Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Η Cosco φέρνει στον Πειραιά πλωτή δεξαμενή 80.000 τόνων
EUROKINISSI

Η Cosco φέρνει στον Πειραιά πλωτή δεξαμενή 80.000 τόνων

  • A-
  • A+

Για έξοδο της ναυπηγοεπισκευής από τον μαρασμό έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, στην επίσκεψη-ξενάγηση στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος που διοργάνωσε ο ΟΛΠ και στην οποία παραβρέθηκε μαζί με τον υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης Στ. Πιτσιόρλα.

Μίλησε αναλυτικά για τα σχέδια της κυβέρνησης να αναπτυχθεί εκ νέου η ναυπηγική βιομηχανία στη χώρα, ξεκαθαρίζοντας ότι είναι διατεθειμένοι να συμβάλουν στην απελευθέρωση προβλημάτων που προκύπτουν στην προσπάθεια ανάπτυξης των επενδύσεων της Coscο στο λιμάνι, αλλά και αποφασισμένοι να υπερασπιστούν τα συμφέροντα του ελληνικού Δημοσίου.

Αναφερόμενος στις εργασιακές σχέσεις είπε ότι αυτές πρέπει να κρατηθούν σε επίπεδο αμοιβαίου σεβασμού των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων των εργαζομένων, με στόχο την παραγωγική συνεργασία, επισημαίνοντας ότι η ναυπηγοεπισκευή είναι ένας τομέας που μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη μέσα από την εργασιακή ειρήνη.

Διαβεβαίωσε, τέλος, ότι το υπουργείο Ναυτιλίας είναι ανοιχτό σε αμοιβαία συνεννόηση και συνεργασία του ελληνικού Δημοσίου με την Cosco, εκτιμώντας ότι σ’ ένα τέτοιο πνεύμα τα αποτελέσματα θα είναι πάντα θετικά.

Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Capt. Fu ανέφερε ότι από τη ναυπηγοεπισκευή ξεκινούν οι επενδύσεις που προβλέπονται στη σύμβαση παραχώρησης ελληνικού Δημοσίου-ΟΛΠ, η νέα δεξαμενή που θα έρθει μέχρι τέλος του χρόνου θα δημιουργήσει νέες δουλειές και θέσεις εργασίας, ενώ ζήτησε τη στήριξη της κυβέρνησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Η ενημερωτική ξενάγηση στη Ν.Ζ. Περάματος έγινε με αφορμή την ολοκλήρωση των επισκευών συντήρησης στις τέσσερις δεξαμενές και εν όψει της άφιξης νέας πλωτής δεξαμενής τον ερχόμενο Νοέμβριο, η οποία σύμφωνα με την Cosco θα είναι 80.000 τόνων.

Οι Κινέζοι έχουν ωστόσο δεσμευτεί ότι θα φέρουν στο λιμάνι του Πειραιά μία ακόμα πλωτή δεξαμενή των 350.000 τόνων, αλλά οι πληροφορίες λένε ότι υπάρχει προβληματισμός για το πού θα την εγκαταστήσουν.

Να υπενθυμίσουμε ότι ο πρόεδρος των ακτοπλόων Μιχάλης Σακέλλης σε συνάντηση που είχε με τη νέα διοίκηση του ΟΛΠ τον περασμένο Απρίλιο είχε αναφερθεί στην επιθυμία να έχουν τη δυνατότητα τα πλοία τους να δεξαμενίζονται στο Πέραμα και να μην αναγκάζονται να φεύγουν στο εξωτερικό, αφού οι υπάρχουσες δεξαμενές στον Πειραιά δεν έχουν τέτοιες δυνατότητες λόγω του μικρού μεγέθους τους.

Τότε οι Κινέζοι είχαν ενημερώσει για τη δεξαμενή των 80.000 τόνων που αναμένεται να φέρουν στο λιμάνι μέχρι τέλος του 2017.

Ο υπουργός Ναυτιλίας αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα ναυπηγεία της χώρας, λέγοντας ότι προσπαθούν να αποδεσμεύσουν τη μεγάλη μάνα των ναυπηγείων της Ελλάδας, που ήταν ο Σκαραμαγκάς, να τον απελευθερώσουν από διάφορες δουλείες, καθώς μπορεί να δημιουργήσει νέα ώθηση στον τομέα της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης.

Παράλληλα καταβάλλεται προσπάθεια και για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και Νεωρίου, ενώ ταυτόχρονα γίνεται προσπάθεια ενεργοποίησης μικρών ναυπηγείων σε ολόκληρη τη χώρα για την κατασκευή παραδοσιακών σκαφών.

Στην ξενάγηση παραβρέθηκε και ο δήμαρχος του Περάματος Γιάννης Λαγουδάκης, ο οποίος υποστήριξε ότι η υλοποίηση της σύμβασης παραχώρησης μπορεί να έχει σημαντικά οφέλη μέσα από τις επενδύσεις για την πόλη του Περάματος που φιλοξενεί τις περισσότερες δράσεις του λιμανιού.

[email protected]

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κατά της ιδιωτικοποίησης οι πλοηγοί
Το δικό τους μήνυμα, προς όσους αμφισβητούν τον δημόσιο χαρακτήρα της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, φωνές που πληθαίνουν μετά την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco και θέλουν την Π.Υ. να περνά στην...
Κατά της ιδιωτικοποίησης οι πλοηγοί
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέες μηχανές για τις πέντε πλοηγίδες του Πειραιά
Ενα μήνυμα σε όσους αμφισβητούσαν τον δημόσιο χαρακτήρα της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, ειδικά μετά την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco, έστειλε χθες η πολιτική ηγεσία του, υπογράφοντας σύμβαση για...
Νέες μηχανές για τις πέντε πλοηγίδες του Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πλωτή δεξαμενή από την Cosco αγόρασε ο ΟΛΠ
Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2018 θα έχει φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά και θα έχει εγκατασταθεί στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος η νέα πλωτή δεξαμενή της Cosco. Αυτό έκανε γνωστό ο ΟΛΠ, ο οποίος...
Πλωτή δεξαμενή από την Cosco αγόρασε ο ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΛΠ: Πρώτα η... εργασιακή ειρήνη, μετά οι επενδύσεις
Δεν ικανοποίησε την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας το Προσχέδιο του Σχεδίου Ανάπτυξης Λιμένα (ΠΣΑΛ) που έχει εκπονήσει η διοίκηση του ΟΛΠ στη βάση της Σύμβασης Παραχώρησης ΟΛΠ - ελληνικού Δημοσίου....
ΟΛΠ: Πρώτα η... εργασιακή ειρήνη, μετά οι επενδύσεις
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Η Πλοηγική Υπηρεσία σάλπαρε και για τη Βουλή
Η Πλοηγική Υπηρεσία και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει (υποστελέχωση λόγω έλλειψης προσωπικού, έλλειψη πλοηγίδων κ.ά.) δεν έρχονται πρώτη φορά στην επικαιρότητα. Η «Εφ.Συν.» επανειλημμένα έχει αναφερθεί στο...
Η Πλοηγική Υπηρεσία σάλπαρε και για τη Βουλή
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εχει... μέλλον η πώληση του ΟΛΠ
Μπορεί η διαγωνιστική διαδικασία να ολοκληρώθηκε και η κινέζικη COSCO να είναι αυτή που αποκτά το πλειοψηφικό μετοχικό πακέτο του ΟΛΠ, ωστόσο θα χρειαστούν αρκετοί μήνες μέχρι το λιμάνι του Πειραιά να περάσει...
Εχει... μέλλον η πώληση του ΟΛΠ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας