Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αύξηση επισκεπτών κρουαζιέρας στην Ελλάδα κατά 7% προβλέπει ο υπουργός Τουρισμού
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αύξηση επισκεπτών κρουαζιέρας στην Ελλάδα κατά 7% προβλέπει ο υπουργός Τουρισμού

  • A-
  • A+

Αύξηση 7% προβλέπεται φέτος στους επιβάτες κρουαζιέρας μόνο για την Ελλάδα, σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού Θανάση Θεοχαρόπουλο, ο οποίος μίλησε χθες στο 5ο Posidonia Sea Tourism Forum.

Ανέφερε επίσης ότι η προώθηση των λιμανιών του Πειραιά και του Ηρακλείου ως home ports (αφιξοαναχωρήσεις), η αύξηση του αριθμού των λιμανιών για homeporting σε όλη την επικράτεια και η αναβάθμιση των υποδομών και των εγκαταστάσεων είναι κάποιες από τις πρωτοβουλίες που έχουν ληφθεί με στόχο την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.

Η γεωπολιτική αστάθεια, ο περιορισμένος αριθμός λιμανιών τα οποία μπορούν να δεχθούν κρουαζιερόπλοια, η σοβαρή έλλειψη λεωφορείων και ξεναγών στους προορισμούς κρουαζιέρας κατά τις περιόδους υψηλής τουριστικής κίνησης και, τέλος, οι σημερινές υποδομές που αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στον αυξανόμενο αριθμό επιβατών κρουαζιέρας, είναι οι κυρίαρχες προκλήσεις που βάζουν εμπόδια στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που διατύπωσαν οι εκπρόσωποι των τριών μεγαλύτερων εταιρειών κρουαζιέρας παγκοσμίως τη δεύτερη ημέρα του 5ου Posidonia Sea Tourism Forum.

«Τα κρουαζιερόπλοια της Disney Cruises μπορούν να προσεγγίσουν μόνο έξι ελληνικά λιμάνια και αυτό είναι κρίμα», δήλωσε ο Paul Britton, εκπρόσωπος της εταιρείας, η οποία επιστρέφει φέτος στην Ελλάδα με λιμάνια προσέγγισης τον Πειραιά, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο και το Κατάκολο.

«Στην Ελλάδα εκείνο που της λείπει είναι τα λιμάνια “κρυφά διαμάντια”, παρά τα 100 κατοικημένα νησιά και το αρχιπέλαγος με τα 6.000 μικρότερα νησάκια», συμπλήρωσε ο ίδιος.

Ο Alexandros Fan, εκπρόσωπος της MSC Cruises, αναφέρθηκε στην αυξημένη ζήτηση για εκδρομές στεριάς ως ένα σημαντικό ζήτημα που χρειάζεται να αντιμετωπιστεί.

«Η ανεπάρκεια σε αριθμό λεωφορείων και ξεναγών κατά τις περιόδους αυξημένης τουριστικής κίνησης αποτελεί σημαντικό πρόβλημα και απαιτεί τη σύμπραξη και τη συνεργασία όλων των ενδιαφερόμενων φορέων ώστε να βρουν λύσεις για την ανάπτυξη ενός βιώσιμου προϊόντος κρουαζιέρας», δήλωσε.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Καθοδική πορεία στην κρουαζιέρα
​Σημαντική μείωση στις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια το πρώτο τρίμηνο του 2018, συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2017, δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε η Τράπεζα της...
Καθοδική πορεία στην κρουαζιέρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αναζητούνται λύσεις για διευκόλυνση της κρουαζιέρας στη Σαντορίνη
Διαχρονικά θέματα που αφορούν την κρουαζιέρα και έχουν σχέση με τη Σαντορίνη συζήτησε η αντιπροσωπεία της Ενωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας με τη νέα διοίκηση της Δημοτικής Αρχής Θήρας.
Αναζητούνται λύσεις για διευκόλυνση της κρουαζιέρας στη Σαντορίνη
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Ελάτε να επενδύσετε στην κρουαζιέρα»
Από το βήμα του 5ου Posidonia Sea Tourism Forum, ο υπουργός Ναυτιλίας Φώτης Κουβέλης κάλεσε τις διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας να ενδιαφερθούν για εξειδικευμένες επενδύσεις στα 10 περιφερειακά λιμάνια.
«Ελάτε να επενδύσετε στην κρουαζιέρα»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Θαλασσοταραχή για το yachting
Κάθετα αντίθετοι με τις διατάξεις που αναφέρονται στο yachting και συμπεριλαμβάνονται στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας, που ο αρμόδιος υπουργός Παναγιώτης Κουρουμπλής έθεσε σε δημόσια διαβούλευση...
Θαλασσοταραχή για το yachting
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σε άλλες θάλασσες η κρουαζιέρα
​Σε ανοδική πορεία βρίσκεται ο κλάδος της κρουαζιέρας, καθώς κάθε χρόνο σημειώνεται αύξηση του αριθμού των επιβατών σε παγκόσμιο επίπεδο περίπου 7%. Η συνεχής ανάπτυξη διαπιστώνεται και από τις παραγγελίες...
Σε άλλες θάλασσες η κρουαζιέρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κρουαζιέρα θα σε πάω...
Τα 40,95 δισεκατομμύρια ευρώ έφτασε η οικονομική συνεισφορά του κλάδου της κρουαζιέρας για την Ευρώπη, σημειώνοντας αριθμό ρεκόρ και αύξηση 2% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Οι άμεσες δαπάνες του κλάδου...
Κρουαζιέρα θα σε πάω...

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας