Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Επόμενος σταθμός Ιερουσαλήμ;
EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)

Επόμενος σταθμός Ιερουσαλήμ;

  • A-
  • A+

Η ΣΤΑΣΥ, ο φορέας που διαχειρίζεται το μετρό, τον Ηλεκτρικό και το τραμ, μετέχει στην κοινοπραξία που διεκδικεί την κατασκευή της «Green Line» στην Ιερουσαλήμ.

Πρόκειται για «ελαφρύ» μετρό με προϋπολογισμό 2 δισ. δολάρια, που θα εξασφαλιστεί από το ανάδοχο σχήμα, το οποίο θα αναλάβει επίσης την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση του έργου για 15 έως 20 χρόνια.

Η ελληνική εταιρεία μετέχει ως ειδική σε θέματα λειτουργίας σε κοινοπραξία με επικεφαλής την ισραηλινή Pangea Israel Projects, που ειδικεύεται σε μεγάλα έργα μεταφορών, κατασκευών και ενέργειας.

Βασική χρηματοδότρια είναι η αμερικανική IDT Telecom, της οποίας η μητρική εταιρεία IDT Corporation απασχολεί περισσότερα από 1.000 άτομα σε πάνω από 20 χώρες και έχει ετήσια έσοδα περί τα 1,5 δισ. δολάρια.

Πρόσφατα εντάχθηκε στο σχήμα και η ελληνική ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, η οποία θα αναλάβει το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου, ενώ η κινεζική China Railway Engineering Group, θυγατρική της κρατικής εταιρείας China Railway Group Limited, θα αναλάβει την προμήθεια του τροχαίου υλικού.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πού και πόσο θα διαρκέσει ο μειωμένος ΦΠΑ
Ξεκινά από σήμερα η καταβολή μειωμένου ΦΠΑ από το 24% στο 13%, στον καφέ και τα μη αλκοολούχα ποτά, στα εισιτήρια των κινηματογράφων, καθώς και στις μεταφορές με τρένο, μετρό και τραμ, αστικά και υπεραστικά...
Πού και πόσο θα διαρκέσει ο μειωμένος ΦΠΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εργο στην Ιερουσαλήμ διεκδικεί η ΣΤΑ.ΣΥ.
Σοβαρό βήμα εξωστρέφειας επιχειρεί η ΣΤΑ.ΣΥ., ο δημόσιος φορέας που διαχειρίζεται το μετρό, τον Ηλεκτρικό και το τραμ της πρωτεύουσας. Συμμετέχει ως εταίρος σε κοινοπρακτικό σχήμα που διεκδικεί με αξιώσεις τη...
Εργο στην Ιερουσαλήμ διεκδικεί η ΣΤΑ.ΣΥ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μένει στα 0,60 λεπτά το μειωμένο εισιτήριο
Μαθητές και φοιτητές φαίνεται ότι θα αποφύγουν τη «λυπητερή» που περιμένει από την Πρωτοχρονιά τους επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών καθώς οι αρμόδιοι του υπ. Μεταφορών και του ΟΑΣΑ «τρέχουν» διάφορα σενάρια...
Μένει στα 0,60 λεπτά το μειωμένο εισιτήριο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ακαρπη η τριμερής για τους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων Κρήτης
Ακαρπη και χωρίς την ουσιαστική παρέμβαση του υπουργείου Εργασίας ήταν η τριμερής συνάντηση που πραγματοποιήθηκε χθες μεταξύ των εργαζομένων-οδηγών...
Ακαρπη η τριμερής για τους οδηγούς τουριστικών λεωφορείων Κρήτης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Διάλεξε… γερμανικά ο Δήμος Θεσσαλονίκης
Η γερμανική εταιρεία holding του Δήμου Λιψίας κατέθεσε τη συμφωνημένη προσφορά (με μικρή έκπτωση 4,48%, στα 11.000 ευρώ ανά λεωφορείο), με διαθεσιμότητα 50+1 δίπορτα οχήματα.
Διάλεξε… γερμανικά ο Δήμος Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Παρέλαση μεταχειρισμένων λεωφορείων στον ΟΑΣΘ
Μεταχειρισμένα λεωφορεία κατασκευής μεταξύ 2005 και 2010 αποτελούν τελικά τον προσφερόμενο στόλο για λειτουργική μίσθωση από τον ΟΑΣΘ (βλ. και «Εφ.Συν.» 25/6/2020).
Παρέλαση μεταχειρισμένων λεωφορείων στον ΟΑΣΘ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας