Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Και για δημόσιους λειτουργούς το Μεταφορικό Ισοδύναμο

«Πετύχαμε γιατί δεν βάζουμε το χέρι στο μέλι, δεν δίνουμε δωράκι 241 εκατ. ευρώ σε φαρμακευτικές εταιρείες, αλλά τα κάνουμε υποδομές, θεσμικές παρεμβάσεις και ευκαιρίες ανάπτυξης για τα νησιά μας» τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Ρόδο, στην οποία μίλησε για τις νησιωτικές πολιτικές και το Μεταφορικό Ισοδύναμο

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Και για δημόσιους λειτουργούς το Μεταφορικό Ισοδύναμο

  • A-
  • A+

Και στα αεροπορικά εισιτήρια θα επεκταθεί πολύ σύντομα το μέτρο του Μεταφορικού Ισοδύναμου, με στόχο της κυβέρνησης μέσα στον Μάιο ή αρχές Ιουνίου να ξεκινήσει η επιδότηση των εισιτηρίων και στις αερομεταφορές για τους κατοίκους των νησιών της χώρας.

Παράλληλα το μέτρο θα ισχύει πλέον και για όλους τους δημόσιους λειτουργούς που εργάζονται σε νησιά, όπως είναι οι στρατιωτικοί, οι λιμενικοί και άλλες κατηγορίες υπαλλήλων.

Επεκτείνεται επίσης στα καύσιμα και σε λίγο καιρό θα εφαρμοστεί πιλοτικά η επιδότηση της μεταφοράς καυσίμων κίνησης στα μικρά νησιά, ενώ από το 2020 θα επεκταθεί σε όλα.

Αυτά ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στη Ρόδο, στην οποία μίλησε για τις νησιωτικές πολιτικές και το Μεταφορικό Ισοδύναμο.

Στην εκδήλωση συμμετείχε ο νέος γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής Γ. Κασσάρας και εκπρόσωποι των φορέων της Ρόδου.

Ο Ν. Σαντορινιός έκανε γνωστό ότι έχουν ξεκινήσει οι επαφές με τους διευθύνοντες συμβούλους και προέδρους αεροπορικών εταιρειών και έχουν συμφωνήσει σχεδόν στο σύνολο των τεχνικών ζητημάτων, ενώ άμεσα προωθείται νομοθετική ρύθμιση για να είναι επιλέξιμα και τα αεροπορικά εισιτήρια.

Εκτιμά ότι θα καταφέρουν μέσα στον Μάιο, το πολύ αρχές Ιουνίου, να ξεκινήσει η επιδότηση των αεροπορικών εισιτηρίων.

Ο αναπληρωτής υπουργός μίλησε για την ουσία του Μεταφορικού Ισοδύναμου και, όπως τόνισε, το μέτρο απαντά στην πραγματική ανάγκη να εξισωθούν σε κόστος οι μετακινήσεις των νησιωτών με αυτές της χερσαίας Ελλάδας, λέγοντας ότι στόχος τους είναι η ισονομία και η ισότητα, το να έχουν ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες τα νησιά, με την υπόλοιπη χώρα.

Το μέτρο αναλογεί σε όλους τους κατοίκους των νησιών που έχουν φορολογική έδρα σε αυτά - χωρίς καμία εξαίρεση, χωρίς κανένα άλλο κριτήριο.

Το όφελος για τον πολίτη είναι πάνω από 40%, υποστήριξε, και έδωσε τα πιο κάτω παραδείγματα:

● Ρόδος – Πειραιάς με καμπίνα: κόστος 78 ευρώ, επιστροφή 34,03 ευρώ (-44%)

● Ρόδος – Λέρος, με καμπίνα: κόστος 53 ευρώ, επιστροφή 34,77 ευρώ (-65%)

● Ρόδος – Λέρος με ταχύπλοο: κόστος 42 ευρώ, επιστροφή 23,77 ευρώ (-56%)

● Ρόδος – Κως με ταχύπλοο: κόστος 34 ευρώ, επιστροφή 22,27 ευρώ (-65%)

Το μέτρο ισχύει ακόμη για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις των νησιών, χωρίς καμία εξαίρεση, χωρίς κανένα άλλο κριτήριο, για όποια εμπορεύματα και αν μεταφέρουν.

Χρηματοδοτείται η διαφορά σε όλο το κόστος μεταφοράς των προϊόντων, από και προς τα νησιά, σε σχέση με το κόστος που δαπανάται στην ηπειρωτική Ελλάδα.

Μιλώντας για τη νησιωτικότητα επισήμανε ότι αυτή δεν είναι απλά μια γραμμή στο Σύνταγμα, απαιτεί καθημερινή μάχη και ανέφερε τα έργα και τις πρωτοβουλίες που έχει υλοποιήσει και προωθήσει η κυβέρνηση αυτά τα χρόνια για τα νησιά.

«Αυτές είναι οι νησιωτικές πολιτικές που εμείς πετύχαμε» είπε και πρόσθεσε πως «πετύχαμε γιατί εμείς δεν βάζουμε το χέρι στο μέλι, δεν δίνουμε δωράκι 241 εκατ. ευρώ σε φαρμακευτικές εταιρείες. Τα 241 εκατ. ευρώ τα κάνουμε υποδομές, θεσμικές παρεμβάσεις και ευκαιρίες ανάπτυξης για τα νησιά μας».

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Και η Κρήτη μπαίνει στο μεταφορικό ισοδύναμο
Ευχάριστα είναι τα νέα για τις επιχειρήσεις της Κρήτης, καθώς όπως ανακοίνωσε χθες ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας Νεκτάριος Σαντορινιός, το δεύτερο εξάμηνο του 2019 θα ενταχθούν και αυτές στο μέτρο του...
Και η Κρήτη μπαίνει στο μεταφορικό ισοδύναμο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
156 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για το μεταφορικό ισοδύναμο το 2019
Στα 156 εκατ. ευρώ θα ανέλθει το ποσό που θα καλύψει το μεταφορικό ισοδύναμο το 2019, χρονιά κατά την οποία το μέτρο θα έχει καθολική εφαρμογή στη νησιωτική περιφέρεια, εκτός από την Κρήτη, την Εύβοια και τη...
156 εκατ. ευρώ θα διατεθούν για το μεταφορικό ισοδύναμο το 2019
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Από τις 9 Μαϊου το Τέλος Πλοίων Αναψυχής
Στις 9 Μαΐου θα ξεκινήσουν οι ιδιοκτήτες των επαγγελματικών και ιδιωτικών σκαφών αναψυχής και ημεροπλοίων να καταβάλλουν το σχετικό τέλος (ΤΕΠΑΗ), σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση της υφυπουργού...
Από τις 9 Μαϊου το Τέλος Πλοίων Αναψυχής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Απλοποίηση διαδικασιών επισκευής πλοίων ζητά το ΕΒΕΠ
Την απλοποίηση των διαδικασιών επισκευής και συντήρησης πλοίων, προκειμένου να περιορισθεί η γραφειοκρατία και να επιταχυνθεί η ανάπτυξη στον κρίσιμο για την οικονομία συγκεκριμένο κλάδο, ζητά με παρέμβασή του...
Απλοποίηση διαδικασιών επισκευής πλοίων ζητά το ΕΒΕΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εγκαινιάσθηκε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λέρου-Αγαθονησίου
Ενα χρόνιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών της Λέρου και του Αγαθονησίου, η ίδρυση Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, είναι πλέον γεγονός, καθώς δύο χρόνια μετά την έγκρισή του, εγκαινιάστηκε από τον αναπληρωτή υπουργό...
Εγκαινιάσθηκε το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λέρου-Αγαθονησίου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ευκαιρία για την κρουαζιέρα η υπο-παραχώρηση δραστηριοτήτων
Η υπο-παραχώρηση δραστηριοτήτων στα 10 περιφερειακά λιμάνια που αναμένεται να ξεκινήσει σύντομα, μετά και την ψήφιση του σχετικού νόμου, ανοίγει τον δρόμο σε διεθνείς διαχειριστές λιμανιών κρουαζιέρας να...
Ευκαιρία για την κρουαζιέρα η υπο-παραχώρηση δραστηριοτήτων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας