Επίκαιρη ερώτηση 13 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ προς τον υπουργό Μεταφορών για το μέλλον του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.
Αναρωτιούνται πλέον και στην Ευρώπη τι συμβαίνει με τις ελλείψεις στις υποδομές του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, αλλά και με την καθυστέρηση στην ανανέωση του στόλου των λεωφορείων του ΟΑΣΘ.
Δεν πρόκειται φυσικά για κανένα κρυμμένο μυστικό, αποκτά ωστόσο διαφορετική αξία να γίνονται επισημάνσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην 4η έκθεση μεταμνημονιακής εποπτείας.
Η έκθεση επισημαίνει ότι πρέπει να επιταχυνθούν τα έργα και οι επενδύσεις στο λιμάνι της πόλης και κυρίως αυτά που σχετίζονται με την προσβασιμότητα σε αυτό, τόσο οδικώς όσο και σιδηροδρομικώς, διότι, όπως λένε, το λιμάνι ιδιωτικοποιήθηκε μεν, έχει προοπτικές, αλλά χωρίς σύνδεση δουλειά δεν γίνεται.
Σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο θέμα, είναι γνωστό ότι τον Δεκέμβριο ή τον Ιανουάριο, θα προκηρυχτεί ο διαγωνισμός για την οδική σύνδεση, ωστόσο σε ό,τι αφορά τη σιδηροδρομική σύνδεση, η υπόθεση κυριολεκτικά αγνοείται. Η «Εφ.Συν.» επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ΟΛΘ Α.Ε., Σωτήρη Θεοφάνη, ρωτώντας τον για το αν οι κρατικές υπηρεσίες «τρέχουν» τις δύο αυτές υποθέσεις που χρονίζουν. Ο κ. Θεοφάνης αρκέστηκε να πει σιβυλλικά - πλην δηκτικά - «ουδέν σχόλιο, προσδοκώ να επιταχυνθούν τα έργα».
Από την έκθεση της Κομισιόν προκύπτει ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες παρακολουθούν από κοντά τα τεκταινόμενα στον ΟΑΣΘ, για τα οποία οι πληροφορίες δίνονται πλέον κυριολεκτικά με το σταγονόμετρο από τη σημερινή διοίκηση, παρότι τα παράπονα των Θεσσαλονικέων έχουν πληθύνει.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαπιστώνει στην έκθεσή της πως από το 2017 (κρατικοποίηση οργανισμού), κυκλοφορούν αντί για 550 λεωφορεία τα μισά, όλα είναι άνω των 15 ετών, με κακές υπηρεσίες, και ότι δεν έχει προχωρήσει το σχέδιο της προηγούμενης κυβέρνησης, σύμφωνα με το οποίο στα τέλη του 2019 θα είχε δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία.
Το θέμα αυτό φέρνουν στη Βουλή 13 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με επίκαιρη ερώτηση που καταθέτουν στον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών Κώστα Καραμανλή. Η αναπληρώτρια τομεάρχης Μεταφορών, Θεοπίστη Πέρκα, θέτει επίσης το αίτημα να γίνει γνωστό το σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΑΣΘ, «ειδικότερα, με αφορμή ότι μέχρι σήμερα, λίγες μόλις μέρες πριν από την καταληκτική ημερομηνία της 3ης Δεκεμβρίου 2019, όπου με βάση τον Νόμο 4482/2017 ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) παύει να παρέχει συγκοινωνιακό έργο, δεν υπάρχει καμιά επίσημη απόφαση από την κυβέρνηση που να τροποποιεί το μέλλον του».
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας