Σφήνα στις αεροπορικές γραμμές εσωτερικού επιχειρεί η ελληνική εταιρεία Sky Express, η οποία την περασμένη χρονιά είχε δυναμική παρουσία στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές.
Κέρδισε εννέα προορισμούς και, το σπουδαιότερο, υπέβαλε οικονομικές προσφορές που μειώνουν κατά 7 εκατ. ευρώ την επιχορήγηση την οποία κατέβαλε το υπουργείο Μεταφορών σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Το 2016 η εταιρεία εξυπηρέτησε 170.000 επιβάτες και ο φετινός προγραμματισμός προβλέπει να φτάσουν τις 500.000, με αύξηση των πτήσεων κατά 80% που θα διαμορφωθούν στις 14.600 και διπλασιασμό των θέσεων που θα αγγίξουν τις 750.000.
«Στόχος μας είναι το 2020 να εξυπηρετούμε ένα εκατομμύριο επιβάτες», ανακοίνωσε στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Νίκη Καραγκουλέ-Καραγεώργου.
Η Sky Express αναδείχθηκε πέρυσι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία από το «Ελ. Βενιζέλος» και η καλύτερη ευρωπαϊκή περιφερειακή εταιρεία από τον Ευρωπαϊκό Σύνδεσμο Αερομεταφορέων.
Η εταιρεία, με τρία ιδιόκτητα και τέσσερα νοικιασμένα αεροσκάφη, εξυπηρετεί 18 προορισμούς. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει στα νησιά, που καλύπτει με επτά γραμμές από την Αθήνα προς Πάρο, Σκιάθο, Κάρπαθο, Ζάκυνθο, Ικαρία, Νάξο και Μήλο, καθώς και άλλες τρεις από Θεσσαλονίκη προς Σκύρο, Χίο και Σάμο.
Την περασμένη χρονιά τα συγκεκριμένα νησιά παρουσίασαν αύξηση της επιβατικής κίνησης από 20-30% και οι προοπτικές για φέτος είναι ακόμη μεγαλύτερες.
Η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στον συνδυασμό με τουριστικά προγράμματα στην Ελλάδα, καθώς η Sky Express ανήκει στον όμιλο AviaReps του επιχειρηματία Γ. Γρύλου που δραστηριοποιείται από χρόνια στον τομέα του τουρισμού και απασχολεί 5.000 άτομα.
Σε σχέση με την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport η Νίκη Καραγκουλέ-Καραγεώργου παρατήρησε ότι είναι καλοδεχούμενη και χαρακτήρισε θετική την αναβάθμιση των υποδομών που θα κάνει. Διευκρίνισε πάντως ότι η Sky Express πετά σε λίγα από τα παραχωρούμενα αεροδρόμια. «Είμαστε προσανατολισμένοι στην ελληνική αγορά», τόνισε και διευκρίνισε ότι υπάρχει συνεργασία με διεθνείς οργανισμούς, με πιο πρόσφατη αυτή με την Germania με δρομολόγια που εξυπηρετούν τη Νυρεμβέργη και τη Βρέμη σε ετήσια βάση.
Ανοίγει η προσφορά για το αεροδρόμιο στο Καστέλι
Στην τελική ευθεία μπαίνει ο διαγωνισμός για την κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου. Την επόμενη εβδομάδα θα ανοιχθεί η μοναδική οικονομική προσφορά και θα ξεκινήσει η αξιολόγησή της, μετά την έγκριση των τεχνικών λύσεων που έχει προτείνει το επενδυτικό σχήμα «Αriadne Airport Groupe», το οποίο αποτελείται από την ελληνική εταιρεία ΤΕΡΝΑ και την ινδική GMR που διαχειρίζεται το «Ιντίρα Γκάντι», το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας, και το «Ρατζίβ Γκάντι» στο Ηyderabad, καθώς και το «Mactan Cebu», που λειτουργεί από το 2014 στις Φιλιππίνες.
Με απόφαση του αρμόδιου υπουργού Χρήστου Σπίρτζη, που αναρτήθηκε χθες στη «Διαύγεια», επικυρώθηκε το πρακτικό της επιτροπής που εξέτασε τον τεχνικό φάκελο. Μεταξύ άλλων αναφέρει ότι οι τεχνικές λύσεις που προτείνει ο όμιλος υπερκαλύπτουν 10 σημεία και καλύπτουν πλήρως τα υπόλοιπα 14 και γι’ αυτό βαθμολογήθηκαν με 100 μονάδες.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας