Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ευκαιρία για την κρουαζιέρα η υπο-παραχώρηση δραστηριοτήτων

Με το συγκεκριμένο έργο δίνεται η δυνατότητα αποτελεσματικότερης καταγραφής της θέσης των πλοίων σε πραγματικό χρόνο

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ευκαιρία για την κρουαζιέρα η υπο-παραχώρηση δραστηριοτήτων

  • A-
  • A+

Η υπο-παραχώρηση δραστηριοτήτων στα 10 περιφερειακά λιμάνια που αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα, μετά και την ψήφιση του σχετικού νόμου, ανοίγει τον δρόμο σε διεθνείς διαχειριστές λιμανιών κρουαζιέρας να επενδύσουν σε παραχωρήσεις επιβατικών σταθμών, μια κίνηση που εκτιμάται ότι θα αυξήσει το homeporting.

Επίσης, φέτος είναι η χρονιά που θα δούμε να πλέουν στα ελληνικά νερά τα περισσότερα από κάθε άλλη φορά κρουαζιερόπλοια με χωρητικότητα μικρότερη των 500 επιβατών.

Η νέα αυτή τάση κρουαζιέρας σε μικρά πολυτελή ή εκδρομικά σκάφη χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα σημαντική για τα μικρότερα ελληνικά λιμάνια, σε νησιά ή στην ηπειρωτική χώρα, που δεν διαθέτουν την υποδομή ή τα τεχνικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για τα μεγαλύτερα πλοία, με αποτέλεσμα να προσφέρονται πολύ περισσότεροι προορισμοί για δρομολόγια κρουαζιέρας.

Αυτά επισημαίνει η Elisabetta de Nardo, αντιπρόεδρος ανάπτυξης λιμένων της εταιρείαςκρουαζιέρας MSC Cruises και πρόεδρος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Ευρωπαϊκών Λιμένων και Προορισμών της CLIA, με αφορμή το 5ο Posidonia Sea Tourism Forum που διοργανώνεται υπό την αιγίδα των υπουργείων Τουρισμού και Ναυτιλίας στις 28 και 29 Μαΐου στο συνεδριακό κέντρο του ξενοδοχείου «Domotel Kastri» στην Αττική.

Στο Forum περισσότερα από 30 υψηλόβαθμα στελέχη της βιομηχανίας με αντικείμενο ευθύνης τα λιμάνια και τους προορισμούς, τα οποία εκπροσωπούν τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας του κόσμου, θα συζητήσουν τις προκλήσεις και ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

Επίσης το 2019 οι μεγάλες αμερικανικές εταιρείες κρουαζιέρας εντάσσουν στα δρομολόγιά τους περισσότερα ελληνικά λιμάνια, ενώ εταιρείες με εξειδικευμένα προϊόντα, όπως η Disney Cruises, δραστηριοποιούνται ξανά στην Ελλάδα από την επόμενη χρονιά.

Στα δρομολόγιά τους περιλαμβάνονται τα λιμάνια του Πειραιά, του Κατάκολου, της Σαντορίνης, της Μυκόνου και της Κρήτης, που έχουν συμπεριληφθεί στις κρουαζιέρες για το ερχόμενο καλοκαίρι, έπειτα από πενταετή απουσία από την ελληνική αγορά, ανέφερε η Elisabetta de Nardo.

Επωφελείται η Ελλάδα

Από την πλευρά του ο Airam Diaz Pastor, πρόεδρος της Ενωσης Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας (MedCruise), δήλωσε ότι οι επιβάτες κρουαζιέρας και οι προσεγγίσεις αυξάνονται για τα λιμάνια, τους επιβατικούς σταθμούς και τους προορισμούς της Ανατολικής Μεσογείου, της Μαύρης Θάλασσας και της Ερυθράς Θάλασσας, καθώς οι εταιρείες κρουαζιέρας επιβεβαιώνουν τα δρομολόγιά τους για το 2020 και το 2021 στην περιοχή.

Επιπλέον, τόσο οι βάσεις όσο και οι απλές προσεγγίσεις δρομολογίων επιστρέφουν στην Τουρκία, γεγονός που θα έχει θετικό αντίκτυπο σε ολόκληρη την περιοχή.

Η Ελλάδα που βρίσκεται στο κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου θα ωφεληθεί από την αύξηση των δραστηριοτήτων κρουαζιέρας τόσο στη Βόρεια Αφρική και τη Μαύρη Θάλασσα όσο και στην Αδριατική, κατά τον Airam Diaz Pastor.

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Υποστηρικτικά στην κρουαζιέρα θα λειτουργήσουν τα υδατοδρόμια
Την ανάγκη επίσπευσης της λειτουργίας των υδατοδρομίων, καθώς τα υδροπλάνα θα είναι υποστηρικτικά της κρουαζιέρας, επισήμανε ο υπουργός Ναυτιλίας Φώτης Κουβέλης, στη χθεσινή ευρεία σύσκεψη για την πορεία των...
Υποστηρικτικά στην κρουαζιέρα θα λειτουργήσουν τα υδατοδρόμια
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Καθοδική πορεία στην κρουαζιέρα
​Σημαντική μείωση στις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια το πρώτο τρίμηνο του 2018, συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2017, δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε η Τράπεζα της...
Καθοδική πορεία στην κρουαζιέρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Σηκώστε την ελληνική σημαία»
Να βάλουν την ελληνική σημαία στα πλοία τους κάλεσε τους Ελληνες εφοπλιστές ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, μιλώντας σε συνεδρίαση επιτροπής της Βουλής με θέμα «Δυνατότητες και προοπτικές της...
«Σηκώστε την ελληνική σημαία»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ανάκαμψη της κρουαζιέρας στην Ανατ. Μεσόγειο
Σημάδια ανάκαμψης παρουσιάζει η κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο ύστερα από τριετή κρίση λόγω γεωπολιτικών εντάσεων. Μια ανάκαμψη που ήρθε νωρίτερα απ’ ό,τι αναμενόταν και η οποία στηρίχτηκε σε μεγάλο βαθμό...
Ανάκαμψη της κρουαζιέρας στην Ανατ. Μεσόγειο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
156 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για το μεταφορικό ισοδύναμο το 2019
Στα 156 εκατ. ευρώ θα ανέλθει το ποσό που θα καλύψει το μεταφορικό ισοδύναμο το 2019, χρονιά κατά την οποία το μέτρο θα έχει καθολική εφαρμογή στη νησιωτική περιφέρεια, εκτός από την Κρήτη, την Εύβοια και τη...
156 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για το μεταφορικό ισοδύναμο το 2019
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέα διαμαρτυρία για τον ΦΠΑ σε υπηρεσίες τουριστικών σκαφών
Την έκδηλη ανησυχία τους για την πρόσφατη Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Οικονομικών και Ναυτιλίας, με την οποία εφαρμόζονται νέες προϋποθέσεις και όροι επιβολής ΦΠΑ στις δραστηριότητες και στις...
Νέα διαμαρτυρία για τον ΦΠΑ σε υπηρεσίες τουριστικών σκαφών

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας