Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Συνάντηση Πλακιωτάκη με τις διοικήσεις των περιφερειακών λιμανιών

«Θετικά τα πρώτα συμπεράσματα» δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης, μετά την παρουσίαση από το ΤΑΙΠΕΔ της μελέτης που εκπόνησαν οι σύμβουλοι του Ταμείου

EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Συνάντηση Πλακιωτάκη με τις διοικήσεις των περιφερειακών λιμανιών

  • A-
  • A+

Στο υπουργείο Ναυτιλίας βρέθηκαν χθες το πρωί οι διοικήσεις των 10 περιφερειακών λιμανιών της χώρας για συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό Γιάννη Πλακιωτάκη. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός ενημέρωσε τα μέλη των διοικήσεων των Οργανισμών Λιμένων για την πορεία των διαδικασιών της αξιοποίησης των λιμανιών.

Οπως είχε ήδη κάνει γνωστό την Πέμπτη από το βήμα του ναυτιλιακού συνεδρίου της «Ναυτεμπορικής», ολοκληρώθηκαν οι μελέτες βιωσιμότητας από το ΤΑΙΠΕΔ για κάθε ένα από τα 10 περιφερειακά λιμάνια (Αλεξανδρούπολη, Καβάλα, Ηγουμενίτσα, Κέρκυρα, Βόλος, Ηράκλειο, Ραφήνα, Πάτρα, Λαύριο, Ελευσίνα) και μέσα στο 2020 προχωρούν στο διαγωνιστικό μέρος, εκκινώντας από τα λιμάνια εκείνα που ήδη γνωρίζουν πως έχουν προκαλέσει σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον.

Οι πληροφορίες λένε ότι τα λιμάνια που θα προηγηθούν είναι της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας, της Ηγουμενίτσας, του Βόλου και του Ηρακλείου.

Επίσης, ο υπουργός Ναυτιλίας έκανε γνωστό ότι προωθούν αλλαγές στο μοντέλο λιμενικής διακυβέρνησης με απώτερο στόχο την ένταξη των λιμένων που σήμερα βρίσκονται υπό τον έλεγχο δήμων και κοινοτήτων στον έλεγχο του υπουργείου Ναυτιλίας.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Και με πώληση μετοχών η αξιοποίηση των περιφερειακών λιμανιών
Μέσα στο 2020 είναι ο στόχος της κυβέρνησης να γίνουν οι πρώτοι διαγωνισμοί για την αξιοποίηση των 10 περιφερειακών λιμανιών της χώρας και τα μοντέλα αξιοποίησης κατά περίπτωση θα είναι: υποπαραχώρηση, πλήρης...
Και με πώληση μετοχών η αξιοποίηση των περιφερειακών λιμανιών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Αφαίμαξη» στα 10 περιφερειακά λιμάνια
Αβέβαιο φαντάζει το μέλλον των 10 περιφερειακών λιμανιών της χώρας. Η κυβέρνηση διά στόματος του υπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη έχει κάνει γνωστό ότι δεν θα ακολουθήσει το μοντέλο των υπο-παραχωρήσεων...
«Αφαίμαξη» στα 10 περιφερειακά λιμάνια
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αντιπαράθεση για την αξιοποίηση των 10 περιφερειακών λιμανιών
Η απόφαση της κυβέρνησης να εξετάσει εκ νέου τον τρόπο με τον οποίο θα αξιοποιηθούν τα 10 περιφερειακά λιμάνια της χώρας προκάλεσαν την αντίδραση του τομεάρχη Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ Νεκτάριου Σαντορινιού.
Αντιπαράθεση για την αξιοποίηση των 10 περιφερειακών λιμανιών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αναζητείται ο εκσυγχρονισμός της ακτοπλοΐας στο νομο σχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας
Αλλαγές και παρεμβάσεις σε σημαντικούς τομείς της ναυτιλίας αλλά και του Λιμενικού Σώματος, που αρκετές από αυτές προκαλούν ερωτήματα και προβληματισμό, φέρνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας.
Αναζητείται ο εκσυγχρονισμός της ακτοπλοΐας στο νομο σχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κινδυνεύει με ιδιωτικοποίηση το τρίτο εμπορικό λιμάνι της χώρας
Αντιδράσεις προκαλούν οι αναμενόμενες αξιοποιήσεις των 10 περιφερειακών λιμανιών της χώρας. Ενα από αυτά είναι και το λιμάνι του Βόλου για το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει εκδηλωθεί έντονο επενδυτικό...
Κινδυνεύει με ιδιωτικοποίηση το τρίτο εμπορικό λιμάνι της χώρας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας