Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ανάκαμψη της κρουαζιέρας στην Ανατ. Μεσόγειο

«Χτίζονται» 24 νέα κρουαζιερόπλοια για να μπουν σε λειτουργία μέσα στο 2019

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ανάκαμψη της κρουαζιέρας στην Ανατ. Μεσόγειο

  • A-
  • A+

Σημάδια ανάκαμψης παρουσιάζει η κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο ύστερα από τριετή κρίση λόγω γεωπολιτικών εντάσεων.

Μια ανάκαμψη που ήρθε νωρίτερα απ’ ό,τι αναμενόταν και η οποία στηρίχτηκε σε μεγάλο βαθμό στη συνεπή επίδοση της Ελλάδας ως προορισμού με παγκόσμια απήχηση, που διατήρησε ζωντανή την κρουαζιέρα στην Ανατολική Μεσόγειο έως ότου η Τουρκία θα επανέκαμπτε ως ενεργός προορισμός.

Τα στοιχεία αυτά αλλά και άλλα πολλά που αφορούν τον κλάδο της κρουαζιέρας αναμένεται να αναδειχθούν το 5ο Posidonia Sea Tourism Forum, που θα πραγματοποιηθεί στις 28 και 29 Μαΐου στο συνεδριακό κέντρο του ξενοδοχείου Domotel Kastri στην Αττική.

Απώτερος στόχος του Forum είναι να παρουσιάσει μία επισκόπηση της ανάπτυξης της σύγχρονης κρουαζιέρας και να αναδείξει νέες μεθόδους συνεργασίας ως πιθανά «κλειδιά» για τη βελτίωση των εμπορικών και οικονομικών σχέσεων μεταξύ της βιομηχανίας και των τοπικών εμπλεκόμενων φορέων και των προορισμών της Ανατολικής Μεσογείου.

Με την επέκταση του παγκόσμιου στόλου να φέρνει αύξηση της συνολικής διαθεσιμότητας κλινών κατά 7,5%, το 2019 θεωρείται χρονιά νέων στρατηγικών εξελίξεων που θα καταφέρουν να εδραιώσουν ξανά την Ανατολική Μεσόγειο ως κορυφαία περιοχή ανάπτυξης της κρουαζιέρας.

«Βρισκόμαστε μπροστά σε μία χρονιά-ρεκόρ στις ναυπηγήσεις νέων πλοίων, καθώς τα 24 κρουαζιερόπλοια που τίθενται σε λειτουργία το 2019 αποτελούν τον μεγαλύτερο αριθμό που έχει δρομολογηθεί ποτέ μέσα σε μία μόνο χρονιά.

Συνολικά, θα προστεθούν στην παγκόσμια δυναμικότητα 42.488 νέες κλίνες, οι οποίες πρέπει να αξιοποιηθούν με επικερδή τρόπο», δήλωσε ο Θεόδωρος Βώκος, διευθύνων σύμβουλος της «Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε.», διοργανώτριας του Posidonia Sea Tourism Forum.

Στο Forum θα συμμετάσχει και η Διεθνής Ενωση Εταιρειών Κρουαζιέρας CLIA Europe και σύμφωνα με τον Tom Boardley, γενικό γραμματέα της CLIA Europe, η CLIA έχει εντείνει την παρουσία της στην Ελλάδα και στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου με στόχο και ελπίδα να αξιοποιήσουν αυτήν την επέκταση συσφίγγοντας τις σχέσεις τους με τοπικούς φορείς, ώστε να αναδειχθεί η σημασία της περιοχής.

Το 5ο Posidonia Sea Tourism Forum διοργανώνεται υπό την αιγίδα των υπουργείων Τουρισμού και Ναυτιλίας.

[email protected]

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Καθοδική πορεία στην κρουαζιέρα
​Σημαντική μείωση στις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια το πρώτο τρίμηνο του 2018, συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2017, δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε η Τράπεζα της...
Καθοδική πορεία στην κρουαζιέρα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Υποστηρικτικά στην κρουαζιέρα θα λειτουργήσουν τα υδατοδρόμια
Την ανάγκη επίσπευσης της λειτουργίας των υδατοδρομίων, καθώς τα υδροπλάνα θα είναι υποστηρικτικά της κρουαζιέρας, επισήμανε ο υπουργός Ναυτιλίας Φώτης Κουβέλης, στη χθεσινή ευρεία σύσκεψη για την πορεία των...
Υποστηρικτικά στην κρουαζιέρα θα λειτουργήσουν τα υδατοδρόμια
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέα διαμαρτυρία για τον ΦΠΑ σε υπηρεσίες τουριστικών σκαφών
Την έκδηλη ανησυχία τους για την πρόσφατη Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργείων Οικονομικών και Ναυτιλίας, με την οποία εφαρμόζονται νέες προϋποθέσεις και όροι επιβολής ΦΠΑ στις δραστηριότητες και στις...
Νέα διαμαρτυρία για τον ΦΠΑ σε υπηρεσίες τουριστικών σκαφών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μείωση του ΦΠΑ ζητούν οι ακτοπλόοι
Σε κρίσιμη περίοδο μπαίνει η ακτοπλοΐα, παρά το γεγονός ότι έχει σταθεροποιηθεί το μεταφορικό έργο, καθώς από το 2014 έχει ανακοπεί η πτωτική τάση της επιβατικής κίνησης. Το 2017 οι τιμές των καυσίμων...
Μείωση του ΦΠΑ ζητούν οι ακτοπλόοι
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ραφήνα-Κυκλάδες με... γαλέρες
Εκατοντάδες παραβιάσεις της εργασιακής νομοθεσίας καταγράφονται τους καλοκαιρινούς μήνες σε πλοία της ακτοπλοϊκής γραμμής Ραφήνας-Κυκλάδων, με αποτέλεσμα οι ναυτεργάτες να αντιμετωπίζουν καθημερινά το...
Ραφήνα-Κυκλάδες με... γαλέρες
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σε λήθαργο η ακτοπλοΐα
Η ελληνική ακτοπλοΐα αποτελεί βασικό παράγοντα για τη συνοχή του ελληνικού κράτους και γι’ αυτόν τον λόγο οποιοσδήποτε σχεδιασμός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας πρέπει να τη συμπεριλαμβάνει. Πιθανότατα μια...
Σε λήθαργο η ακτοπλοΐα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας