Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Επιδότηση έως και 65% για «καθαρά» επαγγελματικά Ι.Χ.
EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΟΣ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Επιδότηση έως και 65% για «καθαρά» επαγγελματικά Ι.Χ.

  • A-
  • A+

Κίνητρα για να γίνουν «καθαρά» τα γερασμένα οχήματα επαγγελματικής χρήσης εξασφάλισε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης. Υπολογίζεται ότι το 62% των ταξί και των φορτηγών όλων των κατηγοριών έχουν «ηλικία» άνω των 12 ετών και χαρακτηρίζονται ρυπογόνα.

Για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος, με βάση τους κοινοτικούς κανονισμούς για τον «Πράσινο Δακτύλιο», επαγγελματικά οχήματα με ωφέλιμο φορτίο άνω των 2,5 τόνων που έχουν ταξινομηθεί ώς τις 31 Δεκεμβρίου 1994, απαγορεύεται να κυκλοφορούν στα όρια του μεγάλου δακτυλίου κατά τις ημέρες και ώρες εφαρμογής των γενικότερων περιοριστικών μέτρων (μονά-ζυγά).

Το νέο πρόγραμμα προβλέπει τη συγχρηματοδότηση έως και 65% για την αντικατάσταση ή μετατροπή του παλιάς τεχνολογίας με νέο που θα λειτουργεί με καύσιμα πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

Είναι μέρος του συνολικού προγράμματος των 400 εκατ. ευρώ, που καλύπτει το σύνολο των περιφερειών της χώρας και απευθύνεται σε μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, καθώς και σε συνεταιρισμούς.

Στην περιφέρεια Αττικής θα διατεθούν 150 εκατ. ευρώ και 172 εκατ. ευρώ σε Ανατολική Μακεδονία-Θράκη, Κεντρική Μακεδονία, Ηπειρο, Θεσσαλία και Δυτική Ελλάδα.

Στο πλαίσιο των συγκεκριμένων δράσεων προβλέπεται τόσο η προμήθεια αυτοκινούμενων οχημάτων αμιγώς επαγγελματικής χρήσης για την κάλυψη αποκλειστικά των αναγκών της επιχείρησης, όσο και η μετατροπή κινητήρα επαγγελματικού ή μικτής χρήσης πετρελαιοκίνητου/βενζινοκίνητου οχήματος σε κινητήρα διπλού καυσίμου πετρελαίου/βενζίνης - φυσικού αερίου.

Προβλέπεται επίσης να συγχρηματοδοτηθεί η προμήθεια και τοποθέτηση ειδικού εξοπλισμού στα επαγγελματικά μεταφορικά μέσα για τη διευκόλυνση της προσβασιμότητας ΑμεΑ, όπως ράμπες σε σχολικά οχήματα για διευκόλυνση μαθητών ΑμεΑ.

Η συγχρηματοδότηση για μετατροπή του κινητήρα μπορεί να φτάσει σε ποσοστό 65% και έως 12.000 ευρώ, ανάλογα με τα κριτήρια επιλεξιμότητας. Καλύπτεται έως το 20% μισθολογικού κόστους έως 30.000 ευρώ για πρόσληψη νέου προσωπικού.

Λεπτομέρειες για τους όρους και τις προϋποθέσεις, καθώς και για τους επιλέξιμους ΚΑΔ (Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας) μπορεί να αναζητηθούν στις παρακάτω διευθύνσεις: epan2.antagonistikotita.gr και epan2.antagonistikotita.gr

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ηλεκτροκίνηση για το 10% του στόλου οχημάτων ώς το 2030
Κίνητρα για την αντικατάσταση των «γερασμένων» και ρυπογόνων οχημάτων, με στόχο ώς το 2030 το 10% του στόλου να είναι ηλεκτροκίνητο, προβλέπει το Εθνικό Σχέδιο για το Κλίμα και το Περιβάλλον που θα τεθεί σε...
Ηλεκτροκίνηση για το 10% του στόλου οχημάτων ώς το 2030
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέοι έλεγχοι για ανασφάλιστα αυτοκίνητα μέσα στο 2018
Αυξήθηκαν κατά 510.000 τα οχήματα που ασφαλίστηκαν μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2017, μετά την πρώτη διασταύρωση στοιχείων που διατηρούν η Τροχαία, το υπουργείο Μεταφορών και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων....
Νέοι έλεγχοι για ανασφάλιστα αυτοκίνητα μέσα στο 2018
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Παράταση έως 14 Ιουλίου για τα ανασφάλιστα
Η προθεσμία πληρωμής ασφαλίστρων οχημάτων παρατείνεται έως τις 14 Ιουλίου, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές. Προβλέπεται επιστροφή προστίμου για όσους το έχουν πληρώσει και ασφαλίσουν το όχημά τους.
Παράταση έως 14 Ιουλίου για τα ανασφάλιστα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Λάθη στα ειδοποιητήρια για ανασφάλιστα οχήματα
Σοβαρές διαστάσεις έχει προσλάβει το αλαλούμ με τα 1,151 εκατ. πιθανόν ανασφάλιστα οχήματα που εντόπισε μετά από διασταυρώσεις η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ), πολλά από τα οποία -όπως αποδείχθηκε...
Λάθη στα ειδοποιητήρια για ανασφάλιστα οχήματα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
9.000 ευρώ για την πρώτη άδεια, 5.000 για κάθε επόμενη
Απελευθέρωση των διεθνών οδικών μεταφορών. Καταργείται ο περιορισμός που προβλέπει ότι αυτές οι μεταφορές γίνονται μόνο με φορτηγά Δημοσίας Χρήσης και μικτό βάρος πάνω από 3,5 τόνους και με άλλη διάταξη δεν θα...
9.000 ευρώ για την πρώτη άδεια, 5.000 για κάθε επόμενη
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αναβάλλονται αλλά δεν παγώνουν οι σχεδιασμοί για ΕΣΠΑ
Τα προβλεπόμενα για την Ελλάδα κονδύλια του νέου ΕΣΠΑ, ανέρχονται σε 20,8 δισ. ευρώ, τα οποία με την αναθεώρηση αναμένεται να φτάσουν τα 22,8 δισ. Από αυτά ο τομέας των μεταφορών και περιβάλλοντος θα...
Αναβάλλονται αλλά δεν παγώνουν οι σχεδιασμοί για ΕΣΠΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας