Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Συνεχίζεται ο «πόλεμος»Γκριμάλντι - HSW

Οι Μινωικές Γραμμές με ανακοίνωσή τους αμφισβητούν τα οικονομικά αποτελέσματα της HSW, τα χαρακτηρίζουν «απογοητευτικά», ωστόσο επιβεβαιώνουν τη «στρατηγική επιλογή για την απόκτηση του ελέγχου της HSW

ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ / ΦΑΝΗ ΤΡΥΨΑΝΗ

Συνεχίζεται ο «πόλεμος»Γκριμάλντι - HSW

  • A-
  • A+

Ενας «πόλεμος» διαρκείας και για γερά νεύρα, απ’ ό,τι φαίνεται, εξελίσσεται εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα ανάμεσα στον ιταλικό όμιλο Ε. Γκριμάλντι, μέσω της θυγατρικής του εταιρείας «Μινωικές Γραμμές», και την έτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία «Hellenic Seaways».

Η απόκτηση του ελέγχου της HSW, που είναι ο απώτερος στόχος του ιταλικού ομίλου, καλά κρατεί, προκαλώντας όμως παλινωδίες, αντιδικίες και διαφωνίες ανάμεσα στις δύο εταιρείες.

Και ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη από την Τράπεζα Πειραιώς η διαδικασία πώλησης του 40,4% των μετοχών της HSW που κατέχει και απομένουν λίγες μόνο μέρες (20 Απριλίου) για την έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της HSW που ζήτησαν οι «Μινωικές Γραμμές», χθες η ηρακλειώτικη εταιρεία έδωσε συνέχεια σ’ αυτήν τη γερή κόντρα.

Με μια πολύ σκληρή ανακοίνωσή της απαντά επί της ουσίας στα όσα υποστήριξε στην πρόσφατη συνέντευξη Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της HSW Αντώνης Αγαπητός, επιβεβαιώνοντας, όπως τονίζει, «τη στρατηγική επιλογή για την απόκτηση του ελέγχου της HSW παρά τα απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα για τη χρήση του 2016 που ο διευθύνων σύμβουλος της HSW δημοσιοποίησε στον Τύπο».

Υπενθυμίζεται ότι ο Αντ. Αγαπητός στη συνέντευξη που παραχώρησε παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, σύμφωνα με τα οποία το 2016 έκλεισε με 6,5 εκατ. ευρώ καθαρά κέρδη έναντι 4 εκατ. ευρώ το 2015.

Ωστόσο, οι «Μινωικές Γραμμές» υποστηρίζουν ότι «το οικονομικό περιβάλλον για την ελληνική ακτοπλοΐα γενικότερα και την HSW ειδικότερα ήταν θετικό κατά τη χρήση του 2016, λόγω των χαμηλότερων τιμών 12ετίας που κατέγραψαν οι τιμές των καυσίμων».

Τονίζουν ότι τα «οικονομικά αποτελέσματα για τη χρήση του 2016 της HSW δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες των μετόχων της και αποδίδουν ευθύνες στην εκτελεστική διοίκηση της HSW.

Τέλος, καταθέτουν την εκτίμηση ότι το 2017 με την αύξηση των τιμών των καυσίμων περίπου κατά 25% θα υπάρξει περαιτέρω επιδείνωση των οικονομικών της επιδόσεων και ζητούν τη συνεννόηση των μετόχων στην έκτακτη γενική συνέλευση προκειμένου να ληφθούν αποφάσεις για την αναστροφή της οικονομικής πορείας.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Την Παρασκευή η κηδεία του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου
«Ο Περικλής Παναγόπουλος αποτελεί κορυφαία προσωπικότητα της ελληνικής ναυτιλίας, που σφράγισε με την προσωπική και επιχειρηματική παρουσία του τη σύγχρονη ελληνική επιβατηγό ναυτιλία, τοποθετώντας την στον...
Την Παρασκευή η κηδεία του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Υπάρχει ανισότητα μεταξύ θαλάσσιων και χερσαίων μεταφορών»
Αποτέλεσμα της εφαρμογής λανθασμένων πολιτικών με ευθύνη όχι μόνο της Πολιτείας αλλά και του κλάδου, είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ακτοπλοΐα, δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού...
«Υπάρχει ανισότητα μεταξύ θαλάσσιων και χερσαίων μεταφορών»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πυλώνας της οικονομίας η ναυτιλία
Την πεποίθηση του εφοπλισμού ότι η ναυτιλία των Ελλήνων πρέπει να παραμείνει διεθνώς ανταγωνιστική για να μπορέσει να μεγιστοποιήσει τα συνακόλουθα οφέλη οικονομικής, πολιτικής και στρατηγικής φύσης για τη...
Πυλώνας της οικονομίας η ναυτιλία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Νέο Δ.Σ. στην Hellenic Seaways
Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη η έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της ακτοπλοϊκής εταιρείας, την οποία είχαν ζητήσει οι Μινωικές Γραμμές. Η πλειοψηφία των μετόχων στήριξε τη διοίκηση της HSW και εξέλεξε νέο...
Νέο Δ.Σ. στην Hellenic Seaways
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σύσκεψη για τις λιμενικές υποδομές του Κατάκολου
Το λιμάνι του Κατάκολου και τα έργα που πρέπει να γίνουν σ’ αυτό, προκειμένου να εξυπηρετούνται καλύτερα τα κρουαζιερόπλοια και οι τουρίστες, ήταν στο επίκεντρο της συνάντησης των εκπροσώπων της Ενωσης...
Σύσκεψη για τις λιμενικές υποδομές του Κατάκολου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σημαία των Νήσων Μάρσαλ: η αγαπημένη των Ελλήνων εφοπλιστών
Κατά 62 πλοία μειώθηκαν τον τελευταίο χρόνο τα ελληνόκτητα ποντοπόρα πλοία που έφεραν την ελληνική σημαία, χωρητικότητας άνω των 1.000 κόρων, ενώ η σημαία ευκαιρίας των Νήσων Μάρσαλ βρίσκεται ανεβασμένη στην...
Σημαία των Νήσων Μάρσαλ: η αγαπημένη των Ελλήνων εφοπλιστών

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας