Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Σημαία των Νήσων Μάρσαλ: η αγαπημένη των Ελλήνων εφοπλιστών

Σημαία των Νήσων Μάρσαλ: η αγαπημένη των Ελλήνων εφοπλιστών

  • A-
  • A+

Κατά 62 πλοία μειώθηκαν τον τελευταίο χρόνο τα ελληνόκτητα ποντοπόρα πλοία που έφεραν την ελληνική σημαία, χωρητικότητας άνω των 1.000 κόρων, ενώ η σημαία ευκαιρίας των Νήσων Μάρσαλ βρίσκεται ανεβασμένη στην πλειονότητα των ποντοπόρων ελληνόκτητων πλοίων, που την 1η Μαρτίου 2017 έφταναν τα 4.085.

Από αυτά μόλις τα 747 (ποσοστό 18%) είχαν ανεβασμένη την ελληνική σημαία.

Τα παραπάνω στοιχεία περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Committee).

Σύμφωνα με την έκθεση, ο ελληνόκτητος στόλος μειώθηκε, τον τελευταίο χρόνο, κατά 7 πλοία και πλέον αριθμεί 4.085 πλοία, χωρητικότητας άνω των 1.000 κόρων, στα οποία συμπεριλαμβάνονται 196 πλοία, που βρίσκονται υπό ναυπήγηση.

Από το σύνολο των ελληνόκτητων πλοίων τα περισσότερα (791) φέρουν τη σημαία ευκαιρίας των Νήσων Μάρσαλ και μάλιστα μέσα σε έναν χρόνο αυξήθηκαν κατά 74 τα ελληνόκτητα ποντοπόρα πλοία, που επιλέγουν τη συγκεκριμένη σημαία.

Ακολουθεί σε προτιμήσεις η «παραδοσιακή» σημαία της Λιβερίας, την οποία διατηρούν 775 ελληνόκτητα ποντοπόρα πλοία και έπεται η ελληνική σημαία (747). Από εκεί και πέρα, οι Ελληνες εφοπλιστές επιλέγουν, κατά σειρά, σημαία από τη Μάλτα (671 πλοία), τον Παναμά (377), την Κύπρο (271) και τις Μπαχάμες (248).

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πυλώνας της οικονομίας η ναυτιλία
Την πεποίθηση του εφοπλισμού ότι η ναυτιλία των Ελλήνων πρέπει να παραμείνει διεθνώς ανταγωνιστική για να μπορέσει να μεγιστοποιήσει τα συνακόλουθα οφέλη οικονομικής, πολιτικής και στρατηγικής φύσης για τη...
Πυλώνας της οικονομίας η ναυτιλία
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συνεχίζεται ο «πόλεμος»Γκριμάλντι - HSW
Ενας «πόλεμος» διαρκείας και για γερά νεύρα, απ’ ό,τι φαίνεται, εξελίσσεται εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα ανάμεσα στον ιταλικό όμιλο Ε. Γκριμάλντι, μέσω της θυγατρικής του εταιρείας «Μινωικές Γραμμές», και...
Συνεχίζεται ο «πόλεμος»Γκριμάλντι - HSW
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
12,2 εκατ. τα καθαρά κέρδη των Μινωικών
Την καλύτερη οικονομική επίδοση επί των καθαρών κερδών στα 44 χρόνια λειτουργίας της εμφάνισε στο πρώτο εξάμηνο του 2016 η εταιρεία «Μινωικές Γραμμές ΑΝΕ». Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η...
12,2 εκατ. τα καθαρά κέρδη των Μινωικών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Απειλούν» οι εφοπλιστές
Απειλητικό» μήνυμα έστειλε στην ελληνική κυβέρνηση ο επανεκλεγείς την Τετάρτη πρόεδρος της Ενωσης Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) Θόδωρος Βενιάμης, λέγοντας ότι η ελληνόκτητη ναυτιλία επιθυμεί να παραμείνει στον τόπο...
«Απειλούν» οι εφοπλιστές
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Την Παρασκευή η κηδεία του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου
«Ο Περικλής Παναγόπουλος αποτελεί κορυφαία προσωπικότητα της ελληνικής ναυτιλίας, που σφράγισε με την προσωπική και επιχειρηματική παρουσία του τη σύγχρονη ελληνική επιβατηγό ναυτιλία, τοποθετώντας την στον...
Την Παρασκευή η κηδεία του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Καθοδική πορεία στην κρουαζιέρα
​Σημαντική μείωση στις αφίξεις των κρουαζιερόπλοιων στα ελληνικά λιμάνια το πρώτο τρίμηνο του 2018, συγκριτικά με το αντίστοιχο του 2017, δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας που πραγματοποίησε η Τράπεζα της...
Καθοδική πορεία στην κρουαζιέρα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας