• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    30°C 26.8°C / 31.9°C
    3 BF
    43%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    26°C 23.8°C / 28.5°C
    2 BF
    58%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.0°C / 30.9°C
    2 BF
    69%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    26°C 25.9°C / 29.2°C
    1 BF
    47%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 24.9°C / 24.9°C
    3 BF
    50%
  • Βέροια
    Σποραδικές νεφώσεις
    26°C 23.5°C / 29.0°C
    2 BF
    61%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.3°C / 26.5°C
    0 BF
    38%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    30°C 30.2°C / 30.2°C
    2 BF
    38%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    26°C 21.5°C / 28.8°C
    2 BF
    60%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.9°C / 24.0°C
    1 BF
    60%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    25°C 25.4°C / 27.8°C
    2 BF
    61%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.7°C / 25.7°C
    3 BF
    69%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    2 BF
    88%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.4°C / 28.9°C
    0 BF
    45%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    29°C 25.5°C / 29.4°C
    2 BF
    34%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 22.7°C / 23.8°C
    4 BF
    66%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    30°C 27.7°C / 32.1°C
    0 BF
    34%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    23°C 22.7°C / 23.3°C
    3 BF
    59%
  • Κατερίνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 24.2°C / 26.7°C
    3 BF
    72%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    27°C 26.9°C / 26.9°C
    1 BF
    50%

«Θεωρούμε ότι είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που αποδεδειγμένα έχει πάρει μέτρα (αυτοκάθαρσης)» σημειώνει ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, Αλέξανδρος Εξάρχος. Εσωτερική εικόνα σταθμού από τη Χρυσή Γραμμή του μετρό στην Ντόχα του Κατάρ.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Εργα 3+3 δισ. για την ΑΚΤΩΡ

  • A-
  • A+
Ο όμιλος έχει αναλάβει σημαντικά έργα στην Ντόχα του Κατάρ, όπως την κατασκευή της Χρυσής Γραμμής και τη συντήρηση της Κόκκινης Γραμμής του μετρό, τη συντήρηση της επισκευαστικής βάσης αεροσκαφών, και ετοιμάζεται για νέα έργα στην περιοχή.

«Δεν υπάρχει ανάπτυξη χωρίς έργα, όποια κυβέρνηση και αν εκλεγεί», επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, Αλέξανδρος Εξάρχου, θυμίζοντας με νόημα ότι η πρώτη κίνηση του Ομπάμα, όταν ανέλαβε την προεδρία των ΗΠΑ, ήταν να εξασφαλίσει 50 δισ. δολάρια για υποδομές, με στόχο την αύξηση του ΑΕΠ και τη δημιουργία νέων θέσεων απασχόλησης. Θύμισε ότι στη χώρα μας διανύουμε το δέκατο έτος με μείωση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, που έφερε πολλαπλές αρνητικές επιπτώσεις την ελληνική οικονομία και εκτίμησε ότι μπορεί να προχωρήσει ο διαγωνισμός για τη Γραμμή 4 του μετρό της πρωτεύουσας, παρ’ όλο που έχει μπλοκαριστεί σχεδόν για μια διετία λόγω δικαστικών προσφυγών.

Πρόκειται για την πρώτη φάση της νέας γραμμής, από το άλσος Βεΐκου ώς το κέντρο της Αθήνας και την περιοχή Γουδή, με προϋπολογισμό 1,4 δισ. ευρώ, που θα εξυπηρετήσει πυκνοδομημένες περιοχές της πρωτεύουσας.

Η νέα εμπλοκή προκλήθηκε από απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για γερμανική κατασκευαστική που είχε αναμιχθεί σε «υπόγειες» διαδικασίες ανάθεσης έργου, με βάση την οποία η παραγραφή του αδικήματος επέρχεται τρία χρόνια μετά την έκδοση της καταδικαστικής απόφασης και όχι τρία χρόνια μετά την τέλεση του αδικήματος. Η δικαστική απόφαση επηρεάζει και τις ελληνικές κατασκευαστικές που τιμωρήθηκαν το 2017 με πρόστιμα για στημένους διαγωνισμούς την περίοδο 2000-2007.

Αυτό σημαίνει ότι, ώς το φθινόπωρο του 2020, οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες οφείλουν να προσκομίζουν αποδεικτικά αυτοκάθαρσης στις αρχές που δημοπρατούν τα έργα, όπως προκύπτει από απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

«Εχουμε καταθέσει όλα τα στοιχεία και περιμένουμε την απόφαση της Αττικό Μετρό, για να προχωρήσει ο διαγωνισμός», σημείωσε ο Αλ. Εξάρχου και πρόσθεσε: «Θεωρούμε ότι είμαστε η μόνη ελληνική εταιρεία που αποδεδειγμένα έχει πάρει μέτρα», αναφερόμενος εμμέσως πλην σαφώς στην κρίση στον όμιλο της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, που κορυφώθηκε το περασμένο καλοκαίρι και οδήγησε σε διοικητικές ανατροπές.

Προέβλεψε ότι, μέσα στο 2019, ο όμιλος θα επιστρέψει στην κερδοφορία, σημειώνοντας ότι το ανεκτέλεστο ανέρχεται σε 1,8 δισ. ευρώ, αν συνυπολογιστούν και οι συμβάσεις που υπογράφηκαν το πρώτο τρίμηνο.

«Δεν παράγουμε πλέον ζημιές», ανέφερε και από τα στοιχεία που έδωσε προκύπτει ότι τα σοβαρότερα προβλήματα υπήρχαν σε έργα που είχε αναλάβει ο όμιλος στα Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή. «Η εικόνα έχει αλλάξει μέσα στον πρώτο χρόνο και επαναφέραμε τη φήμη μας», διαβεβαίωσε και ανέφερε ότι τους τελευταίους μήνες παραδόθηκε ένας δρόμος 3 χλμ. στο Βουκουρέστι, στοιχείο που άλλαξε τις σχέσεις της εταιρείας με τις ρουμανικές Αρχές.

Στη Μ. Ανατολή

Οι επεκτάσεις του μετρό και της επισκευαστικής βάσης αεροσκαφών στην Ντόχα βρίσκονται πολύ ψηλά στην ατζέντα του ομίλου στο Κατάρ. Η χώρα θα φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA το 2020 και στο πλαίσιο της προετοιμασίας θα διαθέτει δίκτυο μετρό με τρεις γραμμές, οι οποίες έχουν ήδη αρχίσει να παραδίδονται σταδιακά στην κυκλοφορία.

Η ΑΚΤΩΡ είναι επικεφαλής της κοινοπραξίας ΑLYSJ, που έχουν συγκροτήσει πέντε εταιρείες από την Ινδία, την Τουρκία και το Κατάρ, η οποία κατασκευάζει τη Χρυσή Γραμμή, την πιο εμβληματική του δικτύου του μετρό, με προϋπολογισμό 3 δισ. δολάρια.

Σε συνεργασία με τοπική εταιρεία, έχει επίσης αναλάβει τη συντήρηση της ήδη λειτουργούσας Κόκκινης Γραμμής για την επόμενη εικοσαετία, ύψους 517 εκατ. δολαρίων. Εδώ και έξι χρόνια, η εταιρεία συντηρεί το υπερσύγχρονο συγκρότημα αεροσκαφών στο διεθνές αεροδρόμιο της Ντόχα. «Ετοιμαζόμαστε να πάρουμε μέρος στον διεθνή διαγωνισμό για την επέκταση της Πράσινης Γραμμής του μετρό, με προϋπολογισμό 3 δισ. δολάρια», προανήγγειλε ο Αλέξανδρος Εξάρχου, έχοντας στο πλευρό του τον Πάρι Καλλιτσάντση, επικεφαλής Εργων της ΑΚΤΩΡ στη Μέση Ανατολή.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Άρωμα Ελλάδας στη Χρυσή γραμμή μετρό του Κατάρ
Μίνιμαλ πολυτέλεια και υπερμοντέρνα τεχνολογία χαρακτηρίζουν το μετρό της πρωτεύουσας του ανεξάρτητου εμιράτου της Μέσης Ανατολής, που κατασκευάστηκε από όμιλο εταιρειών με επικεφαλής την «Ακτωρ».
Άρωμα Ελλάδας στη Χρυσή γραμμή μετρό του Κατάρ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Επεκτείνεται η Ελλάκτωρ
Από τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ η Ελλάκτωρ ανέλαβε για 40 χρόνια τη μαρίνα του Αλίμου, που είναι από τις μεγαλύτερες στην ανατολική Μεσόγειο. Το κατ' αποκοπήν τίμημα διαμορφώθηκε στα 57,5 εκατ. ευρώ, ενώ τα...
Επεκτείνεται η Ελλάκτωρ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Απαντήσεις στις φήμες δίνει η ΕΛΛΑΚΤΩΡ
Με εξασέλιδη ανακοίνωση, η «Ελλάκτωρ» δίνει απαντήσεις σε όλες τις φήμες για τον όμιλο που κυκλοφόρησαν τα τελευταία εικοσιτετράωρα, ενώ οργανώνει και τηλεδιάσκεψη με τους μετόχους το μεσημέρι της Δευτέρας και...
Απαντήσεις στις φήμες δίνει η ΕΛΛΑΚΤΩΡ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Καμία παράταση για τη ΛΑΡΚΟ
Διορθώσεις έγιναν στην τροπολογία που θα καθορίσει το μέλλον της ΛΑΡΚΟ. Στην τελική διατύπωση ορίζεται ότι η πώληση του 75% του ενεργητικού πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε έναν χρόνο.
Καμία παράταση για τη ΛΑΡΚΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
KLC Law Firm: «Δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων»
Δήλωση, ότι δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων όσον αφορά την παροχή νομικών υπηρεσιών προς την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων έκανε η ελληνική δικηγορική εταιρεία KLC Law Firm.
KLC Law Firm: «Δεν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας