Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΟΛΠ: Πρώτα η... εργασιακή ειρήνη, μετά οι επενδύσεις

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Cpt Fu με τον Π. Κουρουμπλή

ΟΛΠ: Πρώτα η... εργασιακή ειρήνη, μετά οι επενδύσεις

  • A-
  • A+

Δεν ικανοποίησε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας το Προσχέδιο του Σχεδίου Ανάπτυξης Λιμένα (ΠΣΑΛ) που έχει εκπονήσει η διοίκηση του ΟΛΠ στη βάση της Σύμβασης Παραχώρησης ΟΛΠ - ελληνικού Δημοσίου.

Το υπουργείο, αφού το μελέτησε, έστειλε στη διοίκηση του ΟΛΠ σειρά παρατηρήσεων οι οποίες και συζητήθηκαν στη χθεσινή σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Ναυτιλίας με θέμα την ανάπτυξη του λιμανιού του Πειραιά.

Στη σύσκεψη, την οποία συγκάλεσε ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, συζητήθηκε επίσης η πρόοδος των έργων που έχει αναλάβει η ΟΛΠ Α.Ε., όπως η ανακαίνιση των δεξαμενών για ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη μεγάλη πλωτή δεξαμενή των 350.000 τόνων, που στο παρελθόν έχουν δηλώσει ότι θα φέρουν στον Πειραιά οι Κινέζοι.

Οι πληροφορίες λένε ότι και χθες υποστήριξαν πως η δεξαμενή αυτή θα έρθει ανάλογα με τις ανάγκες που θα προκύψουν στο λιμάνι.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ, Cpt Fu, αφού παρουσίασε αναλυτικά το σχέδιο επενδύσεων του ΟΛΠ, αναφέρθηκε στον παράγοντα της «εργασιακής ειρήνης» χαρακτηρίζοντάς τον «κομβικό στοιχείο για την ολοκλήρωση των επενδύσεων».

Από την πλευρά του ο Π. Κουρουμπλής δήλωσε ότι το υπουργείο στηρίζει την εργασιακή ειρήνη, επιθυμεί την αποκατάσταση της εικόνας της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης, ωστόσο διευκρίνισε πως υποστηρίζει τα δικαιώματα των εργαζομένων αλλά και αυτοί πρέπει να αντιλαμβάνονται τις υποχρεώσεις τους.

Ειδική αναφορά έγινε στις απαιτητικές συνθήκες εργασίας της Πλοηγικής Υπηρεσίας και ο Π. Κουρουμπλής εξήγησε ότι ολοκληρώνεται πλέον η διαδικασία για την πλήρη κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων της Υπηρεσίας, διαβεβαιώνοντας τους εκπροσώπους του ΟΛΠ ότι το υπουργείο έχει προχωρήσει σε όλες τις δυνατές ενέργειες για την καλύτερη στελέχωση της Υπηρεσίας και για τον άρτιο εξοπλισμό της.

Ειδικότερα, αυξάνονται οι οργανικές θέσεις εργασίας στην Πλοηγική με το νομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας, ενώ έχουν παραγγελθεί νέες μηχανές και προχωρά η διαδικασία για την κατασκευή νέων σκαφών.

Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο γενικός γραμματέας Λιμένων Χρήστος Λαμπρίδης, ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Αγγελος Καρακώστας, ο σύμβουλος της διοίκησης και μέλος του Δ.Σ. Θάνος Λιάγκος, ο Ιωάννης Κούβαρης, μέλος του Δ.Σ. του ΟΛΠ, ο πρόεδρος της ΡΑΛ Ιάσων Αγγελόπουλος, ο διοικητής της ΔΑΛ Δημοσθένης Μπακόπουλος και υπηρεσιακοί παράγοντες.

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πλωτή δεξαμενή από την Cosco αγόρασε ο ΟΛΠ
Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2018 θα έχει φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά και θα έχει εγκατασταθεί στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος η νέα πλωτή δεξαμενή της Cosco. Αυτό έκανε γνωστό ο ΟΛΠ, ο οποίος...
Πλωτή δεξαμενή από την Cosco αγόρασε ο ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέες μηχανές για τις πέντε πλοηγίδες του Πειραιά
Ενα μήνυμα σε όσους αμφισβητούσαν τον δημόσιο χαρακτήρα της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, ειδικά μετά την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco, έστειλε χθες η πολιτική ηγεσία του, υπογράφοντας σύμβαση για...
Νέες μηχανές για τις πέντε πλοηγίδες του Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ξεκίνησε δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά το «Mykonos Palace»
«Συγκρουστήκαμε με νοοτροπίες και συμφέροντα, προκειμένου να οργανώσουμε την προσπάθεια εκσυγχρονισμού της ακτοπλοΐας, που ξεκίνησε με εντολή του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στον προκάτοχό μου Θοδωρή Δρίτσα και...
Ξεκίνησε δρομολόγιο στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά το «Mykonos Palace»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κατά της ιδιωτικοποίησης οι πλοηγοί
Το δικό τους μήνυμα, προς όσους αμφισβητούν τον δημόσιο χαρακτήρα της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, φωνές που πληθαίνουν μετά την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco και θέλουν την Π.Υ. να περνά στην...
Κατά της ιδιωτικοποίησης οι πλοηγοί
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κυνήγι στα παράνομα ναυλοσύμφωνα
​Περισσότερα από 40 παράνομα ναυλοσύμφωνα έχουν εντοπιστεί φέτος. Από αυτήν τη δραστηριότητα το Ελληνικό Δημόσιο δεν είχε απολύτως κανένα έσοδο, καθώς δεν πληρώθηκε ο ΦΠΑ και δεν φορολογήθηκε κανένα εισόδημα...
Κυνήγι στα παράνομα ναυλοσύμφωνα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συνθήκες γαλέρας και «μαύρη» εργασία σε πλοία πέντε μεγάλων λιμανιών
Σοβαρές παραβιάσεις των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, «μαύρη» ανασφάλιστη εργασία από ναυτεργάτες χωρίς συγκροτημένα δικαιώματα, μειωμένες οργανικές συνθέσεις των πλοίων με εντατικοποίηση της δουλειάς και μη...
Συνθήκες γαλέρας και «μαύρη» εργασία σε πλοία πέντε μεγάλων λιμανιών

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας