Σε λειτουργία τέθηκε σήμερα από το υπουργείο Τουρισμού το 1572, αριθμός στον οποίο μπορούν να απευθύνονται καταναλωτές, τουρίστες, επιχειρηματίες και εργαζόμενοι του τουριστικού τομέα που ζητούν ενημέρωση σχετικά με ζητήματα που προκύπτουν στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πανδημίας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου, ειδική ομάδα έμπειρων στελεχών του καταγράφει και απαντά στα σχετικά ερωτήματα και όπως δήλωσε ο υπουργός, Χάρης Θεοχάρης, σκοπός «είναι η διαρκής ενημέρωση και στήριξη της τουριστικής αγοράς και σε ένα δεύτερο επίπεδο η παροχή δυνατότητας στους τουρίστες που θα επισκεφθούν την Ελλάδα να παίρνουν πληροφορίες για ζητήματα που προκύπτουν κατά την παραμονή τους στη χώρα μας».
Η γραμμή λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή, από τις 8:00 μέχρι τις 4 μ.μ.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας