Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αρχίζουν τα έργα για να έρθει στο Πέραμα η πλωτή δεξαμενή του ΟΛΠ-Cosco

Η πλωτή δεξαμενή θα μπορεί να εξυπηρετεί πλοία έως 80.000 τόνων

EUROKINISSI

Αρχίζουν τα έργα για να έρθει στο Πέραμα η πλωτή δεξαμενή του ΟΛΠ-Cosco

  • A-
  • A+

Πολύ σύντομα απ’ ό,τι φαίνεται θα λειτουργήσει η νέα πλωτή δεξαμενή στο νότιο μέτωπο της δυτικής προβλήτας στο Πέραμα που θα έχει δυνατότητα εξυπηρέτησης πλοίων μέχρι 80.000 τόνων, καθώς τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ξεκινήσουν οι σχετικές εργασίες που χρειάζονται.

Την Τετάρτη ο γενικός γραμματέας Λιμένων, Χρήστος Λαμπρίδης, υπέγραψε την έγκριση έργων που πρόκειται να γίνουν για την εγκατάσταση της δεξαμενής (Piraeus III) την οποία φέρνει στην Ελλάδα ο ΟΛΠ-Cosco.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη (ΝΕΖ) στο Πέραμα θα λειτουργούν πλέον τρεις πλωτές δεξαμενές: Piraeus I και Piraeus III στη δυτική προβλήτα και Piraeus II στην ανατολική προβλήτα.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας εκτιμά ότι η λειτουργία της νέας πλωτής δεξαμενής θα δώσει σημαντικές προοπτικές στην ενίσχυση όλων των επιχειρήσεων του κλάδου, αφού θα μπορούν μεγαλύτερα πλοία να προσεγγίζουν τον χώρο της ΝΕΖ για εργασίες δεξαμενισμού.

Η δυνατότητα αυτή έπαψε να υπάρχει με τον αποκλεισμό των δεξαμενών του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά από την εκτέλεση εμπορικών δραστηριοτήτων. Ενδεικτικό είναι ότι και τα πλοία της ακτοπλοΐας για τον δεξαμενισμό τους έφευγαν στο εξωτερικό, αφού το μικρό μέγεθος των δεξαμενών που υπήρχαν στη ΝΕΖ ήταν απαγορευτικό.

Η διαδικασία που ακολουθήθηκε για να φτάσει στην Ελλάδα, να εγκατασταθεί και να λειτουργήσει η νέα πλωτή δεξαμενή είναι η εξής: τον Σεπτέμβριο του 2017 ο ΟΛΠ ανακοίνωσε την προμήθεια μιας νέας πλωτής δεξαμενής με τα εξής χαρακτηριστικά: μήκος 240 μ., πλάτος 45 μ., βάθος 18 μ., χωρητικότητα 205,66 τόνους και ανυψωτική ικανότητα 22.000 τόνους.

Στη συνέχεια ολοκληρώθηκε από τον ΟΛΠ ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου «Βελτίωση Υποδομών Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης (συμπεριλαμβανομένων των πλωτών δεξαμενών ) - Φάση Α».

Εγκρίθηκε η τροποποίηση των υφισταμένων περιβαλλοντικών όρων για τη ΝΕΖ από τη Διεύθυνση Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης του υπουργείου Περιβάλλοντος και η εκτέλεση του συνολικού έργου από τον γενικό γραμματέα Λιμένων, Χρήστο Λαμπρίδη.

Υπενθυμίζεται ότι η Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ Ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΠ προβλέπει συνολικές επενδύσεις ύψους 55 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση των υποδομών στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη συμπεριλαμβανομένων των πλωτών δεξαμενών, τις οποίες ο ΟΛΠ έχει δεσμευτεί να ολοκληρώσει μέσα στην πρώτη πενταετία.

Σε επίσκεψη-ξενάγηση στη ΝΕΖ Περάματος το καλοκαίρι ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ capt Fu είχε τονίσει ότι από τη Ναυπηγοεπισκευή ξεκινούν οι επενδύσεις που προβλέπονται στη Σύμβαση Παραχώρησης και η νέα πλωτή δεξαμενή θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και νέες δουλειές.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εχει... μέλλον η πώληση του ΟΛΠ
Μπορεί η διαγωνιστική διαδικασία να ολοκληρώθηκε και η κινέζικη COSCO να είναι αυτή που αποκτά το πλειοψηφικό μετοχικό πακέτο του ΟΛΠ, ωστόσο θα χρειαστούν αρκετοί μήνες μέχρι το λιμάνι του Πειραιά να περάσει...
Εχει... μέλλον η πώληση του ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η σύμβαση της Cosco «καίει» τους Κινέζους
Η σύμβαση παραχώρησης της Cosco, η εκμετάλλευση δηλαδή των δύο προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ στο λιμάνι του Πειραιά, που έχει συναφθεί ανάμεσα στον ΟΛΠ και τη ΣΕΠ Α.Ε. (θυγατρική της Cosco) για 35 χρόνια είναι αυτό που...
Η σύμβαση της Cosco «καίει» τους Κινέζους
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέο, διορθωμένο επενδυτικό σχέδιο κατέθεσε ο ΟΛΠ
Νέο master plan, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες περιλαμβάνει συμπληρωματικά στοιχεία, αποσαφηνίσεις και διορθώσεις, που προτείνει η COSCO για το λιμάνι του Πειραιά, κατέθεσε χθες ο ΟΛΠ στην Επιτροπή...
Νέο, διορθωμένο επενδυτικό σχέδιο κατέθεσε ο ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ενστάσεις για το master plan του ΟΛΠ
Την αναστολή οποιουδήποτε τεχνικού έργου επέκτασης στο λιμάνι του Πειραιά μέχρι την κατάθεση αξιόπιστων στοιχείων από τον ΟΛΠ προκειμένου να αξιολογηθούν οι επιπτώσεις, καθώς και τη μη έγκριση δύο...
Ενστάσεις για το master plan του ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αναζητείται κοινός τόπος για το master plan του λιμανιού
Οι διαφωνίες των αρμόδιων υπουργείων με τον ΟΛΠ, για το master plan που έχει καταθέσει σχεδόν έναν χρόνο τώρα σχετικά με τις επενδύσεις που θα κάνει στο λιμάνι του Πειραιά, συνεχίζονται, καθώς τη Δευτέρα ο ΟΛΠ...
Αναζητείται κοινός τόπος για το master plan του λιμανιού
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η Cosco φέρνει στον Πειραιά πλωτή δεξαμενή 80.000 τόνων
Για έξοδο της ναυπηγοεπισκευής από τον μαρασμό έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, στην επίσκεψη-ξενάγηση στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος που διοργάνωσε ο ΟΛΠ και στην οποία...
Η Cosco φέρνει στον Πειραιά πλωτή δεξαμενή 80.000 τόνων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας