Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Επεκτείνεται το Μεταφορικό Ισοδύναμο

«Επιδοτούμε τους νησιώτες μας για να έχουν ίση αντιμετώπιση και πρόσβαση σε όλα τα μεταφορικά μέσα, δεν επιδοτούμε τις αεροπορικές ή τις αντίστοιχες ακτοπλοϊκές εταιρείες», τονίζει ο Νεκτάριος Σαντορινιός.

EUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Επεκτείνεται το Μεταφορικό Ισοδύναμο

  • A-
  • A+
Επιδοτούνται τα πρατήρια βενζίνης έως και 19,5 λεπτά ανά λίτρο, με αποτέλεσμα πριν από το Πάσχα να υπάρξει σημαντική μείωση στο κόστος των καυσίμων στα μικρά και απομακρυσμένα νησιά της πιλοτικής εφαρμογής, για όλο το 2019.

Σημαντικές βελτιώσεις στην εφαρμογή του μέτρου του Μεταφορικού Ισοδύναμου φέρνει η τροπολογία που κατέθεσε χθες στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός, με στόχο την ουσιαστική διευκόλυνση των ανθρώπων της νησιωτικής επικράτειας.

Το Μεταφορικό Ισοδύναμο επεκτείνεται πλέον και στις αεροπορικές μεταφορές των νησιωτών, το μέτρο θα το «απολαμβάνουν» και άλλοι δικαιούχοι, ενώ παρατείνεται η πιλοτική εφαρμογή του για τη μεταφορά των καυσίμων στα νησιά για όλο το 2019.

«Οι αρνητικές πτυχές της νησιωτικότητας, οι οποίες αφορούν όχι μόνο τις καιρικές συνθήκες αλλά και τον χρόνο που απαιτείται για τη μεταφορά των επιβατών από και προς τα νησιά, αντιμετωπίζονται με την τροπολογία, όπου προστίθεται στις επιλέξιμες μεταφορικές δυνατότητες των νησιωτών και η αεροπορική μεταφορά, ιδιαίτερα ζωτικής σημασίας για τις ευάλωτες ομάδες των συμπολιτών μας», ανέφερε ο Ν. Σαντορινιός εξηγώντας ότι η επιδότηση θα γίνεται με βάση τις ακτοπλοϊκές μεταφορές και δεν θα τις υπερβαίνει.

«Επιδοτούμε τους νησιώτες μας για να έχουν ίση αντιμετώπιση και πρόσβαση σε όλα τα μεταφορικά μέσα, δεν επιδοτούμε τις αεροπορικές ή τις αντίστοιχες ακτοπλοϊκές εταιρείες», πρόσθεσε.

Επίσης προστίθενται ορισμένοι ακόμη δικαιούχοι στο μέτρο, όπως τα μέλη ΔΕΠ (Διδακτικό Ερευνητικό Προσωπικό) των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων που βρίσκονται στα νησιά, αλλά και τα μέλη των Σωμάτων Ασφαλείας και των Ενόπλων Δυνάμεων οι οποίοι υπηρετούν σε νησιά. Ισχύει ήδη για τους αναπληρωτές καθηγητές και τους επικουρικούς γιατρούς, ενώ πλέον επιδοτείται η κλίνη για τις αποστάσεις μεγαλύτερες των 80 μιλίων.

Οπως έκανε γνωστό ο Ν. Σαντορινιός ύστερα από διαβουλεύσεις που έγιναν στη Βουλή αλλά και με την περιφέρεια, τους δήμους και τα επιμελητήρια της Κρήτης, εντάσσονται στο μέτρο και μια σειρά από επιχειρηματικές δραστηριότητες της Κρήτης για τη μεταφορά των προϊόντων τους από και προς το νησί, καθώς διαπιστώθηκε ότι υπάρχει επιπλέον κόστος για τους επιχειρηματίες λόγω της ακτοπλοϊκής μεταφοράς.

Ανέφερε ακόμα ότι η κοινή υπουργική απόφαση για την επιδότηση των πρατηριούχων καυσίμων που βρίσκονται στα νησιά έχει εκδοθεί και έχει πάρει ΦΕΚ, τα πρατήρια βενζίνης θα επιδοτούνται μέχρι και με 19,5 λεπτά του ευρώ ανά λίτρο.

Αυτό σημαίνει, όπως υπογράμμισε, ότι πολύ πριν από το Πάσχα θα υπάρξει σημαντική μείωση στο κόστος των καυσίμων στα μικρά και απομακρυσμένα νησιά της πιλοτικής εφαρμογής, η οποία παρατείνεται για 6 επιπλέον μήνες.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα στοιχεία που ανέφερε μιλώντας στη Βουλή ο Ν. Σαντορινιός, μέχρι σήμερα έχουν επιδοτηθεί 200.000 εισιτήρια, 9.500 αιτήσεις χρηματοδότησης επιχειρήσεων έχουν ήδη διεκπεραιωθεί, ενώ το μεταφορικό κόστος των προϊόντων των επιχειρήσεων έχει μειωθεί κατά 43%.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πιλοτικά σε 32 νησιά το Μεταφορικό Ισοδύναμο για τα καύσιμα
Ξεκινά η επιδότηση των καυσίμων μέσω της εφαρμογής του μέτρου του Μεταφορικού Ισοδύναμου σε 32 μικρά και απομακρυσμένα νησιά της χώρας με εφαρμογή στη συνέχεια σε όλα τα νησιά, καθώς την Τετάρτη υπερψηφίστηκε...
Πιλοτικά σε 32 νησιά το Μεταφορικό Ισοδύναμο για τα καύσιμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σχέδιο δράσης για τα ναυτιλιακά καύσιμα
Διεθνής επιτροπή ασφάλειας αποφάσισε τα της μετάβασης στα καύσιμα περιεκτικότητας 0,5% σε θείο με τα οποία πρέπει να εφοδιάζονται τα πλοία από 1/1/2020. Ικανοποιημένη εμφανίζεται η Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
Σχέδιο δράσης για τα ναυτιλιακά καύσιμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Επεκτείνεται τον Ιούλιο στις κρητικές επιχειρήσεις το μεταφορικό ισοδύναμο
Τρία είναι τα επόμενα βήματα που η κυβέρνηση σχεδιάζει για το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου ανέφερε σε συνέντευξη Τύπου ο αν. υπουργός Ναυτιλίας, Νεκτάριος Σαντορινιός
Επεκτείνεται τον Ιούλιο στις κρητικές επιχειρήσεις το μεταφορικό ισοδύναμο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αναζητούνται συνεργατικά σχήματα χρηματοδότησης της ακτοπλοΐας
Πριν από λίγες μέρες ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, Νεκτάριος Σαντορινιός, ανακοίνωσε ότι το υπουργείο Ναυτιλίας, έχει ήδη προχωρήσει στην εκπόνηση μελέτης για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου με πλοία...
Αναζητούνται συνεργατικά σχήματα χρηματοδότησης της ακτοπλοΐας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ανοιξε το Μεταφορικό Ισοδύναμο για τις νησιωτικές επιχειρήσεις
Ανοιξε, χθες, η πλατφόρμα του μέτρου του Μεταφορικού Ισοδύναμου για την κατάθεση των παραστατικών μεταφοράς από όλες τις νησιωτικές επιχειρήσεις,...
Ανοιξε το Μεταφορικό Ισοδύναμο για τις νησιωτικές επιχειρήσεις
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μεταφορικό Ισοδύναμο: στην Αίγινα οι περισσότερες εγγραφές
Πρωταθλήτρια στην εφαρμογή του μέτρου του Μεταφορικού Ισοδύναμου, που από 1/1/2019 ισχύει για όλα τα νησιά της χώρας (εκτός Κρήτης, Εύβοιας και Λευκάδας), είναι η Αίγινα, αφού έως σήμερα έχουν εγγραφεί 2.413...
Μεταφορικό Ισοδύναμο: στην Αίγινα οι περισσότερες εγγραφές

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας