Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Και SUV και cabrio
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Και SUV και cabrio

  • A-
  • A+

Το T-Roc ήδη από το λανσάρισμά του «δικαίωσε» το όνομα που του έδωσαν οι ιθύνοντες της Volkswagen, «ροκάροντας» την κατηγορία του. Με το Τ να παραπέμπει χαρακτηριστικά στους δύο προάγγελούς του, το Tiguan και το Touareg, το Roc, προερχόμενο από το αγγλικό rock [=κουνάω/βράχος/μουσική ροκ], καταδεικνύει τη δυναμική που είχε εξ αρχής συνδυάζοντας την επιβλητικότητα ενός SUV με τη σβελτάδα ενός hatchback.

Τι είναι αυτό όμως που απολαμβάνει ο ευτυχής κάτοχος ενός T-Roc Cabriolet;

Για πρώτη φορά στην κατηγορία, το νέο T-Roc Cabriolet υπόσχεται απεριόριστη ελευθερία χωρίς όρια. Ολα τα προτερήματα ενός SUV συνδυάζονται με την απόλαυση οδήγησης ενός cabrio αυτοκινήτου.

Το design του T-Roc Cabriolet προδιαθέτει για ελευθερία και οδηγική ευχαρίστηση. Αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μυώδη χαρακτηριστικά με τονισμένους ώμους και φτερά, εντυπωσιακή, φαρδιά μάσκα, προφυλακτήρες που τονίζουν το ύψος του αυτοκινήτου, ξεχωριστή σχεδίαση στο πίσω μέρος, 2θυρο αμάξωμα και μαλακή οροφή που ανοίγει και κλείνει πλήρως αυτόματα με ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό σε 9 και 11 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, σε ταχύτητα μέχρι 30 χλμ./ώρα.

Οταν η οροφή είναι ανοιχτή, το μαλακό επάνω μέρος της διπλώνεται σε σχήμα Ζ πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενώ η συμπαγής μετωπική οριζόντια δοκός χρησιμεύει ως κάλυμμα. Οταν είναι κλειστή, οι ράβδοι συγκράτησης την εμποδίζουν να «μπαλονιάζει» σε υψηλές ταχύτητες.

Υπάρχει πάντα μια ευχάριστη αίσθηση ηρεμίας μέσα στο αυτοκίνητο, εξαιτίας της αποτελεσματικής ηχομόνωσης στις πόρτες και τα παράθυρα. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται και ειδικά μελετημένο αλεξινέμιο.

Το 2 + 2 θέσεων T-Roc Cabriolet βασίζεται στην MQB πλατφόρμα. Εχει μήκος 4,268 μ., μεταξόνιο 2,63 μ., πλάτος 1,811 μ. (χωρίς εξωτερικούς καθρέφτες) και ύψος 1,522 m. Το ύψος πάνω από τον δρόμο σε σχέση με το σημείο H είναι 59,9 εκ. για τον οδηγό και τον συνοδηγό και 61,6 εκ. για τους πίσω επιβάτες.

Το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου –χαμηλό για ένα SUV– βοηθά την καλή οδική συμπεριφορά, ενώ ο χώρος αποσκευών δέχεται 284 λίτρα. Καλό νούμερο για cabrio. Αλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι οι μικροί πρόβολοι και τα μεγάλα μετατρόχια 1.538 mm (εμπρός) και 1.539 mm (πίσω). Οι πτυσσόμενες πλάτες των πίσω καθισμάτων ενισχύουν την εργονομία.

Αν το αυτοκίνητο κινδυνεύει να ανατραπεί, ενεργοποιείται ένα ειδικό σύστημα προστασίας: μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου, δύο χοντρά πλαίσια εκτείνονται πίσω από τα πίσω προσκέφαλα. Παράλληλα, οι ειδικές ενισχύσεις στο αμάξωμα του T-Roc Cabriolet αντισταθμίζουν την έλλειψη σταθερής οροφής.

Το T-Roc Cabriolet διατίθεται προαιρετικά με δύο στοιχεία ψηφιακής απεικόνισης και ελέγχου: το ψηφιακό cockpit στο οπτικό πεδίο του οδηγού και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης Discover Media. Το τελευταίο είναι μία από τις τελευταίες γενιές συστημάτων ψυχαγωγίας και διαθέτει μια online μονάδα σύνδεσης με ολοκληρωμένη eSIM.

Συνδέοντας το αυτοκίνητο με το περιβάλλον και τα smartphones των χρηστών, γίνονται διαθέσιμες νέες λειτουργίες και υπηρεσίες από τη σειρά We Connect και We Connect Plus. Για ακόμα μεγαλύτερη ηχητική απόλαυση, είναι διαθέσιμο και το υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα 12 καναλιών της «beats».

Σε οποιαδήποτε επιφάνεια, στην πόλη, σε σαθρό έδαφος, σε επαρχιακούς δρόμους ή αυτοκινητόδρομους, το T-Roc Cabriolet αντεπεξέρχεται χωρίς προβληματισμό. Υπάρχει μια επιλογή από δύο ισχυρούς και οικονομικούς βενζινοκινητήρες με υπερσυμπιεστή και άμεσο ψεκασμό, με την ισχύ να μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Ο 1.0 TSI είναι ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας με ισχύ 115 PS και ροπή 200 Nm, ενώ ο τετρακύλινδρος 1.5 TSI αποδίδει ισχύ 150 PS και 250 Nm. Ενα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων είναι στάνταρ, ενώ ο μεγαλύτερος TSI συνδυάζεται μόνο με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7-σχέσεων.

Ενας παράγοντας που επιτρέπει ένα τέτοιο υψηλό επίπεδο απόδοσης, στον 1,5, είναι το σύστημα ACT, το οποίο διακόπτει προσωρινά τους δύο κυλίνδρους σε περίπτωση σταθερού τρόπου οδήγησης.

Η Volkswagen έδωσε στο T-Roc Cabriolet την ίδια σχεδίαση σε πλαίσιο και ανάρτηση με αυτά των μεγαλύτερων μοντέλων. McPherson στους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ μια ανάρτηση πέντε συνδέσμων λειτουργεί στον οπίσθιο άξονα, ικανή να χειρίζεται ξεχωριστά τις διαμήκεις και τις εγκάρσιες δυνάμεις.

Τα ελατήρια και οι αποσβεστήρες –τοποθετημένα ξεχωριστά στον πίσω άξονα– είναι αρμονικά ισορροπημένα, εξασφαλίζοντας άνεση. Η απόσταση από το έδαφος, 156 χιλιοστά, επιτρέπει την απρόσκοπτη είσοδο σε ανώμαλο έδαφος.

Η Kosmocar-Volkswagen απλοποίησε ακόμα και την επιλογή του εξοπλισμού, προφέροντας το μοντέλο πολύ πλούσια εξοπλισμένο, σε μία έκδοση.

Με τον 1.0 TSI 115PS η τιμή είναι 28.310 ευρώ ενώ με τον 1.5 TSI ACT 150PS και αυτόματο κιβώτιο DSG 7-σχέσεων διαμορφώνεται στα 33.600 ευρώ.

Volkswagen T-Roc Cabriolet 1.0

Κινητήρας: 999 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη

Ισχύς: 115 PS/5.000 σ.α.λ.

Ροπή: 200 Nm/2.000 σ.α.λ.

0-100, Τελική: 11,7΄΄, 187 χλμ./ ώρα

Κατανάλωση: 5,4 λίτρα/100 χλμ.

CO2: 123 γραμμάρια

Τέλη: 148 ευρώ

Τιμή: 28.310 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Το πρώτο καταλυτικό
Πριν από 35 χρόνια, ξεκίνησε στην Opel η εποχή του καταλυτικού μετατροπέα. Το 1985, το Opel Ascona 1.8i ήταν το πρώτο γερμανικό αυτοκίνητο με καταλυτικό μετατροπέα που αναπτύχθηκε ειδικά για την Ευρώπη.
Το πρώτο καταλυτικό
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ηλεκτρική εποχή
Μια νέα εποχή για την αυτοκίνηση ξεκινά και στην Ελλάδα με την έναρξη διάθεσης του ολοκαίνουργιου, αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Volkswagen, του καινοτόμου και πρωτοποριακού ID.3
Ηλεκτρική εποχή
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ρεκόρ παραγωγής
H Mercedes-Benz W123 κατέγραψε επιτυχημένη πορεία ήδη από τον πρώτο χρόνο της παραγωγής της. Η ζήτηση ήταν τέτοια που η παραγωγή αδυνατούσε να την καλύψει, με το φαινόμενο ιδιοκτήτες να πωλούν το αυτοκίνητό...
Ρεκόρ παραγωγής
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Premium κατάσταση
Το νέο Audi A3 Sportback, στην τέταρτη πλέον γενιά του, με ξεκάθαρο sport DNA ορίζει εκ νέου, επανεφευρίσκοντας ουσιαστικά, την κατηγορία που δημιούργησε η ίδια η Audi.
Premium κατάσταση
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Opel Manta
Το όνομά του προέρχεται από ψάρι! Ανήκει στο γένος Mobula (σαλάχια, διαβολόψαρα), το Opel Manta, ο πιο «θαλασσινός» εκπρόσωπος στην γκάμα των κλασικών μοντέλων Opel. Φέτος, το coupé με το λογότυπο του σαλαχιού...
Opel Manta
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ο «μικρός» της παρέας
Η μάρκα διαθέτει πλέον μια ιδιαίτερα πλήρη γκάμα crossover και SUV με πέντε μοντέλα. Τούτο το νεότερο είναι το μικρότερο, μα ιδιαίτερα εξυπηρετικό. Ταιριάζει ακόμα περισσότερο στην πόλη από το T-Roc.
Ο «μικρός» της παρέας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας