Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Παρέλαση μεταχειρισμένων λεωφορείων στον ΟΑΣΘ
ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ (ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟΥ)
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Παρέλαση μεταχειρισμένων λεωφορείων στον ΟΑΣΘ

  • A-
  • A+

Μεταχειρισμένα λεωφορεία κατασκευής μεταξύ 2005 και 2010 αποτελούν τελικά τον προσφερόμενο στόλο για λειτουργική μίσθωση από τον ΟΑΣΘ (βλ. και «Εφ.Συν.» 25/6/2020).

Χθες Παρασκευή έγινε στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ επίδειξη των δειγμάτων λεωφορείων από τους συμμετέχοντες στον διαγωνισμό (διάφορων τύπων, MAN, Mercedes-Benz και Volvo, Solaris) και στη συνέχεια μέχρι τη Δευτέρα θα ολοκληρωθεί το άνοιγμα των φακέλων, για να εξεταστούν οι προσφορές και η τήρηση των όρων, όπως π.χ. η αποφυγή σύγκρουσης συμφερόντων (παρ. 2.2.4) και η τεχνική και επαγγελματική ικανότητα (παρ. 2.2.6, προμήθεια τουλάχιστον 50 λεωφορείων την τελευταία τριετία) που επιφέρουν αποκλεισμό, πριν ζητηθεί ο προσυμβατικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Σημειώνεται ότι από το Ελεγκτικό Συνέδριο έχει ήδη ακυρωθεί (υπό ένσταση) ένας μεγάλος διαγωνισμός του ΟΑΣΘ, σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με τη συμμετοχή της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της εταιρείας ειδικού σκοπού Hellas Smart Ticket (κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ - LG CNS), προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ, η οποία διαχειρίζεται και το σύστημα τηλεματικής του ΟΑΣΑ. Ο ΟΑΣΘ διαθέτει άλλο σύστημα τηλεματικής από τη Link technologies.

Πάντως, ο υπουργός Μεταφορών έχει ήδη προεγκρίνει το σύνολο των προαιρέσεων του διαγωνισμού, ώστε ο ΟΑΣΘ να μπορεί να τις ενεργοποιήσει το συντομότερο δυνατόν, από το 2021 για το σύνολο των 450 λεωφορείων (συνολικά 16,2 εκατ. ευρώ ετησίως, συν ΦΠΑ), από το 2023 για τη χρονική επέκταση της σύμβασης έως τα μέσα του 2024 και από το 2021 για αύξηση του διαθέσιμου προϋπολογισμού έως 50% για συμπληρωματικά κόστη, συνολικά περί τα 64,3 εκατ. ευρώ (δηλαδή έως 142.844 ευρώ ανά λεωφορείο!).

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέο διαγωνισμό έχει στα σκαριά ο ΟΑΣΘ για 270 μεταχειρισμένα λεωφορεία
Είχε υπάρξει σχετική αναφορά από τον ΟΑΣΘ την περασμένη εβδομάδα, αλλά αυτή τη φορά το δηλώνει ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, απαντώντας στη Βουλή σε ερώτηση του βουλευτή...
Νέο διαγωνισμό έχει στα σκαριά ο ΟΑΣΘ για 270 μεταχειρισμένα λεωφορεία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Λεφτά υπάρχουν»... στον ΟΑΣΘ
Μια περίεργη υπόθεση κονδυλίων «επικοινωνίας» με απευθείας ανάθεση (ελέω… κορονοϊού) «έτρεξε» το δίμηνο Ιουνίου - Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη με την εταιρεία «Minds ΙΚΕ», γνωστή και από άλλες πρόσφατες.
«Λεφτά υπάρχουν»... στον ΟΑΣΘ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Διάλεξε… γερμανικά ο Δήμος Θεσσαλονίκης
Η γερμανική εταιρεία holding του Δήμου Λιψίας κατέθεσε τη συμφωνημένη προσφορά (με μικρή έκπτωση 4,48%, στα 11.000 ευρώ ανά λεωφορείο), με διαθεσιμότητα 50+1 δίπορτα οχήματα.
Διάλεξε… γερμανικά ο Δήμος Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Περικοπές στη δωρεάν μετακίνηση ανέργων
Μόνο στην περιφερειακή ενότητα της μόνιμης κατοικίας τους θα μπορούν να μετακινούνται δωρεάν με αστικά μέσα μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, τραμ και ηλεκτρικός σιδηρόδρομος ΗΣΑΠ) οι άνεργοι, σε...
Περικοπές στη δωρεάν μετακίνηση ανέργων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ποια είναι η Next e.GO που φιλοδοξεί να επενδύσει στην Ελλάδα
Ο επικεφαλής της Next e.GO AG (Ltd) υπογράφει σε διαδικτυακή εκδήλωση σήμερα το μεσημέρι μνημόνιο συναντίληψης με τον υφυπουργό, αρμόδιο για την Οικονομική Διπλωματία Κ. Φραγκογιάννη, παρουσία του...
Ποια είναι η Next e.GO που φιλοδοξεί να επενδύσει στην Ελλάδα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα 92 καινούργια λεωφορεία και οι ανακρίβειες... Πατούλη
Φουρτούνες προκάλεσε στην Περιφέρεια Αττικής το δημοσίευμα της «Εφ.Συν.» με τίτλο «Ανεπιθύμητα τα... καινούργια λεωφορεία». Ο περιφερειάρχης Γ. Πατούλης χαρακτηρίζει «ανακριβές» το δημοσίευμα και η Ρ. Δούρου...
Τα 92 καινούργια λεωφορεία και οι ανακρίβειες... Πατούλη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας