Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Διπλασίασε τα κέρδη του ο ΟΛΠ το 2018
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΑΘΙΟΥΔΑΚΗΣ

Διπλασίασε τα κέρδη του ο ΟΛΠ το 2018

  • A-
  • A+

Με μεγάλα κέρδη συγκριτικά με το 2017 έκλεισε το 2018 για τον ΟΛΠ, καθώς σύμφωνα με την ετήσια οικονομική έκθεση την οποία ενέκρινε το ΔΣ του ΟΛΠ τα κέρδη προ φόρων ανέρχονται σε 42,3 εκατ. ευρώ έναντι 21,2 εκατ. ευρώ της χρήσης 2017 παρουσιάζοντας αύξηση 100% και το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 147 % σε 27,9 εκατ. ευρώ έναντι 11,3 εκατ. ευρώ της χρήσης 2017.

Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 132,9 εκατ. ευρώ έναντι 111,5 εκατ. ευρώ της χρήσης 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 19,2 %. H μεταβολή αυτή, σύμφωνα με τον ΟΛΠ, οφείλεται κυρίως στην αύξηση των εσόδων από το αντάλλαγμα παραχώρησης κατά 27,8% ή κατά 12,2 εκατ. ευρώ και των εσόδων από τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων κατά 25,3% ή κατά 5,1 εκατ. ευρώ. Επιπλέον αύξηση εσόδων σημειώθηκε στον τομέα διακίνησης αυτοκινήτων κατά 13,2% ή ποσού 1,6 εκατ. ευρώ και ναυπηγοεπισκευής κατά 37,4% ή 2,6 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά τα λειτουργικά έξοδα της χρήσης παρουσίασαν αύξηση 4,3% και ανήλθαν σε 94,1 εκατ. ευρώ οι αμοιβές προσωπικού παρουσίασαν μείωση και ανήλθαν σε 55,4 εκατ. ευρώ έναντι 57,8 εκατ. ευρώ το 2017. Η μείωση ποσού 2,4 εκατ. ευρώ οφείλεται κυρίως στη χορήγηση κινήτρων εθελούσιας αποχώρησης σε όσους εργαζόμενους είχαν θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης. Επίσης η ΟΛΠ Α.Ε. θα καταβάλλει 4,8 εκατ. ευρώ ως αντάλλαγμα παραχώρησης στο Ελληνικό Δημόσιο για τη χρήση 2018 έναντι 4,1 εκατ. το 2017. Σημαντική αύξηση σημείωσαν και τα διαθέσιμα που ανήλθαν σε 80,9 εκατ. ευρώ έναντι 61,9 εκατ. ευρώ το 2017. Το προτεινόμενο μέρισμα ανά μετοχή ανέρχεται σε 0,424 ευρώ από 0,1712 ευρώ το 2017 (αύξηση 148%).

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ Α.Ε. Captain Fu Chengqiu δήλωσε: "Το 2018 ήταν η πιο επιτυχής χρονιά για την ΟΛΠ Α.Ε. από άποψη κερδοφορίας μέχρι την επόμενη. Περιμένουμε σε σύντομο χρονικό διάστημα να έχουμε τις απαραίτητες εγκρίσεις από το ελληνικό κράτος ώστε να επιταχύνουμε την υλοποίηση των επενδύσεων, που όπως προκύπτει και από τα σημερινά αποτελέσματα δημιουργούν προστιθέμενη αξία και μακροπρόθεσμα οφέλη για τους μετόχους, τους εργαζομένους, τις τοπικές κοινωνίες και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της ΟΛΠ Α.Ε.".

  

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ετοιμο το πολυσυζητημένο νέο master plan του ΟΛΠ
Κατατέθηκε χθες στο υπουργείο Ναυτιλίας το πολυσυζητημένο νέο βελτιωμένο master plan του ΟΛΠ, καθώς ξεπεράστηκαν διάφορες δυσκολίες που είχαν προκύψει ανάμεσα στην κυβέρνηση και την Cosco.
Ετοιμο το πολυσυζητημένο νέο master plan του ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Περιμένοντας τους Κινέζους
Το νέο master plan που πρόκειται να καταθέσει ο ΟΛΠ στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) του υπουργείου Ναυτιλίας μονοπωλεί τις συζητήσεις στους ναυτιλιακούς κύκλους τις τελευταίες μέρες.
Περιμένοντας τους Κινέζους
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Βραβείο «Mare Nostrum» στον Πειραιά
Tο βραβείο του καλύτερου λιμένα κρουαζιέρας για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου απέσπασε το λιμάνι του Πειραιά από τη MedCruise σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Γένοβα.
Βραβείο «Mare Nostrum» στον Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στο υπουργείο Ναυτιλίας οι αλλαγές στο master plan του ΟΛΠ
Μια ενδιαφέρουσα συζήτηση διεξάγεται από το πρωί στο υπουργείο Ναυτιλίας, καθώς η Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) εξετάζει τις παρατηρήσεις και τις αλλαγές επί του master plan που κατέθεσε ο...
Στο υπουργείο Ναυτιλίας οι αλλαγές στο master plan του ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το λιμάνι του Πειραιά, η δύναμη της ελληνικής οικονομίας
Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά Β. Κορκίδης θεωρεί ότι η συμβολή του ΟΛΠ είναι καθοριστική, καθώς οι επενδύσεις κατά την τελευταία δεκαετία έχουν αποφέρει επιπλέον 800 εκατ....
Το λιμάνι του Πειραιά, η δύναμη της ελληνικής οικονομίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Υποδοχή νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά
Ενα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου, το «Spectrum Of The Seas» της εταιρείας Royal Caribbean, το οποίο ζυγίζει 168.000 τόνους και μπορεί να μεταφέρει 4.246 επιβάτες, κατέπλευσε χθες το πρωί στο...
Υποδοχή νεότευκτων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας