Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Σχολεία: Μικρές ιστορίες καθημερινής τρέλας...
(EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ)

Σχολεία: Μικρές ιστορίες καθημερινής τρέλας...

  • A-
  • A+

Σκηνή πρώτη: Εκπαιδευτικός που έχει ήπια συμπτώματα, κάνει τεστ με δική της πρωτοβουλία και είναι θετικό. Αμέσως ενημερώνει τα 3 σχολεία στα οποία είχε βρεθεί τις τελευταίες ημέρες. Στο ένα από τα τρία σχολεία, έχει έρθει σε στενή επαφή με όλους τους συναδέλφους της στη διάρκεια της προετοιμασία της εξ αποστάσεως. Αμέσως, γίνονται από τη διευθύντρια του σχολείου οι σχετικές ενέργειες, ενημερώνεται η Δ Διεύθυνση, η Διεύθυνση Υγείας Ν. Αθήνας και ο ΕΟΔΥ/Πολιτική Προστασία.

Σκηνή δεύτερη: Αφού όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου έχουν καταχωρηθεί ως στενή επαφή κρούσματος, τίθενται αυτόματα σε 14ημερη καραντίνα.  Ενημερώνονται προφορικά γι αυτό στις 18/11. Επιπλέον ενημερώνονται ότι κινδυνεύουν με το θηριώδες πρόστιμο των 5.000 ευρώ αν βγουν από το σπίτι τους. Είναι η μέρα που θα πρέπει να ξεκινήσει η σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία την οποία πολλοί  θα παρείχαν από το σχολείο. Λόγω της  ξαφνικής καραντίνας δημιουργούνται σε συναδέλφους σοβαρά προβλήματα, έλλειψης εξοπλισμού και τεχνικής υποστήριξης...

Σκηνή τρίτη: Οι εκπαιδευτικοί απαγορεύεται να βγουν έξω από το σπίτι τους για 14 ημέρες. Ποια είναι λοιπόν η διαδικασία για να κάνουν δωρεάν τεστ στα κοντινά ιατρεία covid-19; Καμιά απάντηση. Επιπλέον, μαθαίνουν από τον ΕΟΔΥ ότι δεν πρόκειται να τους κάνει δωρεάν τεστ αν δεν έχουν συμπτώματα! Τι θα κάνουν; Απάντηση καμία. Ιδιωτικά, στο σπίτι και με πληρωμή η μόνη λύση!  Η ανευθυνότητα των «υπεύθυνων» χτυπάει κόκκινο!

Σκηνή τέταρτη: Κάποιοι εκπαιδευτικοί έχουν την ατυχία να «τρέχουν» υποχρεώσεις τους που δε μπορούν να διευθετηθούν προφορικά. Ραντεβού με νοσοκομεία κλεισμένα πολύ καιρό πριν, ιατρικές εξετάσεις, δικαστήρια κλπ. Ξεκινούν να ψάχνουν ποιος φορέας και ποια υπηρεσία μπορεί να χορηγήσει μια βεβαίωση, ένα χαρτί για να το χρησιμοποιήσουν σε αυτές τις περιπτώσεις για να αποδείξουν έχουν τεθεί σε υποχρεωτική καραντίνα. Κανένας φορέας δεν δίνει τέτοιο χαρτί. Κανένας φορέας δεν ικανοποιεί το επίσημο αίτημα του σχολείου. Τέτοιο χαρτί δεν υπάρχει! Και επιπλέον, εφόσον το σχολείο είναι κλειστό για τους μαθητές/τριες, δεν υπάρχει ούτε η συνήθης έγγραφη απόφαση από τη Διεύθυνση για κλείσιμο 14 ημερών, απόφαση που θα είχε εκδοθεί εάν ήταν το σχολείο ήταν ανοιχτό! Κανένας αρμόδιος δεν είχε προβλέψει το πρόβλημα που δημιουργείται σε αυτές τις περιπτώσεις!

Απίστευτα κι όμως αληθινά όπως μας επισημαίνει η Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών   Π.Ε. Νέας Σμύρνης κ. Ζέτα Μελαμπιανάκη, η οποία και μας κατήγγειλε το περιστατικό. Και συνεχίζει: «Ζητάμε από τη ΔΟΕ να πάρει υπόψη της αυτή τη μικρή περιπέτεια των συναδέλφων και να απαιτήσει να λυθούν τέτοια ζητήματα που επιβαρύνουν την καθημερινότητά μας στις δύσκολες συνθήκες που βρισκόμαστε. Να απευθυνθεί στον ΕΟΔΥ/Πολιτική Προστασία και να ζητήσει να λυθούν αυτά τα προβλήματα:

1. Να υπάρξει και να χορηγείται άμεσα έγγραφο –βεβαίωση για κάθε νόμιμη χρήση για όποιον/α τίθεται σε καραντίνα.

2. Εφόσον κάποιος/α τεθεί σε καραντίνα να αναλαμβάνει, με αίτημά του σχολείου, κινητή μονάδα του ΕΟΔΥ να κάνει δωρεάν τεστ στο σπίτι και να σταματήσουν να πληρώνουν οι εκπαιδευτικοί από το πενιχρό τους εισόδημα την αδιαφορία του κράτους.

3. Να δοθεί η δυνατότητα, να εντάσσονται άμεσα γι αυτό το χρονικό διάστημα οι μονογονεϊκές οικογένειες και οι εκπαιδευτικοί που μένουν μόνοι τους στις αντίστοιχες δομές βοήθειας των Δήμων (βοήθεια στο σπίτι κλπ). με απλό αίτημα του σχολείου». 

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
Είναι φανερό ότι παίζουν την κολοκυθιά με τις ημερομηνίες επανέναρξης και τη χρησιμοποίηση της γνώμης των «ειδικών» κατά το δοκούν.
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΠΑΙΘ προς Διευθυντές σχολείων: Ξεκινήστε τώρα την αξιολόγηση!
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας: Το πρώτο βήμα για την εισβολή του νεοεπιθεωρητισμού. Το χρονοδιάγραμμα και το περίγραμμα
ΥΠΑΙΘ προς Διευθυντές σχολείων: Ξεκινήστε τώρα την αξιολόγηση!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υποχρεώνουν τους εκπαιδευτικούς να συναθροίζονται για ...αγγαρείες!
Η ακραία φιλεργοδοτική στάση του Υπουργείου έχει αποθρασύνει κάποιους σχολάρχες σε τέτοιο βαθμό, ώστε τα καψόνια και η εργασιακή εξουθένωση να ξεφεύγουν πέρα από κάθε όριο.
Υποχρεώνουν τους εκπαιδευτικούς να συναθροίζονται για ...αγγαρείες!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Χιλιάδες κενά στα σχολεία και... Άγιος ο Θεός λίγο πριν τα Χριστούγεννα!
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, χάνονται περίπου 70 -100.000 ώρες μαθημάτων την εβδομάδα σε εκατοντάδες σχολικές μονάδες σε όλη την Ελλάδα.
Χιλιάδες κενά στα σχολεία και... Άγιος ο Θεός λίγο πριν τα Χριστούγεννα!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ηλεκτρονικές θηλειές στην αξιολόγηση - βαθμολόγηση των μαθητών
Δεν εκπλήσσει η έλλειψη παιδαγωγικής ευαισθησίας και κατανόησης των ιδιαίτερων συνθηκών, αλλά αυτή η ισοπεδωτική αριστοκρατική, βαθύτατα ταξική και γραφειοκρατική αντιμετώπιση ακόμα και της αξιολόγησης των...
Ηλεκτρονικές θηλειές στην αξιολόγηση - βαθμολόγηση των μαθητών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Βουτιά» στις δημόσιες δαπάνες για την εκπαίδευση
Ο τακτικός προϋπολογισμός που είναι η «ατμομηχανή» της χρηματοδότησης της εκπαίδευσης, φέτος ξεπερνάει κάθε αρνητικό προηγούμενο καθώς παρουσιάζει νέα σοβαρότατη απόκλιση προς τα κάτω.
«Βουτιά» στις δημόσιες δαπάνες για την εκπαίδευση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας