Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αναζητούνται λύσεις για διευκόλυνση της κρουαζιέρας στη Σαντορίνη
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αναζητούνται λύσεις για διευκόλυνση της κρουαζιέρας στη Σαντορίνη

  • A-
  • A+

Διαχρονικά θέματα που αφορούν την κρουαζιέρα και έχουν σχέση με τη Σαντορίνη, όπως οι λιμενικές υποδομές, η ομαλή διακίνηση των επιβατών-τουριστών που καταφτάνουν με τα κρουαζιερόπλοια και η αποφυγή προβλημάτων λόγω συνωστισμού σε ορισμένα σημεία, συζήτησε η αντιπροσωπεία της Ενωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας (ΕΕΚΦΝ) με τη νέα διοίκηση της Δημοτικής Αρχής Θήρας στην οποία ανήκει και το Λιμενικό Ταμείο.

Οι δύο πλευρές αντάλλαξαν απόψεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος στο νησί, που το 2018 ήταν ο τρίτος προορισμός, με 474 κρουαζιερόπλοια και 749.286 αποβιβάσεις επιβατών, και τα οποία εντοπίζονται στην ομαλή λειτουργία του μηχανισμού που έχει σχέση με τις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων, την παραμονή τους στον όρμο Φηρών και τις αποεπιβιβάσεις των εκατοντάδων χιλιάδων τουριστών με τα σκάφη των λεμβούχων.

Τα ζητήματα στα οποία επικεντρώθηκαν τα μέλη της ΕΕΚΦΝ ήταν μεταξύ άλλων η επίσπευση των διαδικασιών σχετικά με την εγκατάσταση νέας σύγχρονης μονάδας τελεφερίκ στον Γυαλό-Σκάλα Φηρών, που θα μπορεί να εξυπηρετήσει άνετα τις σημερινές ανάγκες αλλά και αυτές του μέλλοντος.

Η κατασκευή σταθμού επιβατών (passengers terminal), ο οποίος θα μπορεί να εξυπηρετήσει όλους τους ελέγχους των επιβατών που προβλέπονται, σε ένα πολιτισμένο περιβάλλον με άνεση, και θα στεγάσει παράλληλα όλες τις υπηρεσίες λιμένων, έτσι ώστε να μπορούν να εφαρμόζονται αποτελεσματικά τα μέτρα ασφαλείας που αφορούν το Maritime Security.

Επίσης, η αξιοποίηση των τεσσάρων ναυδέτων, προκειμένου να εξυπηρετούνται τα κρουαζιερόπλοια και να αποφεύγεται ο συνωστισμός στον όρμο Φηρών.

Σχετικά με το λιμάνι του Αθηνιού, επισημάνθηκε η ανάγκη επίσπευσης των εργασιών αποκατάστασης των ζημιών που προκλήθηκαν προ μηνών από σφοδρή κακοκαιρία, ενώ ειδική αναφορά έγινε για τον σχεδιασμό λιμενικών εγκαταστάσεων σε άλλο σημείο του νησιού, προστατευόμενο από τους ανέμους, προκειμένου να αποσυμφορηθεί το λιμάνι του Αθηνιού.

Τέλος, οι εκπρόσωποι της ΕΕΚΦΝ επανέλαβαν το αίτημά τους για επέκταση της τουριστικής περιόδου σε 365 μέρες τον χρόνο, γεγονός που θα δημιουργήσει προϋποθέσεις ιδιαίτερα για τον κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού, έτσι ώστε η κατανομή των αφίξεων σε όλες τις εποχές του χρόνου να γίνεται καλύτερα, προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Καθοδική πορεία στην κρουαζιέρα
​Σημαντική μείωση στις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια το πρώτο τρίμηνο του 2018, συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2017, δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε η Τράπεζα της...
Καθοδική πορεία στην κρουαζιέρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κρουαζιέρα θα σε πάω...
Τα 40,95 δισεκατομμύρια ευρώ έφτασε η οικονομική συνεισφορά του κλάδου της κρουαζιέρας για την Ευρώπη, σημειώνοντας αριθμό ρεκόρ και αύξηση 2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Οι άμεσες δαπάνες του κλάδου...
Κρουαζιέρα θα σε πάω...
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Θολό τοπίο το 2016 στην κρουαζιέρα
Η κατάσταση στην περιοχή της Αν. Μεσογείου, η είσοδος των προσφύγων, η αστάθεια στην Ευρώπη λόγω των τρομοκρατικών χτυπημάτων αλλά και η αλλαγή προορισμών προς Ασία-Αυστραλία-Σιγκαπούρη και αλλού είναι οι...
Θολό τοπίο το 2016 στην κρουαζιέρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αύξηση επισκεπτών κρουαζιέρας στην Ελλάδα κατά 7% προβλέπει ο υπουργός Τουρισμού
Αύξηση 7% προβλέπεται φέτος στους επιβάτες κρουαζιέρας μόνο για την Ελλάδα, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού Θανάση Θεοχαρόπουλο, ο οποίος μίλησε χθες στο 5ο Posidonia Sea Tourism Forum.
Αύξηση επισκεπτών κρουαζιέρας στην Ελλάδα κατά 7% προβλέπει ο υπουργός Τουρισμού
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Ελάτε να επενδύσετε στην κρουαζιέρα»
Από το βήμα του 5ου Posidonia Sea Tourism Forum, ο υπουργός Ναυτιλίας Φώτης Κουβέλης κάλεσε τις διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας να ενδιαφερθούν για εξειδικευμένες επενδύσεις στα 10 περιφερειακά λιμάνια.
«Ελάτε να επενδύσετε στην κρουαζιέρα»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ναυλοσύμφωνα σε ηλεκτρονική μορφή
Με βασικό στόχο την απάλειψη των γραφειοκρατικών δυσκολιών, η γενική γραμματεία Λιμένων του υπουργείου Ναυτιλίας έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού ναυλοσύμφωνου, προκειμένου οι...
Ναυλοσύμφωνα σε ηλεκτρονική μορφή

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας