Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εργα 25,6 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Κω

Το λιμάνι της Κω / φωτογραφία αρχείου

EUROKINISSI/ ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Εργα 25,6 εκατ. ευρώ στο λιμάνι της Κω

  • A-
  • A+

Η υλοποίηση των έργων στο κεντρικό λιμάνι της Κω, μετά τις ζημιές που υπέστη από τον καταστροφικό σεισμό τον Ιούλιο του 2017, είναι η άμεση προτεραιότητα της κυβέρνησης, επισήμανε χθες από την Κω όπου βρέθηκε ο γενικός γραμματέας Λιμένων, Χρήστος Λαμπρίδης.

Υπενθύμισε ότι η προσωρινή αποκατάσταση των έργων του λιμανιού από τις σοβαρές ζημιές που είχε προκαλέσει ο σεισμός έγιναν σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ οι διαδικασίες για το μεγάλο έργο της οριστικής αποκατάστασης δρομολογήθηκαν με μεγάλη ταχύτητα από τα συναρμόδια υπουργεία.

Δεσμεύτηκαν οι απαραίτητες πιστώσεις (25.600.000 ευρώ) και έγιναν, κυρίως από το υπουργείο Υποδομών, οι απαραίτητες ενέργειες για να ολοκληρωθούν οι μελέτες και να αναδειχθεί ο ανάδοχος του έργου. Κατά τη διαγωνιστική διαδικασία εξασφαλίστηκε μεγάλη έκπτωση, 52%, ενώ η μελέτη του έργου ήταν ιδιαίτερα σύνθετη, γιατί πρόκειται για ένα δύσκολο και τεχνικά περίπλοκο εγχείρημα.

Ο γενικός γραμματέας ανέφερε ότι οι ενστάσεις που έγιναν οδήγησαν τον διαγωνισμό στο ΣτΕ, ενώ εκκρεμεί και αναμένουν σύντομα την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Με το που θα ολοκληρωθούν οι εγκρίσεις από τη δικαστική εξουσία, δηλαδή το Ελεγκτικό Συνέδριο, θα γίνουν, όπως και στο παρελθόν, σε χρόνο ρεκόρ οι διαδικασίες, ώστε να υπογραφεί η σύμβαση και να εγκατασταθεί ο εργολάβος, υποστήριξε.

Νέο κτίριο

Σε ό,τι αφορά την κατασκευή του νέου κτιρίου του τερματικού σταθμού επιβατών στη θέση του υπάρχοντος κτιρίου, τόνισε ότι η πολεοδομία δεν αποδέχεται την άποψη του υπουργείου Υποδομών περί δυνατότητας ανέγερσης κτιρίου ίσου εμβαδού και όγκου και άρα απαιτείται η υποβολή πρότασης προς την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο (ΔΛΤ) Κω για τον καθορισμό των όρων δόμησης και χρήσης γης στο επίμαχο σημείο.

Ωστόσο, όπως είπε, εκκρεμεί η υποβολή από το ΔΛΤ Κω σχέδιο Master Plan στην ΕΣΑΛ που μπορεί να περιλαμβάνει τους όρους δόμησης και χρήσης γης, η υποβολή του οποίου μετά και τη νέα προθεσμία που δόθηκε μέσω του νόμου 4504/2017 θα πρέπει να έχει εκπονηθεί έως και τον Νοέμβριο του 2019.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Καθησυχάζει τους νησιώτες η Επιτροπή Ανταγωνισμού
​Σε διευκρινίσεις για τις δεσμεύσεις που ανέλαβε ο όμιλος «Attica Group» έναντι της Επιτροπής Ανταγωνισμού τον περασμένο Απρίλιο, προκειμένου αυτή να εγκρίνει την εξαγορά της ακτοπλοϊκής εταιρείας «Hellenic...
Καθησυχάζει τους νησιώτες η Επιτροπή Ανταγωνισμού
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Φλερτάρουν» ξανά με την προβλήτα 4
Ανοιχτό άφησε το θέμα με την προβλήτα 4 που θέλει να φτιάξει η Cosco στο Κερατσίνι), έργο το οποίο απέρριψε στην τελευταία της συνεδρίαση η αρμόδια επιτροπή (ΕΣΑΛ), ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης....
«Φλερτάρουν» ξανά με την προβλήτα 4
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Ανησυχία προκαλούν οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις για το μέλλον 10 περιφερειακών λιμανιών»
Την ανησυχία του για τα 10 περιφερειακά λιμάνια της χώρας και τον τρόπο αξιοποίησή τους εξέφρασε ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, Νεκτάριος Σαντορινιός, μετά τη συνάντηση που είχε με το προεδρείο της...
«Ανησυχία προκαλούν οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις για το μέλλον 10 περιφερειακών λιμανιών»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πρόταση ΕΒΕΠ για τη διμερή Ελλάδας-Κίνας
Προτείνεται με διμερή συμφωνία Ελλάδας- Κίνας, να εξαιρεθούν από περιορισμούς και εισαγωγικά τέλη η αποστολή ναυτιλιακού εξοπλισμού και υπηρεσιών, αποκλειστικά από το λιμάνι του Πειραιά προς όλα τα λιμάνια της...
Πρόταση ΕΒΕΠ για τη διμερή Ελλάδας-Κίνας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Αφαίμαξη» στα 10 περιφερειακά λιμάνια
Αβέβαιο φαντάζει το μέλλον των 10 περιφερειακών λιμανιών της χώρας. Η κυβέρνηση διά στόματος του υπουργού Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη έχει κάνει γνωστό ότι δεν θα ακολουθήσει το μοντέλο των υπο-παραχωρήσεων...
«Αφαίμαξη» στα 10 περιφερειακά λιμάνια
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Θα επανέλθει η Cosco για την 4η προβλήτα στο Κερατσίνι
Ο ΟΛΠ παρά την απορριπτική απόφαση της ΕΣΑΛ, μόλις την Τετάρτη, για την επέκταση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στο Κερατσίνι, κάνει γνωστό ότι θα επανέλθει για το έργο.
Θα επανέλθει η Cosco για την 4η προβλήτα στο Κερατσίνι

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας