• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    25°C 21.2°C / 26.9°C
    1 BF
    55%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 21.6°C / 24.9°C
    1 BF
    70%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    23°C 18.0°C / 23.2°C
    1 BF
    45%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.9°C / 21.4°C
    0 BF
    59%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    0 BF
    83%
  • Βέροια
    Σποραδικές νεφώσεις
    23°C 21.8°C / 25.0°C
    1 BF
    65%
  • Κοζάνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 21.4°C / 21.5°C
    2 BF
    40%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    21°C 20.8°C / 20.8°C
    1 BF
    39%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    23°C 21.5°C / 24.4°C
    3 BF
    48%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    26°C 20.7°C / 25.9°C
    1 BF
    61%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    24°C 19.4°C / 24.4°C
    1 BF
    60%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    20°C 20.0°C / 20.0°C
    2 BF
    82%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.8°C / 21.8°C
    1 BF
    49%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    23°C 21.8°C / 22.9°C
    2 BF
    49%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    26°C 19.5°C / 26.6°C
    1 BF
    51%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    24°C 23.8°C / 24.3°C
    2 BF
    49%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.5°C / 27.1°C
    1 BF
    57%
  • Καβάλα
    Αραιές νεφώσεις
    20°C 19.6°C / 19.6°C
    2 BF
    79%
  • Κατερίνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 21.7°C / 23.4°C
    2 BF
    82%
  • Καστοριά
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    0 BF
    55%

Ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης με τον γενικό γραμματέα του ΙΜΟ Κίτακ Λιμ

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Συνάντηση Πλακιωτάκη με τον γ.γ. του ΙΜΟ στο Λονδίνο

  • A-
  • A+

Τον προβληματισμό του αναφορικά με την ετοιμότητα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) να ανταποκριθεί σε πιθανά προβλήματα που θα προκύψουν κατά τη μεταβατική περίοδο της εφαρμογής των νέων ναυτιλιακών καυσίμων, έθεσε ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης στον γενικό γραμματέα του ΙΜΟ Κίτακ Λιμ, στη διάρκεια συνάντησής τους στην έδρα του οργανισμού στο Λονδίνο.

Τον κάλεσε μάλιστα να ενισχύσει τις προσπάθειες του ΙΜΟ, ώστε να διασφαλιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο η διαθεσιμότητα καυσίμων, που συμμορφώνονται με τις προδιαγραφές ασφαλείας. Σημειώνεται ότι από 1/1/2020 θα εφαρμοστεί η οδηγία του ΙΜΟ για το νέο όριο περιεκτικότητας σε θείο στα ναυτιλιακά καύσιμα 0,5%. Ο Γ. Πλακιωτάκης ανακοίνωσε στον γενικό γραμματέα του ΙΜΟ την πρόθεση της χώρας μας να είναι από τις πρώτες που θα διασφαλίσει την παροχή ασφαλών συμμορφούμενων καυσίμων.

Επίσης ο υπουργός Ναυτιλίας έθεσε στον γενικό γραμματέα του ΙΜΟ τέσσερα θέματα:

● Την προώθηση και περαιτέρω ανάδειξη του ρόλου του ΙΜΟ για τη συνολική ρύθμιση των θεμάτων της διεθνούς ναυτιλίας, σε συνάρτηση και με το θέμα της Παγκόσμιας Ημέρας Ναυτιλίας 2020 «Sustainable Shipping for a Sustainable Planet».

● Την αποτελεσματική εφαρμογή των διεθνών συμβάσεων του οργανισμού, ως αναγκαίο προαπαιτούμενο για την προώθηση της ποιότητας στη ναυτιλία.

● Το σύστημα ελέγχου των κρατών-μελών του ΙΜΟ, προκειμένου να διασφαλιστούν ίσοι όροι δραστηριοποίησης της διεθνούς ναυτιλίας από όλα τα κράτη σημαίας.

● Την ενίσχυση της εκπροσώπησης και την προώθηση των ελληνικών προτεραιοτήτων στα όργανα και τις λοιπές πρωτοβουλίες του ΙΜΟ.

Υπενθυμίζεται ότι τόσο η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) όσο και προσωπικά ο πρόεδρός της Θόδωρος Βενιάμης έχουν εκφράσει και αυτοί την άποψη ότι το 2020 είναι πολύ κοντά, η διεθνής ναυτιλιακή βιομηχανία και το διεθνές εμπόριο εισέρχονται σε μια νέα εποχή και παρ’ όλα αυτά δεν έχει υπάρξει ακόμη καμία εγγύηση ότι ασφαλή συμμορφούμενα καύσιμα θα υπάρχουν διαθέσιμα στις πραγματικά αναγκαίες ποσότητες παγκοσμίως, όπως επισήμως και ευρέως αναγνωρίζεται.

 

 

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εφοπλιστές κατά πετρελαϊκών για τα καύσιμα
Αστοχίες στη νομοθεσία, διχασμό στη ναυτιλιακή κοινότητα, αλλά και αθέμιτο ανταγωνισμό βλέπει ο πρόεδρος της ΕΕΕ Θεόδωρος Βενιάμης στο καθεστώς μετάβασης στα καθαρά καύσιμα ● Αβεβαιότητα στη ναυτιλιακή...
Εφοπλιστές κατά πετρελαϊκών για τα καύσιμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πάνω από 700 κρουαζιερόπλοια φέτος στις ελληνικές θάλασσες
Περισσότερα από 700 κρουαζιερόπλοια θα βρεθούν φέτος στις ελληνικές θάλασσες και από αυτά τα 570 θα κάνουν homeporting (απο-επιβίβαση σε ελληνικά λιμάνια), ενώ τα υπόλοιπα θα είναι transit, σύμφωνα με τον...
Πάνω από 700 κρουαζιερόπλοια φέτος στις ελληνικές θάλασσες
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Παίρνουν «φωτιά» τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
Αναμένονται αυξήσεις 12% από Ραφήνα και 7-10% από Πειραιά • Κάποιες εταιρείες έχουν προχωρήσει σε «αναπροσαρμογές» από τα μέσα Μαρτίου • Μονόδρομο τις χαρακτηρίζουν οι ακτοπλόοι, ζητούν μέτρα στήριξης.
Παίρνουν «φωτιά» τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Τρικυμία» για τα θερινά δρομολόγια των Κυκλάδων
Ο «πόλεμος» τριών ναυτιλιακών εταιρειών για τα «φιλέτα» του Αιγαίου είχε καταγγελίες, απειλές και πολλές δημόσιες δηλώσεις, ακόμη και μετά την τελική απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη.
«Τρικυμία» για τα θερινά δρομολόγια των Κυκλάδων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Δυσαρέσκεια και αντιδράσεις στον κλάδο του yachting
Αντιδράσεις προκαλεί το σχέδιο νόμου του υπουργείου Ναυτιλίας για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου των επαγγελματικών πλοίων αναψυχής και των τουριστικών ημερόπλοιων.
Δυσαρέσκεια και αντιδράσεις στον κλάδο του yachting

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας