές του χρόνου λόγω της πανδημίας. Ετσι, αναγκάστηκαν τα πλοία να σταματήσουν τα ταξίδια τους και να αποβιβάσουν τους επιβάτες, καθώς και έναν αριθμό πληρώματος μέχρι να περάσουν με ασφάλεια τις δύσκολες ημέρες.

Σχετικά με την Ανατολική Μεσόγειο και φυσικά την Ελλάδα, η ΕΕΚΦΝ ελπίζει ότι από τις αρχές Αυγούστου θα ξεκινήσουν και πάλι τα κρουαζιερόπλοια, ίσως με μειωμένο αριθμό επιβατών, με λιγότερα πλοία αρχικά και φυσικά με εφαρμογή ειδικών πρωτοκόλλων λειτουργίας, αλλά και λιμένων και προορισμών γενικότερα.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Από 1 Αυγούστου το άνοιγμα της κρουαζιέρας, αλλά μετά τις 15 τα πρώτα πλοία
Στα περιστατικά με τα πολλά κρούσματα και τους θανάτους, στην αρχή της πανδημίας, απέδωσε τη χαμηλότερη ζήτηση φέτος στις διακοπές τύπου κρουαζιέρας, ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης.
Από 1 Αυγούστου το άνοιγμα της κρουαζιέρας, αλλά μετά τις 15 τα πρώτα πλοία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στην εντατική λόγω κορονοϊού η κρουαζιέρα
Τεράστια και ανυπολόγιστη είναι η οικονομική ζημιά που έχει υποστεί λόγω της πανδημίας ο ανερχόμενος μέχρι σήμερα κλάδος της κρουαζιέρας και πιθανότατα να χρειαστούν ακόμα και χρόνια για να μπορέσει να καλύψει...
Στην εντατική λόγω κορονοϊού η κρουαζιέρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μαύρα σενάρια για την κρουαζιέρα
Ο κορονοϊός πλήττει σοβαρά και τον κλάδο της κρουαζιέρας, καθώς πλοία που εκτελούσαν κρουαζιέρες ακυρώνουν τα προγράμματά τους και τα περισσότερα από αυτά στρέφονται προς τη Μεσόγειο.
Μαύρα σενάρια για την κρουαζιέρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ταξιδιωτική σύσταση ΗΠΑ για Ελλάδα εξαιτίας αύξησης των κρουσμάτων
Συμβουλές από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ προς τους Αμερικανούς να μην ταξιδεύουν στην Ελλάδα εξαιτίας της νέας έξαρσης κορονοϊού στη χώρα μας.
Ταξιδιωτική σύσταση ΗΠΑ για Ελλάδα εξαιτίας αύξησης των κρουσμάτων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Χάθηκαν 128.924 θέσεις εργασίας
Πάνω από 22% τα ποσοστά ανεργίας στις τουριστικές περιοχές τον Απρίλιο ● Τα κυβερνητικά μέτρα «φρέναραν» την αύξηση της ανεργίας αλλά δεν τη σταμάτησαν, ενώ μεγάλος όγκος εργαζομένων μεταπήδησε στους...
Χάθηκαν 128.924 θέσεις εργασίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Απαγορευτικό» της επιτροπής λοιμωξιολόγων για αύξηση πληρότητας στα πλοία
Είδηση «έβγαλε» το πρωί της Πέμπτης ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, ανακοινώνοντας ότι μπαίνει φρένο στην αύξηση πληρότητας στα πλοία εξαιτίας της έξαρσης κορονοϊού.
«Απαγορευτικό» της επιτροπής λοιμωξιολόγων για αύξηση πληρότητας στα πλοία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας