• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    8°C 4.7°C / 8.5°C
    2 BF
    46%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    3°C 1.6°C / 5.2°C
    3 BF
    48%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    5°C 2.0°C / 10.1°C
    3 BF
    60%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    -2°C -2.1°C / -2.1°C
    1 BF
    74%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    0°C -0.1°C / -0.1°C
    0 BF
    55%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    3°C 0.9°C / 4.6°C
    1 BF
    50%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    -2°C -2.6°C / 0.1°C
    2 BF
    54%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    1°C -0.4°C / 5.6°C
    2 BF
    49%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    9°C 7.7°C / 9.8°C
    4 BF
    54%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    2°C 1.9°C / 1.9°C
    3 BF
    50%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    8°C 7.4°C / 9.1°C
    4 BF
    65%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    5°C 5.1°C / 5.1°C
    5 BF
    51%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    12°C 11.8°C / 11.8°C
    2 BF
    57%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    1°C -0.5°C / 1.6°C
    0 BF
    61%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    4°C -0.6°C / 5.6°C
    1 BF
    56%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    7°C 3.8°C / 7.7°C
    2 BF
    45%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    7°C 5.5°C / 8.7°C
    5 BF
    49%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    5°C 4.3°C / 4.9°C
    2 BF
    38%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    3°C 1.1°C / 5.3°C
    2 BF
    55%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    -2°C -2.2°C / -2.2°C
    2 BF
    58%
EUROKINISSI/ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Ναυτεργάτες σε 17ωρες βάρδιες

  • A-
  • A+

Πάνω από 17 ώρες ημερησίως εργάζονται οι ναυτεργάτες στα πλοία που εκτελούν δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Κυλλήνη-Ζάκυνθος-Κεφαλονιά-Πόρος, όπως προέκυψε από έλεγχο που έκανε κλιμάκιο του ναυτεργατικού σωματείου ΠΕΝΕΝ στο πλαίσιο πανελλαδικής εκστρατείας που έχει ξεκινήσει.

Διαπιστώθηκαν ακόμα παραβιάσεις της νομοθεσίας και των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, με αποτέλεσμα, σύμφωνα με το Σωματείο, να υπάρχει σοβαρός κίνδυνος για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.

Η διοίκηση της ΠΕΝΕΝ καταγγέλλει ότι όπως προκύπτει από τα εγκεκριμένα δρομολόγια που εκτελούν όλα τα πλοία της γραμμής, οι ώρες εργασίας ημερησίως ξεπερνούν ακόμα και τις 17 «με αποκορύφωμα το πλοίο MARE DI LEVANTE το οποίο στις 14-15 Μαΐου 2017 εκτέλεσε δρομολόγια μετά το πέρας των δρομολογίων του, με έναρξη εργασίας 0:2:30 και παύση 24:30 και ανάπαυση εντός 48ώρου έξι ωρών (συνολικός χρόνος εργασίας 42 ώρες στις 48)».

Ο γενικός γραμματέας της ΠΕΝΕΝ κατήγγειλε τις παραβιάσεις που διαπιστώθηκαν στον γενικό γραμματέα του υπουργείου Ναυτιλίας, Διονύση Καλαματιανό, ενώ ανάλογη ενημέρωση έγινε στον αρμόδιο περιφερειάρχη Λιμενικού Σώματος, στον διευθυντή Ναυτικής Εργασίας και στο Λιμεναρχείο Κυλλήνης, χωρίς ωστόσο, όπως υποστηρίζει, να διεξαχθεί άμεσος έλεγχος για τη διαπίστωση των παραβιάσεων των ωρών εργασίας και ανάπαυσης των πληρωμάτων και διακοπή του δρομολογίου του πλοίου.

Η Λιμενική Αρχή δήλωσε ότι γίνεται έλεγχος μία φορά τον μήνα και αδυνατεί να προχωρήσει άμεσα σε ελέγχους των όσων κατήγγειλαν οι ναυτεργάτες.

Η διοίκηση του Σωματείου όλα αυτά τα γνωστοποιεί με δελτίο Τύπου το οποίο κοινοποιεί στον υπουργό Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή, στον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος Σταμάτη Ράπτη, στον γ.γ. του υπουργείου και στις αρμόδιες υπηρεσίες.

 

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Κερκόπορτα» για πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων με σημαίες τρίτων χωρών
Τις έντονες αντιδράσεις των ναυτεργατικών σωματείων προκαλεί η υπουργική απόφαση του Παναγιώτη Κουρουμπλή που αφορά τα πλοία μεταφοράς (μικρά μεσογειακά φορτηγά) εμπορευμάτων μεταξύ ελληνικών λιμανιών και τον...
«Κερκόπορτα» για πλοία μεταφοράς εμπορευμάτων με σημαίες τρίτων χωρών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κατά της ιδιωτικοποίησης οι πλοηγοί
Το δικό τους μήνυμα, προς όσους αμφισβητούν τον δημόσιο χαρακτήρα της Πλοηγικής Υπηρεσίας του υπουργείου Ναυτιλίας, φωνές που πληθαίνουν μετά την πώληση του ΟΛΠ στην Cosco και θέλουν την Π.Υ. να περνά στην...
Κατά της ιδιωτικοποίησης οι πλοηγοί
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πλωτή δεξαμενή από την Cosco αγόρασε ο ΟΛΠ
Μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου 2018 θα έχει φτάσει στο λιμάνι του Πειραιά και θα έχει εγκατασταθεί στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος η νέα πλωτή δεξαμενή της Cosco. Αυτό έκανε γνωστό ο ΟΛΠ, ο οποίος...
Πλωτή δεξαμενή από την Cosco αγόρασε ο ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Κυνήγι στα παράνομα ναυλοσύμφωνα
​Περισσότερα από 40 παράνομα ναυλοσύμφωνα έχουν εντοπιστεί φέτος. Από αυτήν τη δραστηριότητα το Ελληνικό Δημόσιο δεν είχε απολύτως κανένα έσοδο, καθώς δεν πληρώθηκε ο ΦΠΑ και δεν φορολογήθηκε κανένα εισόδημα...
Κυνήγι στα παράνομα ναυλοσύμφωνα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αμεση πληρωμή προστίμου για παράνομες ναυλώσεις σκαφών αναψυχής
Αυστηρές κυρώσεις για όσους εντοπιστούν από τις λιμενικές αρχές να έχουν προχωρήσει σε παράνομη ναύλωση ιδιωτικού σκάφους αναψυχής, προβλέπει η τροπολογία που κατέθεσε στην ολομέλεια της Βουλής ο υφυπουργός...
Αμεση πληρωμή προστίμου για παράνομες ναυλώσεις σκαφών αναψυχής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πλεύση στα ελληνικά ύδατα μόνο με οικολογικά καύσιμα
Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε από την Τετάρτη το σχέδιο προεδρικού διατάγματος που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο για τον εφοδιασμό των πλοίων με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) όταν αυτά βρίσκονται σε λιμάνια. Το...
Πλεύση στα ελληνικά ύδατα μόνο με οικολογικά καύσιμα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας