Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αποκαθήλωση στον 5μηνο απολογισμό Πλακιωτάκη

«Από τις δάφνες του ΣΥΡΙΖΑ τρέφεται η ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας», τόνισε ο αρμόδιος τομεάρχης, Νεκτάριος Σαντορινιός

EUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αποκαθήλωση στον 5μηνο απολογισμό Πλακιωτάκη

  • A-
  • A+

«Πληρωμένες» απαντήσεις έδωσε χθες ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ Νεκτάριος Σαντορινιός στα όσα ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης στη βουλή σχετικά με το έργο που έχει παραχθεί στους 5 μήνες στο υπουργείο Ναυτιλίας.

Μεταφορικό Ισοδύναμο, άγονες γραμμές, master plan ΟΛΠ-επενδύσεις ΟΛΘ, περιφερειακά λιμάνια, λιμενικά έργα, Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού-ναυτική εκπαίδευση και Λιμενικό Σώμα ήταν τα σημεία αιχμής στα οποία αναφέρθηκε ο υπουργός. Τα όσα υποστήριξε προκάλεσαν τη σφοδρή αντίδραση του τομεάρχη του ΣΥΡΙΖΑ.

«Η ομιλία του έβριθε κενών, ασαφειών και διαστρεβλώσεων», σχολίασε, λέγοντας πως η ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας τρέφεται από τις δάφνες του ΣΥΡΙΖΑ.

■ Για το Μεταφορικό Ισοδύναμο ο Γ. Πλακιωτάκης έκανε λόγο για «προχειρότητες» της προηγούμενης κυβέρνησης τις οποίες τώρα αντιμετωπίζουν και επαναφέρουν την κανονικότητα στην εφαρμογή του μέτρου με αναπτυξιακό πρόσημο και όχι επιδοματική πολιτική και υποστήριξε ότι η απορρόφηση στο τέλος του 2019 θα είναι μόλις 10%.

«Η απορρόφηση του μέτρου μέχρι στιγμής έχει υπερβεί το 30% της ετήσιας χρηματοδότησης, ενώ η τελευταία φάση δηλώσεων των επιχειρήσεων κατέγραψε υπερδιπλάσιο αριθμό, από το σύνολο των δύο προηγούμενων», απάντησε ο Ν. Σαντορινιός και σχολίασε ότι ο υπουργός Ναυτιλίας, πέντε μήνες στο τιμόνι του υπουργείου, αποδεικνύει ότι δεν έχει καταλάβει τίποτα από τη φιλοσοφία του μέτρου, σε αντίθεση με τους κατοίκους και επιχειρηματίες των νησιών.

■ Για τις άγονες γραμμές, ο Γ. Πλακιωτάκης ανέφερε ότι ενέκριναν 18 νέες απομακρυσμένες άγονες γραμμές, ενώ βιάστηκε να προαναγγείλει ότι για πρώτη φορά θα συνδεθεί ακτοπλοϊκά η Θεσσαλονίκη με το Βόρειο-Ανατολικό Αιγαίο αλλά και η Κρήτη με τα Δωδεκάνησα, χωρίς να έχει προκηρυχτεί ούτε ο διαγωνισμός γι’ αυτές, επομένως δεν γνωρίζουμε εάν θα υπάρχουν και ενδιαφερόμενοι.

«Η πλειονότητα των γραμμών που ανακοίνωσε ο κ. Πλακιωτάκης, ήταν γραμμές που η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ είχε προτείνει στο αρμόδιο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών από τον Ιούνιο του 2019. Από τότε είχαν εγκριθεί, είχαν διασφαλιστεί οι πόροι τους και ήταν έτοιμες για προκήρυξη», απάντησε ο τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ και πρόσθεσε: «Ο κ. υπουργός παρέλειψε όμως να απολογηθεί γιατί άργησε τόσο να βγάλει πλάνο γραμμών».

■ Για το Λιμενικό Σώμα ο υπουργός ανέφερε ότι το ενίσχυσαν με μέσα, εξοπλισμό αλλά και στελέχη προκειμένου να επιτελέσει την τόσο σημαντική αποστολή του.

«Παρέλειψε ο κ. υπουργός να πει ότι μόλις την περασμένη Παρασκευή ο ίδιος συναίνεσε στην ολική παραχώρηση και χρήση όλων των μέσων του Λιμενικού, χερσαίων και επίγειων, στον Εθνικό Συντονιστή για το προσφυγικό», η απάντηση του Ν. Σαντορινιού.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εκτός Ζώνης μένει η Cosco
Η υπόθεση με το ναυπηγείο που επιθυμούσε να φτιάξει η Cosco στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος φαίνεται ότι ξεκαθαρίζει οριστικά μετά τις δηλώσεις που έκανε στη Βουλή ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης...
Εκτός Ζώνης μένει η Cosco
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ν.Σαντορινιός: Στερούνται στρατηγικής τα μέτρα της κυβέρνησης για την ακτοπλοΐα
Τα μέτρα στήριξης της ακτοπλοΐας και της ναυτεργασίας πρέπει να εξειδικευτούν με ένα σαφές και συνεκτικό σχέδιο, σχολίασε ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ τις ανακοινώσεις που έκανε για τον κλάδο την Παρασκευή...
Ν.Σαντορινιός: Στερούνται στρατηγικής τα μέτρα της κυβέρνησης για την ακτοπλοΐα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Διευκόλυνση ΟΛΠ στις ακτοπλοϊκές
Οικονομική διευκόλυνση στις ακτοπλοϊκές εταιρείες αποφάσισε να παράσχει ο ΟΛΠ. Σε συνεννόηση με τον υπουργό Ναυτιλίας αποφάσισε την παράταση της διάρκειας των χαρακτηρισμένων προσωρινών επισκευαστικών θέσεων...
Διευκόλυνση ΟΛΠ στις ακτοπλοϊκές
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αναζητείται ο εκσυγχρονισμός της ακτοπλοΐας στο νομο σχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας
Αλλαγές και παρεμβάσεις σε σημαντικούς τομείς της ναυτιλίας αλλά και του Λιμενικού Σώματος, που αρκετές από αυτές προκαλούν ερωτήματα και προβληματισμό, φέρνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας.
Αναζητείται ο εκσυγχρονισμός της ακτοπλοΐας στο νομο σχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Καθυστέρηση στην προμήθεια πλοηγικών σκαφών
Tο θέμα της Πλοηγικής Υπηρεσίας, τις ελλείψεις σε σκάφη (πλοηγίδες) αλλά και τον κίνδυνο απαξίωσής της προκειμένου αυτή να ιδιωτικοποιηθεί, φέρνουν ξανά στην επικαιρότητα τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ με ερώτηση...
Καθυστέρηση στην προμήθεια πλοηγικών σκαφών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέο σχέδιο για τις άγονες γραμμές
Σε νέες ανακοινώσεις για τις άγονες γραμμές δημόσιας υπηρεσίας της χώρας και τη χρηματοδότησή τους προχώρησε την προηγούμενη εβδομάδα ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης.
Νέο σχέδιο για τις άγονες γραμμές

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας