Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πώς θα αδειοδοτηθούν τα υδατοδρόμια
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Πώς θα αδειοδοτηθούν τα υδατοδρόμια

  • A-
  • A+

Με στόχο να μη χαθεί και η επόμενη τουριστική περίοδος, κατατέθηκε χθες στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με το οποίο εισάγονται για πρώτη φορά κανόνες στην αδειοδότηση και λειτουργία των υδατοδρομίων.

Η συζήτησή του από την αρμόδια επιτροπή θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα.

Αδεια λειτουργίας χορηγείται σε δημόσιο φορέα, καθώς και ιδιωτικό σχήμα ή φυσικό πρόσωπο με την προϋπόθεση ότι έχουν την έδρα τους στην Ελλάδα ή την Ε.Ε.

Οι αδειοδοτήσεις, που εκδίδονται μετά την υποβολή των προβλεπόμενων μελετών και την καταβολή παράβολου 2.500 ευρώ σε ειδικό λογαριασμό, καταχωρούνται σε ηλεκτρονικό μητρώο που δημιουργείται στο αρμόδιο υπουργείο.

Το νομοσχέδιο θεσπίζει προδιαγραφές για τις λιμενικές και κτιριακές υποδομές που είναι απαραίτητες για να λειτουργήσουν τα υδατοδρόμια, ενώ υπάρχει πρόβλεψη για χωριστές πύλες εισόδου-εξόδου για επιβάτες εντός και εκτός Σένγκεν.

Προβλέπεται τέλος 5% ανά αναχωρούντα επιβάτη, καθώς και σώμα επιθεωρητών που θα κάνει ελέγχους και θα επιβάλλει πρόστιμα έως το δεκαπλάσιο του παραβόλου.

Ρυθμίσεις και για αστικά ΚΤΕΛ

Στο δεύτερο μέρος του νομοσχεδίου θεσπίζονται μέτρα για την παροχή συγκοινωνιακού έργου σε αστικά κέντρα της χώρας, με βάση τους νέους κοινοτικούς κανονισμούς.

Οι διατάξεις αφορούν τις 34 εταιρείες που ήδη λειτουργούν, από τις οποίες οι δύο, στη Ρόδο και την Κω, είναι δημοτικές.

Απασχολούν 1.600 εργαζομένους και διαθέτουν 900 οχήματα, με τα οποία εξυπηρετούν 100 εκατ. επιβάτες τον χρόνο.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αλλαγές στα πρόστιμα του ΚΟΚ και κανόνες για Uber
Κανόνες στη λειτουργία εταιρειών παροχής υπηρεσιών ταξί και αναθεώρηση βασικών διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο για τις μεταφορές που κατατέθηκε στη Βουλή ● Θεσπίζεται...
Αλλαγές στα πρόστιμα του ΚΟΚ και κανόνες για Uber
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέοι έλεγχοι για ανασφάλιστα αυτοκίνητα μέσα στο 2018
Αυξήθηκαν κατά 510.000 τα οχήματα που ασφαλίστηκαν μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2017, μετά την πρώτη διασταύρωση στοιχείων που διατηρούν η Τροχαία, το υπουργείο Μεταφορών και η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων....
Νέοι έλεγχοι για ανασφάλιστα αυτοκίνητα μέσα στο 2018
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Βελτιώσεις στο προσχέδιο νόμου για τις μεταφορές
Χωρίς φορολογικά στοιχεία προσήλθαν οι εκπρόσωποι των εταιρειών διαμεσολάβησης στον διάλογο για το νομοσχέδιο για τις μεταφορές, στον οποίο μετείχαν όλοι οι φορείς παροχής μεταφορικού έργου, παρά τη δημόσια...
Βελτιώσεις στο προσχέδιο νόμου για τις μεταφορές
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κόβεται στα δύο η ΥΠΑ
Με νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών διχοτομείται η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και διατηρεί τον δημόσιο χαρακτήρα της. Οι 3.000 εργαζόμενοι βρίσκονται σε απεργιακή ετοιμότητα, ενώ ο πρόεδρός...
Κόβεται στα δύο η ΥΠΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ευθύνη της ΔΕΗ το εύλογο τίμημα για τις λιγνιτικές μονάδες
Με νέους οικονομικούς όρους και διαδικασίες fast truck, επαναλαμβάνεται ο διαγωνισμός για την πώληση των δύο λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ στη Μεγαλόπολη και τη Μελίτη, που είχε κηρυχθεί άγονος.
Ευθύνη της ΔΕΗ το εύλογο τίμημα για τις λιγνιτικές μονάδες
Διάνοιξη γραμμής μετρό
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πρόστιμα 27,2 εκατ. € από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Πρόστιμα και κυρίως... χαμόγελα σε διαφορετικούς αποδέκτες έφερε η χθεσινή απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, με την οποία κλείνει η έρευνα για την...
Πρόστιμα 27,2 εκατ. € από την Επιτροπή Ανταγωνισμού

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας