Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Η Beat δεν παρέχει μεταφορικό έργο»
EUROKINISSI//ΛΥΔΙΑ ΣΙΩΡΗ

«Η Beat δεν παρέχει μεταφορικό έργο»

  • A-
  • A+

Διαφορετική εικόνα σε σχέση με τη λειτουργία, αλλά και τη φορολόγηση της Beat, δίνει με χθεσινή ανακοίνωσή της η γνωστή εταιρεία διαμεσολάβησης παροχής μεταφορικού έργου.

Εκδόθηκε λίγες ώρες πριν από τη συνάντηση των εκπροσώπων της με τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη, που είχε οριστεί για αργά χθες το βράδυ και αφορά το τελευταίο νομοσχέδιο του υπουργείου.

Με βάση την ανακοίνωση, η Beat ανήκει σήμερα κατά 100% στη γερμανική τεχνολογική εταιρεία Inteligent Apps, προφανώς μετά την πρόσφατη πώλησή της. Επισημαίνει πάντως ότι ξεκίνησε από την Ελλάδα, όπου δραστηριοποιείται και διαθέτει ΑΦΜ στη ΦΑΕ Αθηνών, έχοντας καταβάλει 5 εκατ. ευρώ σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές για τους εργαζομένους που απασχολεί.

Σημειώνει μάλιστα ότι, πριν από την εξαγορά της, το 50% των μετοχών ανήκε στους εργαζομένους και ότι έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις συνολικού ύψους 8 εκατ. ευρώ, από τις οποίες τα 3 εκατ. ευρώ αφορούν την τρέχουσα χρονιά.

Σε σχέση με τα επόμενα βήματα τονίζει ότι έχει εκπονήσει επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 20 εκατ. ευρώ στους τομείς της έρευνας και της καινοτομίας, το οποίο προτίθεται να υλοποιήσει την επόμενη διετία, «εάν φυσικά το επιτρέψει το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά. Η

Beat διευκρινίζει ότι δεν είναι εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου, αλλά συνεργάζεται αποκλειστικά με επαγγελματίες αυτοκινητιστές με βάση την ισχύουσα νομοθεσία.

Τονίζει πως δεν παρεμβαίνει στο κόμιστρο, το οποίο εισπράττει ο οδηγός, ορίζεται και ελέγχεται από το κράτος.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αναστολή στο UberX, συνεχίζει το UberTaxi
Την αναστολή της υπηρεσίας UberX από την ερχόμενη Τρίτη ανακοίνωσε χθες η πολυεθνική πλατφόρμα διαμεσολάβησης, προκειμένου να επανεξετάσει τη λειτουργία της μετά την ψήφιση του νέου νόμου 4530/2018, ο οποίος...
Αναστολή στο UberX, συνεχίζει το UberTaxi
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αλλαγές στα πρόστιμα του ΚΟΚ και κανόνες για Uber
Κανόνες στη λειτουργία εταιρειών παροχής υπηρεσιών ταξί και αναθεώρηση βασικών διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο για τις μεταφορές που κατατέθηκε στη Βουλή ● Θεσπίζεται...
Αλλαγές στα πρόστιμα του ΚΟΚ και κανόνες για Uber
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ενοχλεί η κατάργηση των «κεφαλο-κυνηγών»
«Οχι» στην κατάργηση των «κεφαλοκυνηγών», λέει ο Γιάννης Οικονόμου, ο απερχόμενος πρόεδρος της κρατικής ΟΣΥ, του φορέα των λεωφορείων και τρόλεϊ. Με ανάρτηση στο Facebook δημοσιοποίησε τη διαφωνία με την...
Ενοχλεί η κατάργηση των «κεφαλο-κυνηγών»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Aπογειώθηκαν» οι πτήσεις τσάρτερ
Αύξηση 18,2% παρουσίασαν τον Μάρτιο οι πτήσεις, συνεχίζοντας την ανοδική πορεία που καταγράφεται τους τελευταίους μήνες. Εχει ενδιαφέρον ότι «απογειώθηκαν» οι πτήσεις τσάρτερ, που παρουσίασαν αύξηση 37,1%. Τα...
«Aπογειώθηκαν» οι πτήσεις τσάρτερ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Παράπονα ταξιτζήδων στο υπ. Τουρισμού
Κατά παράβαση των κοινοτικών Οδηγιών και των αποφάσεων του ευρωπαϊκού δικαστηρίου εκδόθηκε η υπουργική απόφαση για τη μίσθωση επιβατικών Ι.Χ. με οδηγό από τουριστικά γραφεία, αναφέρει σε χθεσινή ανακοίνωσή της...
Παράπονα ταξιτζήδων στο υπ. Τουρισμού
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ανοδος στην αεροπορική κίνηση - ρεκόρ και στις πτήσεις εσωτερικού
Στα 17,06 εκατ. έφτασε ο αριθμός των επιβατών που εξυπηρετήθηκαν το πρώτο πεντάμηνο του 2019 από τα αεροδρόμια της χώρας, κατά το οποίο παρουσίασε αύξηση 5,6% σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρισυ.
Ανοδος στην αεροπορική κίνηση - ρεκόρ και στις πτήσεις εσωτερικού

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας