Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ασφαλές καταφύγιο σε ελληνικά αγκυροβόλια αναζητούν τα κρουαζιερόπλοια
Eurokinissi-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ασφαλές καταφύγιο σε ελληνικά αγκυροβόλια αναζητούν τα κρουαζιερόπλοια

  • A-
  • A+
Αίτημα από την CLIA να πραγματοποιούν ολιγόωρη πλαγιοδέτηση σε λιμάνια μόνο όταν χρειάζονται προμήθειες, πάντα με σεβασμό στους υφιστάμενους περιορισμούς και σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανόνες ασφαλείας.

Την επιθυμία των εταιρειών κρουαζιέρας να παραμείνουν τα πλοία τους στον ελλαδικό χώρο έως ότου ξεκινήσουν και πάλι τις δραστηριότητές τους κάνει γνωστή η CLIA (Διεθνής Ενωση Εταιρειών Κρουαζιέρας) της Ανατολικής Μεσογείου. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί, όπως διευκρινίζει, εάν δοθεί στα πλοία η δυνατότητα να παραμείνουν σε ενδεδειγμένα αγκυροβόλια στα ελληνικά ύδατα για παρατεταμένο χρονικό διάστημα, ώστε να έχουν ασφαλές καταφύγιο και να πραγματοποιούν ολιγόωρη πλαγιοδέτηση σε λιμάνια μόνο όταν χρειάζονται προμήθειες, πάντα με σεβασμό στους υφιστάμενους περιορισμούς και σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανόνες ασφαλείας.

Η εκπρόσωπος της CLIA στην Ανατολική Μεσόγειο, Μαρία Δεληγιάννη, αναφέρει ότι το εκτεταμένο αγκυροβόλιο έχει όφελος και για την τοπική οικονομία, καθώς τα πλοία θα μπορέσουν να πραγματοποιήσουν στην Ελλάδα εργασίες ανεφοδιασμού, επισκευών και όλων των απαιτούμενων ενεργειών ώστε να μπορέσουν και πάλι να αποπλεύσουν.

Μεταφέρει μάλιστα και τις ευχαριστίες της CLIA στην ελληνική κυβέρνηση, καθώς αυτή συνεργάστηκε στενά με την Ενωση και μαζί δημιούργησαν ένα πλαίσιο με βάση το οποίο τα κρουαζιερόπλοια μπορούν να πραγματοποιούν ολιγόωρη πλαγιοδέτηση σε ελληνικά λιμάνια για ανατροφοδότηση με τρόφιμα, νερό και καύσιμα, καθώς και για ασφαλή παράδοση αποβλήτων και λυμάτων, βάσει της καθοδήγησης της Ε.Ε. και των διεθνών κανόνων του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO) και της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας 2006 (MLC) της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας (ΔΟΕ).

Η διαδικασία αυτή γίνεται με αυστηρή τήρηση των κανόνων ασφαλείας και συγκεκριμένα: στα κρουαζιερόπλοια επιβαίνει μόνο το πλήρωμα, δεν επιτρέπεται καμία αποβίβαση και τα κρουαζιερόπλοια διαθέτουν καθαρή ναυτιλιακή δήλωση υγείας. Η Μ. Δεληγιάννη κάνει γνωστό ότι 4 κρουαζιερόπλοια έχουν πραγματοποιήσει έως τώρα τον ανεφοδιασμό τους σε ελληνικά λιμάνια υπό αυτό το καθεστώς.

Σύμφωνα με την CLIA, οι εταιρείες-μέλη της, μέσα σε 48 ώρες από την απόφαση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) να θέσει τον πλανήτη σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης για τη δημόσια υγεία, είχαν υιοθετήσει ενισχυμένα μέτρα σε όλο τον κόσμο, τα οποία επανεξετάζονταν συνεχώς και ενισχύονταν με βάση τις κατευθυντήριες οδηγίες των διεθνών υγειονομικών αρχών.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Βραβείο «Mare Nostrum» στον Πειραιά
Tο βραβείο του καλύτερου λιμένα κρουαζιέρας για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου απέσπασε το λιμάνι του Πειραιά από τη MedCruise σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Γένοβα.
Βραβείο «Mare Nostrum» στον Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Υποδοχή νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά
Ενα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου, το «Spectrum Of The Seas» της εταιρείας Royal Caribbean, το οποίο ζυγίζει 168.000 τόνους και μπορεί να μεταφέρει 4.246 επιβάτες, κατέπλευσε χθες το πρωί στο...
Υποδοχή νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Παλεύουν κατά της προβλήτας κρουαζιερόπλοιων
Τις θέσεις τους κατά της δημιουργίας νέας προβλήτας στην Πειραϊκή Ακτή, προκειμένου να δένουν μεγάλα κρουαζιερόπλοια, μετέφεραν στον υπουργό Ναυτιλίας Φώτη Κουβέλη εκπρόσωποι κατοίκων και κινήσεων πολιτών του...
Παλεύουν κατά της προβλήτας κρουαζιερόπλοιων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Φρένο» στις νέες προβλήτες κρουαζιέρας
«Πάγωσε» με το… καλημέρα η διαγωνιστική διαδικασία του ΟΛΠ για την επιλογή αναδόχου για το έργο της κατασκευής των νέων προβλητών κρουαζιερόπλοιων μπροστά στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων στην Πειραϊκή Ακτή. Στις...
«Φρένο» στις νέες προβλήτες κρουαζιέρας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δημοπρατούνται οι προβλήτες για κρουαζιερόπλοια στην Πειραϊκή
Ενα πολυσυζητημένο έργο, αυτό της επέκτασης του λιμένα κρουαζιέρας μπροστά στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων στην Πειραϊκή Ακτή και της δημιουργίας δύο νέων προβλητών, για να καταπλέουν κρουαζιερόπλοια μήκους άνω των...
Δημοπρατούνται οι προβλήτες για κρουαζιερόπλοια στην Πειραϊκή
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αβεβαιότητα στην κρουαζιέρα
Επιβεβαιώθηκαν οι προβλέψεις των στελεχών της αγοράς κρουαζιέρας που έλεγαν ότι το 2017 δεν θα ήταν μια καλή χρονιά για τον κλάδο, καθώς σημειώθηκε πτώση περίπου 20,5% στις αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στα...
Αβεβαιότητα στην κρουαζιέρα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας