Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ξεκινά ο νέος σταθμός κρουαζιέρας
ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟΥ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ξεκινά ο νέος σταθμός κρουαζιέρας

  • A-
  • A+

Η έναρξη των έργων της Cosco για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας στο νότιο τμήμα του λιμανιού του Πειραιά, στην Πειραϊκή, είναι γεγονός. Οπως ανακοίνωσε ο ΟΛΠ, την Τρίτη 25 Φεβρουαρίου στις 12 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί η επίσημη τελετή έναρξης.

Την ίδια ώρα η συλλογικότητα «Ενεργοί Πολίτες της Πειραϊκής», οι οποίοι αντιδρούν από την πρώτη στιγμή στην υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου υποστηρίζοντας ότι αυτό θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την υγεία και την ποιότητα ζωής των κατοίκων, ετοιμάζονται για κινητοποιήσεις και καλούν τους πολίτες «να αρνηθούν μαζικά και μαχητικά την καταστροφή της περιοχής και να προστατέψουν τον τόπο τους».

Θυμίζουμε ότι οριστικός ανάδοχος του έργου ανακηρύχτηκε η κατασκευαστική εταιρεία ΤΕΚΑΛ Α.Ε. σύμφωνα με την οικονομική προσφορά ύψους 103 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, έναντι προϋπολογισμού 136,3 εκατ. ευρώ.

Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί σε 32 μήνες και θα κατασκευαστεί προκειμένου να δημιουργηθούν δύο νέες θέσεις πρόσδεσης κρουαζιερόπλοιων «νέας γενιάς», μήκους μεγαλύτερου των 280 μέτρων και δυναμικότητας 2.500 επιβατών.

Το έργο αυτό είχε εγκριθεί από τη διοίκηση του τότε δημόσιου ΟΛΠ το 2013, στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματός του, είναι μία από τις 11 υποχρεωτικές επενδύσεις της Cosco και κατά 95% χρηματοδοτείται από ευρωπαϊκά διαρθρωτικά ταμεία.

Σύμφωνα με τον ΟΛΠ-Cosco, «η επέκταση χωροθετείται δίπλα στις υφιστάμενες εγκαταστάσεις κρουαζιέρας όπου δημιουργούνται ενιαίες, μεγάλης κλίμακας υποδομές για να αντιμετωπίσουν και να καλύψουν το σύνολο των αυξανόμενων αναγκών και να συντελέσουν στην τουριστική ανάπτυξη και την ανάδειξη της Ελλάδας ως τουριστικού πόλου και για την κρουαζιέρα».

Ο πρόεδρος της ΟΛΠ Α.Ε., Yu Zenggang, δήλωσε: «Προχωράμε στην υλοποίηση μιας σημαντικής επένδυσης όχι μόνο για το λιμάνι του Πειραιά αλλά και για την τοπική και εθνική οικονομία. Το μεγάλο έργο της νότιας επέκτασης θα ισχυροποιήσει ακόμη περισσότερο τη θέση του Πειραιά ως μεγάλου λιμανιού homeport της Μεσογείου».

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στην ΤΕΚΑΛ η νέα προβλήτα κρουαζιέρας
Μέσα στον Φεβρουάριο ξεκινούν τα έργα στο επιβατικό λιμάνι του Πειραιά που θα ολοκληρωθούν σε 32 μήνες. Εντονη αντίδραση από τον Νίκο Μπελαβίλα: «Το έργο δεν έχει έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων».
Στην ΤΕΚΑΛ η νέα προβλήτα κρουαζιέρας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Περιμένοντας τους Κινέζους
Το νέο master plan που πρόκειται να καταθέσει ο ΟΛΠ στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) του υπουργείου Ναυτιλίας μονοπωλεί τις συζητήσεις στους ναυτιλιακούς κύκλους τις τελευταίες μέρες.
Περιμένοντας τους Κινέζους
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το λιμάνι του Πειραιά, η δύναμη της ελληνικής οικονομίας
Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Β. Κορκίδης θεωρεί ότι η συμβολή του ΟΛΠ είναι καθοριστική, καθώς οι επενδύσεις κατά την τελευταία δεκαετία έχουν αποφέρει επιπλέον 800 εκατ....
Το λιμάνι του Πειραιά, η δύναμη της ελληνικής οικονομίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ενστάσεις για το master plan του ΟΛΠ
Την αναστολή οποιουδήποτε τεχνικού έργου επέκτασης στο λιμάνι του Πειραιά μέχρι την κατάθεση αξιόπιστων στοιχείων από τον ΟΛΠ προκειμένου να αξιολογηθούν οι επιπτώσεις, καθώς και τη μη έγκριση δύο...
Ενστάσεις για το master plan του ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέες μηχανές για τις πέντε πλοηγίδες του Πειραιά
Ενα μήνυμα σε όσους αμφισβητούσαν τον δημόσιο χαρακτήρα της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, ειδικά μετά την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco, έστειλε χθες η πολιτική ηγεσία του, υπογράφοντας σύμβαση για...
Νέες μηχανές για τις πέντε πλοηγίδες του Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η Πλοηγική Υπηρεσία σάλπαρε και για τη Βουλή
Η Πλοηγική Υπηρεσία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει (υποστελέχωση λόγω έλλειψης προσωπικού, έλλειψη πλοηγίδων κ.ά.) δεν έρχονται πρώτη φορά στην επικαιρότητα. Η «Εφ.Συν.» επανειλημμένα έχει αναφερθεί στο...
Η Πλοηγική Υπηρεσία σάλπαρε και για τη Βουλή

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας