Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αριες και ντουέτα στο Ηρώδειο
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Αριες και ντουέτα στο Ηρώδειο

  • A-
  • A+

Εθνική Λυρική Σκηνή

Δύο Γκαλά Οπερας θα παρουσιάσει η Εθνική Λυρική Σκηνή στο Ηρώδειο (στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών) στις 26 και 28 Ιουλίου και η προπώληση των εισιτηρίων ξεκίνησε ήδη. Οι κορυφαίοι πρωταγωνιστές του οργανισμού ετοιμάζονται να ερμηνεύσουν άριες και ντουέτα από διάσημες όπερες του ρεπερτορίου, ενώ την Ορχήστρα της ΕΛΣ θα διευθύνει ο διακεκριμένος αρχιμουσικός Πιερ Τζόρτζιο Μοράντι. Προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες φετινές συνθήκες και λόγω των περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή εξάπλωσης του κορονοϊού, η Εθνική Λυρική Σκηνή τηρεί όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας. Ετσι, θα διατεθούν προς πώληση στο κοινό μόνο 2.000 θέσεις όλες αριθμημένες μέχρι και στο άνω διάζωμα (τιμές εισιτηρίων από 10-55€).

Σε ό,τι αφορά το καλλιτεχνικό πρόγραμμα, την Κυριακή 26 Ιουλίου οι Κρασιμίρα Στογιάνοβα (Βουλγάρα υψίφωνος από τις σημαντικότερες πρωταγωνίστριες της εποχής μας), Ρικάρντο Μάσι (Ιταλός τενόρος, από τους πιο συναρπαστικούς ερμηνευτές του ιταλικού spinto ρεπερτορίου) και ο σπουδαίος Ελληνας βαρύτονος της ΕΛΣ, Δημήτρης Πλατανιάς, θα ερμηνεύσουν διάσημες άριες και ντουέτα από όπερες των Βέρντι («Ριγολέττος», «Τροβατόρε», «Ενας χορός μεταμφιεσμένων», «Η δύναμη του πεπρωμένου»), Τζορντάνο («Αντρέα Σενιέ»), Καταλάνι («Η Βάλλυ»), Πονκιέλι («Τζοκόντα») και Πουτσίνι («Τουραντότ»).

Την Τρίτη 28 Ιουλίου, από την άλλη, η Τσέλια Κοστέα (που έχει διακριθεί σε πολυάριθμους διεθνείς διαγωνισμούς τραγουδιού και ξεχωρίζει πάντα με τις ερμηνείες της σε εμβληματικούς ρόλους των Βέρντι και Πουτσίνι), ο Τζόρτζιο Μπερούτζι (δημοφιλής για τον λαμπερό, ζεστό ιταλικό του ήχο) και ο συμπατριώτης του Αμπρότζο Μαέστρι (από τους πιο περιζήτητους βαρύτονους της εποχής μας) θα ερμηνεύσουν διάσημες άριες και ντουέτα από όπερες των Βέρντι («Λουίζα Μίλλερ», «Τροβατόρε», «Ενας χορός μεταμφιεσμένων», «Η δύναμη του πεπρωμένου»), Πονκιέλι («Τζοκόντα»), Λεονκαβάλο («Παλιάτσοι») και Πουτσίνι («Τόσκα»).

Μ.Κ.


 

 


 

ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Η αθάνατη γοητεία της «Μπατερφλάι»
Αναβίωση της παραγωγής της «Μαντάμα Μπατερφλάι» του 2013, σε σκηνοθεσία Ούγκο ντε Ανα, πρότεινε η Εθνική Λυρική Σκηνή ως πρώτη από τις δύο συμμετοχές της στο φετινό Φεστιβάλ Αθηνών. Την εναρκτήρια παράσταση...
Η αθάνατη γοητεία της «Μπατερφλάι»
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Οταν η όπερα παίρνει φωτιά!
Εντυπωσιακές ήσαν τόσο η μεγάλη προσέλευση όσο και η ενθουσιώδης ανταπόκριση του φιλόμουσου κοινού στο πρώτο από δύο παρόμοια γκαλά όπερας που πρόσφερε η ΕΛΣ στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.
Οταν η όπερα παίρνει φωτιά!
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
80 χρόνια, 500 τίτλοι, 3.000 παραστάσεις
Ο κορυφαίος οργανισμός έχει κλείσει το παρελθόν και την ιστορία του, τις κατακτήσεις και την εξέλιξή του σε μια επετειακή έκδοση, το εξαιρετικό λεύκωμα «1940-2020, 80 Χρόνια Εθνική Λυρική Σκηνή» και κοιτά με...
80 χρόνια, 500 τίτλοι, 3.000 παραστάσεις
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Η υπαρξιακή περιπλάνηση ενός κοριτσιού χωρίς φύλο
Η σκηνή έχει μετατραπεί σε έναν υδάτινο, δυστοπικό λαβύρινθο. Τα κοστούμια κι η περιρρέουσα αισθητική αποθεώνουν τον υπαινιγμό, το παπικό μεγαλείο αλλά και την έκρηξη της σεξουαλικότητας.
Η υπαρξιακή περιπλάνηση ενός κοριτσιού χωρίς φύλο
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Η άνοδος και η πτώση ενός Ρώσου ολιγάρχη
Ο συνθέτης της βραβευμένης όπερας «Χοντορκόφσκι», Περικλής Λιακάκης, εξηγεί πώς έντυσε με μουσική ένα γνωστό πολιτικό θρίλερ της Ρωσίας, τη σύγκρουση ανάμεσα σε δύο ισχυρούς άνδρες, τον Μιχαήλ Χοντορκόφσκι και...
Η άνοδος και η πτώση ενός Ρώσου ολιγάρχη
ΜΟΥΣΙΚΗ - ΧΟΡΟΣ
Μια δούκισσα στον λάκκο της λαγνείας
Σε πανελλήνια πρώτη παρουσίασε η Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ την όπερα «Πούδρα στο πρόσωπό της» («Powder her face», 1995) του Τόμας Αντες, ιδιοφυούς «κακού παιδιού» της αγγλικής μουσικής των ’90s.
Μια δούκισσα στον λάκκο της λαγνείας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας