Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
400 εταιρείες μποϊκοτάρουν το Facebook στις ΗΠΑ

400 εταιρείες μποϊκοτάρουν το Facebook στις ΗΠΑ

  • A-
  • A+

Οι διαφημίσεις περισσότερων από 400 εταιρειών, ανάμεσά τους η Coca-Cola και η Starbucks, θα εξαφανιστούν από σήμερα από το Facebook διαμαρτυρόμενες για την αποτυχία του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης να περιορίσει τον λόγο μίσους στην πλατφόρμα του.

Αμερικανικές οργανώσεις προάσπισης των πολιτικών δικαιωμάτων ζήτησαν τη βοήθεια πολυεθνικών εταιρειών προκειμένου να ασκήσουν πιέσεις στο Facebook για να λάβει συγκεκριμένα μέτρα περιορισμού του ρατσιστικού λόγου και του λόγου μίσους μετά τον θάνατο από ασφυξία του Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ κατά τη βίαιη προσαγωγή του από λευκούς αστυνομικούς.

Αμερικανικές οργανώσεις, όπως η Anti-Defamation League, NAACP και η Color of Change ξεκίνησαν την εκστρατεία «Stop Hate for Profit» μετά τον φόνο του Φλόιντ.

Οι οργανώσεις υπέβαλαν 10 αιτήματα προς το Facebook, ανάμεσα στα οποία να μπορεί να μιλά με κάποιον εργαζόμενο όποιος χρήστης γίνεται στόχος σοβαρής παρενόχλησης και να δίνεται αποζημίωση στις εταιρείες οι διαφημίσεις των οποίων εμφανίζονται δίπλα σε προσβλητικό περιεχόμενο το οποίο αργότερα αποσύρεται.

Υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας συναντήθηκαν χθες Τρίτη με διαφημιστές λίγες ώρες πριν την έναρξη του μποϊκοτάζ που αναμένεται να διαρκέσει ένα μήνα, σύμφωνα με πηγές.

Όμως τα στελέχη δεν προσέφεραν περισσότερες διευκρινίσεις για το πώς θα αντιμετωπίσουν τη διάδοση του λόγου μίσους στο Facebook.

MEDIA
Αποσύρθηκε η διαφήμιση με τον Ψωμιάδη-Ζορό
Η διαφήμιση γνωστής αλυσίδας παιχνιδιών με πρωταγωνιστή τον πρώην νομάρχη Θεσσαλονίκης αποσύρθηκε καθώς σ' αυτήν γίνεται χρήση του ύμνου της Ν.Δ. Σε ανακοίνωσή της η εταιρία αναφέρει ότι προχωρά οικειοθελώς σε...
Αποσύρθηκε η διαφήμιση με τον Ψωμιάδη-Ζορό
MEDIA
Διαγραφή από την ΕΣΗΕΑ για συμμετοχή σε διαφήμιση
Oμόφωνα πειθαρχικά ελεγκτέος για αντιδεοντολογική συμπεριφορά (συμμετοχή σε διαφήμιση κάρτας παροχών υγείας) κατ' εξακολούθηση κρίθηκε από το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης...
Διαγραφή από την ΕΣΗΕΑ για συμμετοχή σε διαφήμιση
MEDIA
Περιμένοντας το barcode
Τον Μάιο η κυβέρνησή μας καλή ώρα έφερε τροπολογία στη Βουλή για το barcode, ώστε να καθιερωθεί «για όλα τα έντυπα, περιοδικά και εφημερίδες, περιοδικού και ημερήσιου τύπου, ειδική σήμανση γραμμωτού κώδικα ή...
Περιμένοντας το barcode
MEDIA
Ενας Στέλιος Πέτσας, αληθινό μάλαμα
Ο πάντοτε ειλικρινής Στέλιος Πέτσας ήταν κατηγορηματικός στη συνεδρίαση της επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας στις 10 Απριλίου στη Βουλή για το πρόγραμμα της ενίσχυσης του Τύπου.
Ενας Στέλιος Πέτσας, αληθινό μάλαμα
ΚΟΣΜΟΣ
Και η Coca Cola κατά του ρατσισμού στα social media - «Παγώνει» τις διαφημίσεις της
Μετά τη Unilever, άλλος ένας εμπορικός κολοσσός αποσύρει όλες τις προωθητικές του ενέργειες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διότι, όπως αναφέρει, «δεν υπάρχει θέση για τον ρατσισμό στον κόσμο»
Και η Coca Cola κατά του ρατσισμού στα social media - «Παγώνει» τις διαφημίσεις της
MEDIA
PRESS CAFE
Τα Ellinika Hoaxes τα γνωρίζετε; Είναι το site εκείνο που ασχολείται με τα fake news στο Διαδίκτυο. Τα αποκαλύπτει, λέει. Αλλά εντελώς αυθαίρετα και, πολλές φορές, φορώντας ιδεολογικά γυαλιά, ΝεοΔημοκρατικά.
PRESS CAFE

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας