Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κατά της ιδιωτικοποίησης οι πλοηγοί

«Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας έθεσε τις βάσεις για να λυθούν τα προβλήματα, ωστόσο επιβάλλεται ακόμα να γίνουν πολλά» τονίζουν οι πλοηγοί

Κατά της ιδιωτικοποίησης οι πλοηγοί

  • A-
  • A+

Το δικό τους μήνυμα, προς όσους αμφισβητούν τον δημόσιο χαρακτήρα της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, φωνές που πληθαίνουν μετά την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco και θέλουν την Π.Υ. να περνά στην κινεζική εταιρεία, στέλνουν οι πλοηγοί με ανακοίνωσή τους και ξεκαθαρίζουν ότι παλεύουν ενάντια σε όλους αυτούς που μεθόδευαν την απαξίωση της υπηρεσίας με σκοπό την ιδιωτικοποίησή της.

Η Πανελλήνια Ενωση Πλοηγών με ανακοίνωσή της διευκρινίζει ότι η Πλοηγική Υπηρεσία εισφέρει σοβαρά έσοδα στο Ελληνικό Δημόσιο και συμβάλλει τα μέγιστα στην εικόνα των λιμανιών της χώρας και στην ασφαλή χρήση τους. Επισημαίνει ότι τα τελευταία οκτώ χρόνια η έλλειψη προσωπικού, κυρίως πλοηγών, και πλωτών μέσων δυσχέραινε τη λειτουργία της, αλλά παρ’ όλα αυτά όλο αυτό το διάστημα οι πλοηγοί με αυταπάρνηση –και πολλές φορές ξεπερνώντας τους εαυτούς τους– κράτησαν όρθια την υπηρεσία και ασφαλή τα λιμάνια.

Εύσημα στην πολιτική ηγεσία

Οι πλοηγοί αναφέρονται στις πρωτοβουλίες που ελήφθησαν το τελευταίο χρονικό διάστημα από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας με στόχο την καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία της Υπηρεσίας και υποστηρίζουν ότι ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο υφυπουργός Νεκτάριος Σαντορινιός και ο γενικός γραμματέας Λιμένων Χρήστος Λαμπρίδης έσκυψαν με σοβαρότητα στα προβλήματα και έθεσαν τις βάσεις για την επαναφορά της Πλοηγικής Υπηρεσίας στην κανονικότητα.

Οπως σημειώνουν αποσαφηνίστηκαν με νόμο το καθεστώς της μισθοδοσίας των πλοηγών και τα θέματα των προμηθειών, καλύφθηκαν οι κενές οργανικές θέσεις, προχώρησαν οι διαγωνιστικές διαδικασίες για την επισκευή των πλωτών μέσων και την προμήθεια νέων. Προσθέτουν, ωστόσο, ότι επιβάλλεται να γίνουν πολλά ακόμη, να αυξηθούν οι οργανικές θέσεις για να καλυφθούν κυρίως οι πιεστικές ανάγκες στο λιμάνι του Πειραιά, να επιλυθούν διαχειριστικά θέματα, να συσταθούν νέοι πλοηγικοί σταθμοί. Κάποια από αυτά η ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας τα έχει συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί σύντομα.

Σημειώνεται ότι στα τέλη Αυγούστου ανάλογο μήνυμα έστειλε και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας, υπογράφοντας σύμβαση για την προμήθεια και εγκατάσταση αγοράς 10 νέων μηχανών και εξοπλισμού για τα σκάφη (πλοηγίδες) της Πλοηγικής Υπηρεσίας του Πειραιά, συνολικής αξίας 600.000 ευρώ. Εξάλλου αρκετές φορές τόσο ο Π. Κουρουμπλής όσο και ο γ.γ. Λιμένων Χρήστος Λαμπρίδης έχουν ξεκαθαρίσει τη θέση τους που είναι η Πλοηγική Υπηρεσία να λειτουργεί με δημόσιο καθεστώς και να μην περάσει στα χέρια ιδιωτών.

Στα τέλη Ιουλίου, μάλιστα, σε σύσκεψη που έγινε στο υπουργείο Ναυτιλίας κατά την οποία η διοίκηση του ΟΛΠ παρουσίασε το Προσχέδιο του Σχεδίου Ανάπτυξης Λιμένα (ΠΣΑΛ) στο τραπέζι των συζητήσεων τέθηκε και το ζήτημα της Πλοηγικής Υπηρεσίας, με τους εκπροσώπους του ΟΛΠ να παραπονούνται για καθυστερήσεις στις πλοηγήσεις των πλοίων. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Π. Κουρουμπλής τούς διαβεβαίωσε ότι το υπουργείο έχει προχωρήσει σε όλες τις δυνατές ενέργειες για την καλύτερη στελέχωση της υπηρεσίας και τον άρτιο εξοπλισμό της.

[email protected]

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πλωτή δεξαμενή από την Cosco αγόρασε ο ΟΛΠ
Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2018 θα έχει φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά και θα έχει εγκατασταθεί στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος η νέα πλωτή δεξαμενή της Cosco. Αυτό έκανε γνωστό ο ΟΛΠ, ο οποίος...
Πλωτή δεξαμενή από την Cosco αγόρασε ο ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέες μηχανές για τις πέντε πλοηγίδες του Πειραιά
Ενα μήνυμα σε όσους αμφισβητούσαν τον δημόσιο χαρακτήρα της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, ειδικά μετά την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco, έστειλε χθες η πολιτική ηγεσία του, υπογράφοντας σύμβαση για...
Νέες μηχανές για τις πέντε πλοηγίδες του Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η Cosco φέρνει στον Πειραιά πλωτή δεξαμενή 80.000 τόνων
Για έξοδο της ναυπηγοεπισκευής από τον μαρασμό έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, στην επίσκεψη-ξενάγηση στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος που διοργάνωσε ο ΟΛΠ και στην οποία...
Η Cosco φέρνει στον Πειραιά πλωτή δεξαμενή 80.000 τόνων
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κυνήγι στα παράνομα ναυλοσύμφωνα
​Περισσότερα από 40 παράνομα ναυλοσύμφωνα έχουν εντοπιστεί φέτος. Από αυτήν τη δραστηριότητα το Ελληνικό Δημόσιο δεν είχε απολύτως κανένα έσοδο, καθώς δεν πληρώθηκε ο ΦΠΑ και δεν φορολογήθηκε κανένα εισόδημα...
Κυνήγι στα παράνομα ναυλοσύμφωνα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αμεση πληρωμή προστίμου για παράνομες ναυλώσεις σκαφών αναψυχής
Αυστηρές κυρώσεις για όσους εντοπιστούν από τις λιμενικές αρχές να έχουν προχωρήσει σε παράνομη ναύλωση ιδιωτικού σκάφους αναψυχής, προβλέπει η τροπολογία που κατέθεσε στην ολομέλεια της Βουλής ο υφυπουργός...
Αμεση πληρωμή προστίμου για παράνομες ναυλώσεις σκαφών αναψυχής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΛΠ: Πρώτα η... εργασιακή ειρήνη, μετά οι επενδύσεις
Δεν ικανοποίησε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας το Προσχέδιο του Σχεδίου Ανάπτυξης Λιμένα (ΠΣΑΛ) που έχει εκπονήσει η διοίκηση του ΟΛΠ στη βάση της Σύμβασης Παραχώρησης ΟΛΠ - ελληνικού Δημοσίου....
ΟΛΠ: Πρώτα η... εργασιακή ειρήνη, μετά οι επενδύσεις

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας