Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κέρδη για την Ελλάκτωρ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Κέρδη για την Ελλάκτωρ

  • A-
  • A+

Κέρδη 5,7 εκατ. ευρώ παρουσίασε ο όμιλος Ελλάκτωρ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, έναντι ζημιών 31 εκατ. ευρώ που είχε σημειώσει την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 112,2 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 36,2% σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2018, ενώ το περιθώριο EBITDA είναι 15,9%, έναντι 8,9% πέρυσι.

Ο κύκλος εργασιών του ομίλου υποχώρησε στα 705,1 εκατ. ευρώ (922,3 εκατ. πέρυσι), που αποδίδεται στην απουσία δημοπράτησης νέων έργων στην Ελλάδα. Ο καθαρός δανεισμός αυξήθηκε στα 788,8 εκατ. ευρώ, από 584,1 εκατ. στο τέλος του 2018.

Το ανεκτέλεστο της Ακτωρ, στο τέλος Ιουνίου, ανήλθε στο 1,2 δισ. ευρώ, αλλά θα φθάσει σύντομα στα 2,2 δισ. ευρώ, με δεδομένο ότι η κατασκευαστική του Ομίλου και οι θυγατρικές της έχουν διεκδικήσει με επιτυχία νέα έργα ύψους 1,068 δισ. ευρώ, από τα οποία έχουν υπογραφεί συμβάσεις μόνον για 26,5 εκατ. ευρώ.

Θετικός ήταν ο οικονομικός απολογισμός στον τομέα των ανανεώσιμων πηγών, ενώ ελαφρά μείωση κερδών παρουσίασαν οι παραχωρήσεις, που αποδίδεται στην υστέρηση εσόδων από το σύστημα διοδίων της Εγνατίας οδού. Ο Ακτωρ συμμετέχει στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την κατασκευή του ΒΟΑΚ, στον διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας οδού και στην υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας.


 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Επεκτείνεται η Ελλάκτωρ
Από τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ η Ελλάκτωρ ανέλαβε για 40 χρόνια τη μαρίνα του Αλίμου, που είναι από τις μεγαλύτερες στην ανατολική Μεσόγειο. Το κατ' αποκοπήν τίμημα διαμορφώθηκε στα 57,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα...
Επεκτείνεται η Ελλάκτωρ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Με αύξηση ζημιών ξεκίνησε ο νέος Ελλάκτωρ
Αύξηση κύκλου εργασιών αλλά και ζημιές παρουσιάζει η Ελλάκτωρ για το πρώτο οκτάμηνο του 2018, με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου, τα οποία είναι τα πρώτα μετά την κρίση ηγεσίας που εκδηλώθηκε το...
Με αύξηση ζημιών ξεκίνησε ο νέος Ελλάκτωρ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σε «ΤΕΡΝΑ» και «Ακτωρα» ο άξονας Ακτιο-Αμβρακία
Οι δύο «μεγάλοι» του κατασκευαστικού τομέα, «ΤΕΡΝΑ» και «Ακτωρ», κατέθεσαν χθες από κοινού προσφορά για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Ακτιο-Αμβρακία, με προϋπολογισμό 150 εκατ. ευρώ και αναδείχθηκαν...
Σε «ΤΕΡΝΑ» και «Ακτωρα» ο άξονας Ακτιο-Αμβρακία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σχέδιο από Μπόμπολα - Κούτρα
​Ανασυγκρότηση της «Ελλάκτωρ», με βασικό πυλώνα τις κατασκευές, μείωση του δανεισμού κατά 390 εκατ. ευρώ και ενίσχυση της ρευστότητας κατά 200 εκατ. ευρώ, με αποχώρηση από μη αποδοτικές επενδύσεις, είναι οι...
Σχέδιο από Μπόμπολα - Κούτρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συμφωνία επανεκκίνησης
«Κουμπαρά» ύψους 330 εκατ. ευρώ θα εξασφαλίσει το Δημόσιο για την Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, ο οποίος θα λειτουργεί ως εγγύηση μέχρι το 2033 για τα δάνεια των εργολάβων του αυτοκινητόδρομου από τις τράπεζες...
Συμφωνία επανεκκίνησης

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας