• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    29°C 27.2°C / 32.0°C
    1 BF
    39%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    27°C 24.9°C / 29.9°C
    2 BF
    49%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    26°C 23.0°C / 26.0°C
    1 BF
    51%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    15°C 14.9°C / 14.9°C
    1 BF
    88%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    21°C 20.9°C / 26.9°C
    0 BF
    83%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    27°C 24.0°C / 27.0°C
    2 BF
    50%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    20°C 20.4°C / 23.4°C
    0 BF
    49%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    27°C 26.7°C / 26.7°C
    1 BF
    39%
  • Ηράκλειο
    Αίθριος καιρός
    28°C 26.5°C / 29.4°C
    3 BF
    52%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    28°C 26.8°C / 27.9°C
    2 BF
    51%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    28°C 27.8°C / 28.4°C
    4 BF
    51%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    25°C 24.7°C / 29.6°C
    0 BF
    65%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 22.9°C / 22.9°C
    0 BF
    83%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.9°C / 25.7°C
    0 BF
    60%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    28°C 23.5°C / 28.8°C
    0 BF
    40%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    28°C 27.8°C / 28.2°C
    2 BF
    55%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    29°C 28.1°C / 31.0°C
    1 BF
    37%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    28°C 23.3°C / 27.7°C
    0 BF
    57%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    28°C 22.7°C / 27.8°C
    1 BF
    46%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    23°C 23.2°C / 23.2°C
    1 BF
    41%

Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την Εταιρεία Συντήρησης του Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού, που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013 και εξελίχθηκε με πολλά προβλήματα, καλύπτεται το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων στον όμιλο του ΟΣΕ, όπως έχει προβλεφθεί από το πρώτο μνημόνιο

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Και στις επισκευές η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

  • A-
  • A+

Με τη χθεσινή υπογραφή της συμφωνίας ανάμεσα στη διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ και την υπό ιταλικό έλεγχο ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η τελευταία επέκτεινε την παρουσία της και στον τομέα της συντήρησης του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, με την απόκτηση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), με τίμημα 22 εκατ. ευρώ.

Με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2013 και εξελίχθηκε με πολλά προβλήματα, καλύπτεται το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων στον όμιλο του ΟΣΕ, όπως έχει προβλεφθεί από το πρώτο μνημόνιο.

Η ΕΕΣΣΤΥ αποσχίστηκε από τον ΟΣΕ το 2013 και εντάχθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ για να πωληθεί, όπως και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Διαθέτει σύγχρονες υποδομές και ειδικευμένο προσωπικό, ενώ «προικοδοτήθηκε» με 11 επισκευαστικές βάσεις που καλύπτουν ολόκληρο το σιδηροδρομικό δίκτυο.

Οι εγκαταστάσεις, με βάση την υπόδειξη της Επιτροπής Ανταγωνισμού, θα πρέπει να εξυπηρετούν τους νέους «παίκτες» που έχουν ήδη μπει στις εμπορευματικές μεταφορές με τρένο, ενώ από τη νέα χρονιά ανοίγει η αγορά και για τα επιβατικά δρομολόγια.

Με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα του 2018, ο κύκλος εργασιών της δημόσιας ΕΕΣΣΤΥ παρουσίασε αύξηση 9,54% και διαμορφώθηκε στα 35,84 εκατ. ευρώ, ενώ τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,61%.

Εχει ενδιαφέρον ότι ο μεγάλος οφειλέτης της εταιρείας είναι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία στο τέλος της περασμένης χρονιάς είχε ανεξόφλητους λογαριασμούς 23,4 εκατ. ευρώ, ποσό λίγο μεγαλύτερους από το τίμημα που κατέβαλε χθες για την αγορά της εταιρείας!

Ο όμιλος Ferrovie dello Stato, η κρατική εταιρεία των σιδηρόδρομων της Ιταλίας, σκοπεύει να ενοποιήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την ΕΕΣΣΤΥ. Το μεγάλο ζητούμενο είναι οι σχέσεις με τον ΟΣΕ, που βρίσκονται σε διαρκή ένταση, καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕδιαμαρτύρεται για την κατάσταση του δικτύου και των σταθμών, που αποτελούν ιδιοκτησία του ΟΣΕ.

Μάχη για το Θριάσιο

Το νέο σημείο τριβής είναι οι δύο αποθήκες στο Θριάσιο, συνολικής επιφάνειας 52.000 τετραγωνικών, ιδιοκτησίας του ΟΣΕ, που κατασκευάστηκαν την περίοδο 1998 - 2018 με κοινοτικές χρηματοδοτήσεις.

Οι Ιταλοί θέλουν να τις αποκτήσουν με βάση τους δικούς τους όρους, απειλώντας ότι, σε αντίθετη περίπτωση, θα επαναφέρουν το θέμα των παλιότερων κρατικών ενισχύσεων προς τον ΟΣΕ, που αγγίζει το ένα δισ. ευρώ, το οποίο είχε τεθεί στο αρχείο με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

 

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τροχάδην για τις προθεσμίες του διαγωνισμού «Θριάσιο ΙΙ»
​Σε αγώνα δρόμου έχουν επιδοθεί το υπουργείο Υποδομών και η διοίκηση του ΟΣΕ για να προλάβουν κάποιες από τις προθεσμίες του διαγωνισμού «Θριάσιο ΙΙ». Πρόκειται για την αξιοποίηση του ακινήτου των 1.450...
Τροχάδην για τις προθεσμίες του διαγωνισμού «Θριάσιο ΙΙ»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τέσσερις μνηστήρες διεκδικούν το «Θριάσιο ΙΙ»
Τέσσερις ισχυροί όμιλοι κατέθεσαν χθες εκδήλωση ενδιαφέροντος για το νέο εμπορευματικό σιδηροδρομικό κέντρο στο Θριάσιο, ιδιοκτησίας του ΟΣΕ. Πρόκειται για έκταση 1.650 στρεμμάτων, δίπλα σε αυτή των 600...
Τέσσερις μνηστήρες διεκδικούν το «Θριάσιο ΙΙ»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σε έσοδα 6 δισ. στοχεύει το ΤΑΙΠΕΔ
Οι τέσσερις ιαματικές πηγές της Φθιώτιδας, τα παραθαλάσσια ακίνητα στην Καραθώνα Ναυπλίου και τη Λυκόβρυση Λακωνίας αποτελούν τις άμεσες προτεραιότητες του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο ώς το τέλος του 2018 θα πρέπει να...
Σε έσοδα 6 δισ. στοχεύει το ΤΑΙΠΕΔ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στη γραμμή εκκίνησης η επένδυση στο Ελληνικό
​Στην τελική ευθεία μπαίνει η επένδυση στο Ελληνικό, καθώς μέσα στο επόμενο δεκαήμερο αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση η στρατηγική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων. Είναι το πρώτο βήμα για το...
Στη γραμμή εκκίνησης η επένδυση στο Ελληνικό
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η διαγραφή του χρέους ανοίγει νέες γραμμές
Στο αρχείο έθεσαν οι Βρυξέλλες τον φάκελο με παλαιότερες κρατικές επιδοτήσεις προς τον ΟΣΕ, ανοίγοντας στην ουσία τον δρόμο για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τη μεταβίβαση του 100% στη Ferrovie Dello...
Η διαγραφή του χρέους ανοίγει νέες γραμμές
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μaster plan για το Ελληνικό
Από το μητροπολιτικό πάρκο και τη διαμόρφωση του παράκτιου μετώπου προβλέπεται να ξεκινήσουν τα έργα στο Ελληνικό, με βάση το Σχέδιο Ολοκληρωμένης Ανάπτυξης (ΣΟΑ) που κατατέθηκε χθες από τη Lamda Development....
Μaster plan για το Ελληνικό

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας