Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Στην ιταλική GDI το τμήμα αυτοκινητόδρομου Μιντιλόγλι-ΒΙΠΕ Πάτρας
ΕUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ

Στην ιταλική GDI το τμήμα αυτοκινητόδρομου Μιντιλόγλι-ΒΙΠΕ Πάτρας

  • A-
  • A+

Ολοκληρώθηκε χθες η δημοπράτηση του όγδοου και τελευταίου τμήματος του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρας-Πύργου. Μειοδότης στον διαγωνισμό του υπουργείου Υποδομών για το τμήμα Μιντιλόγλι-ΒΙΠΕ Πάτρας, με προϋπολογισμό 74,4 εκατ. ευρώ, αναδείχθηκε η ιταλική GD Infrastrutture που έδωσε έκπτωση 52,4%. Η ίδια εταιρεία έχει πάρει και το έκτο τμήμα, από τα Σαγέικα ώς την Κάτω Αχαγιά.

Στα τέσσερα πρώτα τμήματα είχε αναδειχθεί μειοδότρια η κοινοπραξία «Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών» του ομίλου Καλογρίτσα, με εκπτώσεις που κυμάνθηκαν από 50,39% έως και 57,45%.

Στο τμήμα Βάρδα-Σαγέικα έχει επιλεγεί η κοινοπραξία «Ξανθάκης-ΙΝΤΕΡΚΑΤ», που έδωσε έκπτωση 49,9%.

Η «ΙΝΤΕΡΚΑΤ» έχει μειοδοτήσει και στο τμήμα Κάτω Αχαγιά-ΒΙΠΕ Πάτρας, με 50,99%. Ο νέος οδικός άξονας Πάτρας- Πύργου, μήκους 120 χλμ., είχε εξαιρεθεί τον Δεκέμβριο του 2013 από τη σύμβαση για την Ολυμπία Οδό, με προοπτική να δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2014.

Ο σημερινός υπουργός Χρ. Σπίρτζης επέλεξε να το «σπάσει» σε οκτώ εργολαβίες με συνολικό προϋπολογισμό 470 εκατ. ευρώ.

Με την ολοκλήρωση των διαγωνισμών, θα υποβληθεί ο φάκελος στις Βρυξέλλες για να εγκριθεί η χρηματοδότηση των έργων από το ΕΣΠΑ.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα τρία σενάρια για τα έργα στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος
Τρεις εναλλακτικές λύσεις για να προχωρήσουν τα έργα στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος έχει εξετάσει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Η τελική απόφαση αναμένεται να ληφθεί την...
Τα τρία σενάρια για τα έργα στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα-Πύργος
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μικρές αυξήσεις λόγω ΦΠΑ στα διόδια
Μικρές αυξήσεις στις τιμές των διοδίων φέρνει από αύριο η αναπροσαρμογή του ΦΠΑ από 23 σε 24% που θεσμοθετήθηκε με τον τελευταίο νόμο. Τα νέα τιμολόγια είναι «τσιμπημένα» κατά 0,05 έως και 2 ευρώ, ανάλογα με...
Μικρές αυξήσεις λόγω ΦΠΑ στα διόδια
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αγώνας δρόμου για να μη χαθεί το ΕΣΠΑ
Περιθώριο ώς τον Μάρτιο του 2017 πήρε η Ελλάδα για να ολοκληρώσει τα έργα των αυτοκινητόδρομων και να απορροφήσει τις κοινοτικές επιδοτήσεις. Εάν δεν τα καταφέρει, θα υποχρεωθεί να τις επιστρέψει και...
Αγώνας δρόμου για να μη χαθεί το ΕΣΠΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αγώνας δρόμου στην εθνική οδό
Αγγίζουν τα 600 εκατ. ευρώ οι υποχρεώσεις του Δημοσίου για τα έργα στους αυτοκινητόδρομους, όπως αποκάλυψε χθες ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης και εμμέσως παραδέχτηκε ότι η κυβέρνηση κάνει αγώνα δρόμου...
Αγώνας δρόμου στην εθνική οδό
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Καραμπόλες» στην κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου
Ο Κώστας Καραμανλής καλεί τους εργολάβους να μην προτάξουν το γινάτι τους, όταν το δικό του και του κ. Μητσοτάκη το γινάτι βγάζει μάτι για το τι έχουν στο μυαλό τους, ενώ θα περιμένουν, λέει, την απάντηση των...
«Καραμπόλες» στην κατασκευή του νέου αυτοκινητόδρομου

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας