Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Συμβιβασμός με κόστος 15 δισ. $

Ο συνολικός οικονομικός αντίκτυπος του σκανδάλου, με το λογισμικό που παραποιούσε τα αποτελέσματα των ελέγχων των εκπομπών ρύπων στα ντιζελοκίνητα οχήματα της Volkswagen, υπολογίζεται στα 55 δισ. δολάρια

Συμβιβασμός με κόστος 15 δισ. $

  • A-
  • A+

Θα ξεπεράσει τα 15 δισεκατομμύρια πιθανότατα το ποσό που θα κληθεί να πληρώσει η Volkswagen στους περίπου 500 χιλιάδες κατόχους ρυπογόνων αυτοκίνητων της στις ΗΠΑ και προκειμένου να διευθετήσει τις κατηγορίες που της έχουν προσάψει οι αρμόδιες αρχές για το γνωστό σκάνδαλο εκπομπών ρύπων.

Το κόστος αυτό είναι κατά 5 δισ. δολάρια μεγαλύτερο απ’ όσο είχε αρχικά εκτιμηθεί. Η διευθέτηση θα συντίθεται από ένα ποσό 10,03 δισ. δολαρίων για επαναγορά των ρυπογόνων ντιζελοκίνητων οχημάτων από τους ιδιοκτήτες τους και κεφάλαια περίπου 5 δισ. δολαρίων που θα δοθούν για τη μετατροπή των οχημάτων σε καθαρά.

Ο συμβιβασμός με τις αμερικανικές δικαστικές αρχές προβλέπεται ακόμη ότι θα ξεπεράσει τα 500 εκατ. δολάρια.

Η VW έχει βάλει στην άκρη περί τα 10 δισ. δολάρια για να καλύψει το κόστος του σκανδάλου, περιλαμβανομένης της επαναγοράς οχημάτων στην αξία που είχαν πριν ξεσπάσει το σκάνδαλο, αλλά και μιας αποζημίωσης μέχρι και 10.000 δολάρια ανά αυτοκίνητο προς οδηγούς, τόνισαν πηγές από το περιβάλλον των διαπραγματεύσεων.

Το σύνολο των αποζημιώσεων ξεπερνά κατά πολύ οποιαδήποτε άλλη διευθέτηση αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ. Ο συνολικός οικονομικός αντίκτυπος του σκανδάλου, με το λογισμικό που παραποιούσε τα αποτελέσματα των ελέγχων των εκπομπών ρύπων στα ντιζελοκίνητα οχήματα της Volkswagen, υπολογίζεται στα 55 δισ. δολάρια.

 

ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ξεκάθαρα ψέματα για τους «βρόμικους» ντιζελοκινητήρες τους
Με μια φτηνή αναβάθμιση λογισμικού αποφάσισαν να επιλύσουν το πρόβλημα των ρύπων, που εκπέμπουν τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητά τους, οι Γερμανοί αυτοκινητοβιομήχανοι στη χθεσινή πολυαναμενόμενη «Σύνοδο Diesel»,...
Ξεκάθαρα ψέματα για τους «βρόμικους» ντιζελοκινητήρες τους
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το λογισμικό «πνίγει» και τον CEO
Στο στόχαστρο των δικαστικών αρχών της Γερμανίας μπήκε από χθες ο πρώην επικεφαλής της Volkswagen, ενώ η Audi ομολόγησε ότι πάνω από 2 εκατ. μοντέλα της είχαν εγκατεστημένο το λογισμικό της εξαπάτησης επίσης...
Το λογισμικό «πνίγει» και τον CEO
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ξεκίνησε η δίκη για το Dieselgate
Ξεκίνησε χθες στη Γερμανία η πρώτη σημαντική δίκη κατά της Volkswagen με περισσότερους από 450.000 αγοραστές ντιζελοκίνητων οχημάτων της να διεκδικούν αποζημιώσεις για το γνωστό λογισμικό απόκρυψης των...
Ξεκίνησε η δίκη για το Dieselgate
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Παραδοσιακή γερμανική πρακτική η δημιουργία... καρτέλ
Οι επιχειρήσεις στους περισσότερους βιομηχανικούς κλάδους στη Γερμανία παραδοσιακά (από την εποχή του Μπίσμαρκ) λειτουργούσαν μέσω συνασπισμών, δημιουργώντας κοινές δομές πωλήσεων, ελαχιστοποιώντας τον μεταξύ...
Παραδοσιακή γερμανική πρακτική η δημιουργία... καρτέλ
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στη «στενή» μεγαλοστέλεχος της VW
Πίσω από τα σίδερα της φυλακής πέρασε το περασμένο Σαββατοκύριακο ανώτατο στέλεχος της Volkswagen που πριν από λίγους μήνες ισχυριζόταν σε επιτροπή του βρετανικού Κοινοβουλίου ότι η γνωστή απάτη της γερμανικής...
Στη «στενή» μεγαλοστέλεχος της VW
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το «μαύρο» φθινόπωρο της Γερμανίας
Μαύρο φθινόπωρο ζει η γερμανική οικονομία και μαζί της και η συντηρητική κυβέρνηση του Βερολίνου. Οι βολές πέφτουν εδώ και αρκετές εβδομάδες κατά ριπάς γεννώντας ερωτήματα για το αν το άστρο του Σόιμπλε και...
Το «μαύρο» φθινόπωρο της Γερμανίας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας