Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Εννέα δισ. και κρατική συμμετοχή 25% το σχέδιο για τη διάσωση της Lufthansa
ΑP PHOTO / MICHAEL SOHN

Εννέα δισ. και κρατική συμμετοχή 25% το σχέδιο για τη διάσωση της Lufthansa

  • A-
  • A+

Μετά από διαπραγμάτευση εβδομάδων για τη χορήγηση πακέτου βοήθειας στον Ομιλο της Lufthansa,σύμφωνα με το περιοδικό Spiegel επήλθε συμφωνία σε ανώτατο επίπεδο, που ρυθμίζει τη συμμετοχή του κράτους στην εταιρεία.

Στο δημοσίευμα αναφέρεται ότι Ο υπουργός Οικονομικών, Ολαφ Σολτς (Σοσιαλδημοκράτης), ο υπουργός Οικονομίας Πίτερ Αλτμάιερ και η καγκελάριος Μερκελ (και οι δυο Χριστιανοδημοκράτες) κατέληξαν σε συμβιβασμό.

Η συμφωνία λέγεται ότι προβλέπει συμμετοχή με το 25% του μετοχικού κεφαλαίου και δυο έδρες στο διοικητικό συμβούλιο της κυβέρνησης στην εταιρεία έναντι του συνολικού ποσού των 9 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Σύμφωνα πάντα με τον γερμανικό Τύπο, στέλεχος της κυβέρνησης βρίσκεται καθ' οδόν για τη Φρανκφούρτη όπου είναι το αρχηγείο της Lufthansa για την παρουσίαση της συμφωνίας η οποία στη συνέχεια πρέπει να εγκριθεί από τους μετόχους σε έκτακτη γενική συνέλευση.

Η Ανγκελα Μέρκελ αρνήθηκε να σχολιάσει σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε νωρίτερα, δηλώνοντας μόνο ότι απόφαση αναμένεται «σύντομα» και ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε εντατικές διαπραγματεύσεις και με την εταιρεία και με την Ευρωπαϊκή επιτροπή

ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πακέτο διάσωσης 3,4 δισεκατομμυρίων ευρώ και για την KLM
Οικονομική βοήθεια και από την Ολλανδία θα λάβει η κοινοπραξία Air France-KLM, καθώς ανακοινώθηκε πακέτο διάσωσης 3,4 δισ. και από την Χάγη. Στην...
Πακέτο διάσωσης 3,4 δισεκατομμυρίων ευρώ και για την KLM
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ryanair: πάλι στον αέρα... με μάσκες
Η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους επιβεβαίωσε ότι θα επιστρέψει σταδιακά στις προγραμματισμένες πτήσεις της από την 1η Ιουλίου ● Οι επιβάτες θα φορούν μάσκες και θα ζητούν άδεια για να χρησιμοποιήσουν την...
Ryanair: πάλι στον αέρα... με μάσκες
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αεροπορικές εταιρείες: Το μεγάλο σοκ από τον κορονοϊό και τα σχέδια διάσωσής τους
Η κίνηση λόγω της πανδημίας έχει μειωθεί έως 90% και παγκοσμίως οι ζημιές ξεπερνούν τα 300 δισ. ευρώ ● Ποια είναι η κατάσταση στην Ευρώπη.
Αεροπορικές εταιρείες: Το μεγάλο σοκ από τον κορονοϊό και τα σχέδια διάσωσής τους
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ενδεχόμενη πλήρης καθήλωση του στόλου της Ryanair
Πολύ μεγάλο φαίνεται ότι είναι το πλήγμα για την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair, η οποία ανακοίνωσε ότι εξετάζει να να καθηλώσει στο έδαφος το μεγαλύτερο μέρος του στόλου των αεροσκαφών σε όλη την...
Ενδεχόμενη πλήρης καθήλωση του στόλου της Ryanair
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το ΔΝΤ προτείνει ακόμα και...εθνικοποιήσεις για έξοδο από την κρίση
Ανάμεσα στις προτεινόμενες εναλλακτικές για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας στην οικονομία είναι και η προσωρινή εθνικοποίηση στρατηγικών και συστημικών εταιρειών.
Το ΔΝΤ προτείνει ακόμα και...εθνικοποιήσεις για έξοδο από την κρίση
ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Απολύει 36.000 εργαζομενους η αεροπορική United Airlines
Ακόμη μία αεροπορική εταιρεία, η United Airlines, ανακοίνωσε ότι προχωρά σε απόλυση 36.000 εργαζομένων, σχεδόν το μισό προσωπικό της στις ΗΠΑ, ως αποτέλεσμα του πλήγματος που έχει δεχθεί ο τουριστικός κλάδος...
Απολύει 36.000 εργαζομενους η αεροπορική United Airlines

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας