Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τα νέα καύσιμα στο επίκεντρο της «Ποσειδώνια 2020»
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τα νέα καύσιμα στο επίκεντρο της «Ποσειδώνια 2020»

  • A-
  • A+
Φέτος αναμένονται περισσότεροι από 50 νέοι εκθέτες, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων πετρελαϊκών ομίλων και τουλάχιστον 20 κατασκευαστών scrubbers (συστημάτα καθαρισμού καυσαερίων πλοίων) ● Περισσότεροι από 2.000 οι εκθέτες από 90 χώρες και 10.000 επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο αναμένεται να περιηγηθούν στα 50.000 τ.μ. του εκθεσιακού χώρου.

Οι επιπτώσεις που θα έχει η εφαρμογή των κανονισμών για καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο στη ναυτιλία θα βρεθούν στο επίκεντρο των συζητήσεων των φετινών «Ποσειδωνίων 2020», της παγκόσμιας ναυτιλιακής έκθεσης που πραγματοποιείται στην Αθήνα από 1η έως 5 Ιουνίου.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές, αναμένονται νέα ρεκόρ σε αριθμούς επισκεπτών και σε έκταση εκθεσιακού χώρου, έτσι, βάσει των μέχρι τώρα εκτιμήσεων, περισσότεροι από 2.000 εκθέτες από 90 χώρες και 10.000 επισκέπτες από όλο τον κόσμο θα περιηγηθούν στα 50.000 τετραγωνικά μέτρα του εκθεσιακού κέντρου Metropolitan Expo, συγκεντρώνοντας στους χώρους της έκθεσης τους κορυφαίους εκπροσώπους της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας.

«Αιχμή του δόρατος της συνεχούς επέκτασης των “Ποσειδωνίων” είναι τόσο η δυναμική ανάπτυξης της ελληνικής ναυτιλίας, όπως αποτυπώνεται στις τουλάχιστον 200 τρέχουσες παραγγελίες για νέες ναυπηγήσεις πλοίων, όσο και το αυξημένο ενδιαφέρον για τη συνεχή τεχνική και τεχνολογική αναβάθμιση του παγκόσμιου στόλου», τονίζουν οι διοργανωτές.

Προκλήσεις

Ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Θεόδωρος Βενιάμης υποστηρίζει ότι τα «Ποσειδώνια 2020» θα πραγματοποιηθούν σε μια χρονιά που σηματοδοτεί σημαντικές αλλαγές στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Η εφαρμογή του παγκόσμιου ανώτατου ορίου θείου στα ναυτιλιακά καύσιμα, με τις όποιες προκλήσεις της, και οι συνεχιζόμενες συζητήσεις στο πλαίσιο του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών (UN IMO) σχετικά με την υιοθέτηση βραχυπρόθεσμων και μεσοπρόθεσμων μέτρων για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα πλοία, είναι δύο από τα πιο σημαντικά θέματα που, όπως αναφέρει, η ΕΕΕ παρακολουθεί ενεργά.

«Το επίκαιρο θέμα των καυσίμων αυξάνει και τη ζήτηση εκθεσιακού χώρου, καθώς τα “Ποσειδώνια 2020” αναμένεται να καλωσορίσουν περισσότερους από 50 νέους εκθέτες, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων πετρελαϊκών ομίλων όπως η Total και ο τομέας λιπαντικών της, Total Lubmarine, αλλά και των εθνικών περιπτέρων της Σρι Λάνκα και της Ρουμανίας», αναφέρουν οι διοργανωτές και προσθέτουν ότι, ενώ απομένουν ακόμα 4 μήνες έως τα εγκαίνια της έκθεσης, η συγκυρία των νέων περιβαλλοντικών κανονισμών έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τουλάχιστον 20 κατασκευαστών scrubbers (συστήματα καθαρισμού καυσαερίων πλοίων), οι οποίοι έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή στα φετινά «Ποσειδώνια».

Απαιτούνται επενδύσεις

«Η ναυτιλία βρίσκεται σε φάση μετασχηματισμού, για τον οποίο απαιτούνται επενδύσεις στην έρευνα, στην ανάπτυξη και στις νέες τεχνολογίες.

Τα “Ποσειδώνια” είναι το ιδανικό μέρος για την παρουσίαση τέτοιων λύσεων και για τη δικτύωση με ένα ενθουσιώδες κοινό πιθανών αγοραστών, εταίρων και προμηθευτών», τονίζει ο Θεόδωρος Βώκος, διευθύνων σύμβουλος των Εκθέσεων Ποσειδώνια Α.Ε, που είναι οι διοργανωτές της εκδήλωσης.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σχέδιο δράσης για τα ναυτιλιακά καύσιμα
Διεθνής επιτροπή ασφάλειας αποφάσισε τα της μετάβασης στα καύσιμα περιεκτικότητας 0,5% σε θείο με τα οποία πρέπει να εφοδιάζονται τα πλοία από 1/1/2020. Ικανοποιημένη εμφανίζεται η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Σχέδιο δράσης για τα ναυτιλιακά καύσιμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέα παρέμβαση Βενιάμη για τα ναυτιλιακά καύσιμα
Στα κενά που υπάρχουν στον κανονισμό του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) που αφορά την αλλαγή των ναυτιλιακών καυσίμων από το 2020, αναφέρεται με δήλωσή του ο πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ)...
Νέα παρέμβαση Βενιάμη για τα ναυτιλιακά καύσιμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μείωση της απασχόλησης ναυτεργατών στα ποντοπόρα
Οι Ελληνες ναυτεργάτες μειώνονται σταθερά στα υπό ελληνική σημαία πλοία και στα συμβεβλημένα με το ΝΑΤ, παρά την αλματώδη αύξηση του αριθμού των ελληνόκτητων πλοίων στην ποντοπόρο ναυτιλία.
Μείωση της απασχόλησης ναυτεργατών στα ποντοπόρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ζητείται αναβολή για τα νέα ναυτιλιακά καύσιμα
Να εξεταστεί η αναβολή της εφαρμογής του νέου Κανονισμού που προβλέπει από 1/1/2020 τη χρήση από τη ναυτιλία καυσίμων χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο προέτρεψε ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης στην...
Ζητείται αναβολή για τα νέα ναυτιλιακά καύσιμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Χαμηλότερες ταχύτητες αντί για καθαρότερα καυσίμα
Να κινούνται τα πλοία με μειωμένη ταχύτητα (μείωση της μέγιστης προωστήριας δύναμης) προκειμένου να περιοριστούν οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου, προτείνει η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ).
Χαμηλότερες ταχύτητες αντί για καθαρότερα καυσίμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πιθανή η αύξηση στα ναύλα
Σε υποχωρήσεις και συμβιβασμούς, η υλοποίηση των οποίων σήμερα τους προβληματίζει, υποχρεώθηκαν να προχωρήσουν οι ακτοπλόοι, προκειμένου να λυθεί η απεργία των ναυτεργατών τον Σεπτέμβριο, καθώς, εάν αυτή...
Πιθανή η αύξηση στα ναύλα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας