Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Παγκόσμιες διαστάσεις παίρνει το μποϊκοτάζ διαφημίσεων στο Facebook
Dimarik16 | Dreamstime.com

Παγκόσμιες διαστάσεις παίρνει το μποϊκοτάζ διαφημίσεων στο Facebook

  • A-
  • A+

Διευρύνεται η εκστρατεία μποϊκοτάζ κατά του Facebook για τη ρητορική μίσους, όπως αναφέρει το Reuters σε αποκλειστικό του ρεπορτάζ.

Το πρακτορείο μεταδίδει πως οι διοργανωτές ρίχνονται στην παγκόσμια μάχη προκειμένου να αυξήσουν την πίεση στην εταιρεία και ότι σε αυτό το πλαίσιο θα καλέσουν μεγάλες εταιρείες στην Ευρώπη να συμμετάσχουν στο μποϊκοτάζ.

Η καμπάνια «Stop Hate for Profit» θα αρχίσει να καλεί μεγάλες εταιρείες στην Ευρώπη δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Common Sense Media, ο Τζιμ Στάγιερ στο Reuters.

Από την έναρξη της εκστρατείας πάνω από 160 εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων της Verizon Communications και της Unilever Plc, έχουν υπογράψει το σχετικό ψήφισμα για να σταματήσει η αγορά διαφημίσεων στη μεγαλύτερη πλατφόρμα social media για τον Ιούλιο.

«Το επόμενο μέτωπο είναι παγκόσμια πίεση» τόνισε ο Στάγερ και πρόσθεσε ότι η εκστρατεία ευελπιστεί στο να υιοθετήσουν σκληρότερη στάση έναντι του Facebook οι ρυθμιστικές Αρχές της Ευρώπης.

Τον Ιούνιο η Κομισιόν ανακοίνωσε νέους κανονισμούς για τις εταιρείες τεχνολογίας, περιλαμβανομένης της Facebook, σχετικά με τον τρόπο που διαχειρίζονται την παραπληροφόρηση γύρω από τον κορονοϊό.

Η παγκόσμια εκστρατεία θα συνεχιστεί καθώς οι διοργανωτές συνεχίζουν να παροτρύνουν περισσότερες εταιρείες στις ΗΠΑ να συμμετάσχουν. Η Τζέσικα Γκονζάλες, συνδιευθύντρια της Free Press, δήλωσε ότι έχει επικοινωνήσει με μεγάλες εταιρείες τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης των ΗΠΑ προκειμένου να τους ζητήσει να συμμετάσχουν στην εκστρατεία.

Ανταποκρινόμενη στα αιτήματα για περισσότερη δράση, η εταιρεία Facebook τ αναγνώρισε σήμερα ότι έχει περισσότερη δουλειά να κάνει και συνεργάζεται με ομάδες υπεράσπισης των πολιτικών δικαιωμάτων και ειδικούς για να αναπτύξει περισσότερα εργαλεία για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους. Το Facebook ανακοίνωσε ότι οι επενδύσεις του στην τεχνητή νοημοσύνη του επέτρεψαν να βρει το 90% της ρητορικής μίσους προτού οι χρήστες το αναφέρουν.

Η επέκταση της εκστρατείας εκτός των ΗΠΑ θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη μείωση των διαφημιστικών εσόδων του Facebook, αλλά πιθανότατα δεν θα έχει σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο. Η Unilever, για παράδειγμα, δεσμεύτηκε, την Παρασκευή, να σταματήσει τις δαπάνες της στις ΗΠΑ στο Facebook για το υπόλοιπο του έτους. Αυτό αντιπροσωπεύει μόνο περίπου το 10% των 250 εκατομμυρίων δολαρίων που εκτιμάται ότι δαπανά για διαφημίσεις στο Facebook ετησίως, σύμφωνα με τον Ρίτσαρντ Γκρίνφιλντ της LightShed Partners, μιας εταιρείας μέσων και τεχνολογίας.

Ο Στάγερ είπε επίσης ότι θα παροτρύνουν τους παγκόσμιους διαφημιζόμενους όπως η Unilever και η Honda, οι οποίοι έχουν δεσμευτεί να σταματήσουν τις διαφημίσεις, στις ΗΠΑ, να αποσύρουν τις διαφημίσεις τους από το Facebook παγκοσμίως.

Κάθε χρόνο, το Facebook αντλεί 70 δισεκ. δολάρια από διαφημιστικές πωλήσεις και περίπου το ένα τέταρτο απ’ αυτά προέρχεται από μεγάλες εταιρείες όπως η Unilever ενώ η συντριπτική πλειονότητα των εσόδων της προέρχονται από μικρές επιχειρήσεις.

 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Αυστηροί κανόνες στην πολιτική διαφήμιση από το Facebook
Την απόφασή του να επιβάλει αυστηρότερους κανόνες για την αποδοχή πολιτικών διαφημίσεων, με στόχο την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης εν όψει ευρωεκλογών, ανακοίνωσε το Facebook. Επίσης, θα δημιουργήσει δύο...
Αυστηροί κανόνες στην πολιτική διαφήμιση από το Facebook
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
«Χαστούκι» Twitter-Facebook σε Τραμπ για fake news για τον κορονοϊό
Τη στιγμή που το φθηνό επικοινωνιακό σόου του προέδρου των ΗΠΑ μετά το εξιτήριο από το νοσοκομείο βρίσκεται στο επίκεντρο της συζήτησης στις ΗΠΑ, Twitter και Facebook «κατέβασαν» ανάρτησή του εξαιτίας...
«Χαστούκι» Twitter-Facebook σε Τραμπ για fake news για τον κορονοϊό
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Το Facebook απειλεί να μπλοκάρει τους Αυστραλούς από δημοσιογραφικό περιεχόμενο
Μετά την πρόταση νόμου στην Αυστραλία για την υποχρέωση του Facebook να πληρώνει για το δημοσιογραφικό περιεχόμενο που ανεβάζει στην πλατφόρμα του, ο διαδικτυακός κολοσσός απαντά με την απειλή, αν περάσει η...
Το Facebook απειλεί να μπλοκάρει τους Αυστραλούς από δημοσιογραφικό περιεχόμενο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
«Διαζύγιο» Viber από το Facebook λόγω της βίαιας ρητορικής
Κάθε επιχειρηματική σχέση με το Facebook διακόπτει η Rakuten Viber δίνοντας περαιτέρω ώθηση στο κίνημα #StopHateForProfit που καλεί σε μποϊκοτάρισμα του εν λόγω γίγαντα της τεχνολογίας.
«Διαζύγιο» Viber από το Facebook λόγω της βίαιας ρητορικής
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Και το Facebook κατά Τραμπ: Κατέβασε αναρτήσεις λόγω ρητορικής μίσους
Μετά το Twitter, με το οποίο έχει ανοικτό μέτωπο ο πρόεδρος των ΗΠΑ, ήρθε η σειρά του Facebook να ανακοινώσει ότι κατέβασε αναρτήσεις από την προεκλογική εκστρατεία του Ντόναλντ Τραμπ επειδή παραβίασαν την...
Και το Facebook κατά Τραμπ: Κατέβασε αναρτήσεις λόγω ρητορικής μίσους
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Θύματα fake news και ευάλωτοι σε διαδικτυακούς κινδύνους οι μισοί Έλληνες
Ευάλωτοι στους κινδύνους του διαδικτύου είναι οι Έλληνες, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε εταιρεία λογισμικού. Οι κίνδυνοι από τα site γνωριμιών, αλλά και ο τρόπος που δρουν κυβερνοεγκληματίες μέσω...
Θύματα fake news και ευάλωτοι σε διαδικτυακούς κινδύνους οι μισοί Έλληνες

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας