Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2018 θα έχει φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά και θα έχει εγκατασταθεί στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος η νέα πλωτή δεξαμενή της Cosco. Αυτό έκανε γνωστό ο ΟΛΠ, ο οποίος ανακοίνωσε την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και της σύμβασης με την Cosco SH (Dalian) Shipyard Co.,Ltd. για την προμήθεια μιας νέας πλωτής δεξαμενής με τα εξής χαρακτηριστικά: 240 μέτρα μήκος, 45 μέτρα πλάτος, 18 μέτρα βάθος, 205,66 τόνους χωρητικότητα και ανυψωτική ικανότητα 22.000 τόνους.
Η δεξαμενή θα μεταφερθεί και θα εγκατασταθεί στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος μετά το τέλος των απαραίτητων έργων υποδομής στην περιοχή και συνολικά όλη η διαδικασία αναμένεται να έχει τελειώσει μέχρι τον Φεβρουάριο του 2018.
Η τιμή αγοράς για τη δεξαμενή είναι 23.835.000 ευρώ, ενώ όπως επισημαίνει ο Οργανισμός είναι ήδη σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου κατασκευής του έργου «Βελτίωση υποδομών Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης (συμπεριλαμβανομένων των πλωτών δεξαμενών)-Φάση Α» ποσού 6.037.559,29 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ Α.Ε. Captain Fu σε δήλωσή του με αφορμή την αγορά της μεγάλης πλωτής δεξαμενής ανέφερε ότι «συνεχίζονται οι επενδύσεις στη ΝΕΖ που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης δείχνοντας την προσήλωση του ΟΛΠ και της Cosco Shipping στην αναγέννηση της ελληνικής ναυπηγοεπισκευής και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας».
Υπενθυμίζεται ότι μέσα στο καλοκαίρι και συγκεκριμένα στις αρχές Ιουλίου κατά τη διάρκεια επίσκεψης-ξενάγησης του υπουργού Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή και του υφυπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης Στ. Πιτσιόρλα στη ΝΖΠ την οποία είχε διοργανώσει ο ΟΛΠ, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Capt. Fu είχε δηλώσει ότι από τη ναυπηγοεπισκευή ξεκινούν οι επενδύσεις που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης ελληνικού Δημοσίου-ΟΛΠ.
Σημειώνεται ότι η εγκατάσταση και η λειτουργία μιας μεγάλης πλωτής δεξαμενής στη ΝΖΠ ήταν αίτημα και των ακτοοπλόων καθώς σε συνάντηση που είχαν με τη νέα διοίκηση του ΟΛΠ είχαν εκφράσει την επιθυμία να έχουν τη δυνατότητα τα πλοία τους να δεξαμενίζονται στο Πέραμα και να μην αναγκάζονται να φεύγουν στο εξωτερικό, αφού οι υπάρχουσες δεξαμενές στον Πειραιά δεν έχουν τέτοιες δυνατότητες λόγω του μικρού μεγέθους τους. Μέχρι σήμερα πολλά πλοία της ακτοπλοΐας, ιδιαίτερα τα μεγάλα, πραγματοποιούσαν τις ετήσιες συντηρήσεις τους και τους δεξαμενισμούς σε ξένα ναυπηγεία.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας