Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ρίχνει το γάντι στην Κεραμέως ο Φίλης για τις κάμερες στα σχολεία
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ

Ρίχνει το γάντι στην Κεραμέως ο Φίλης για τις κάμερες στα σχολεία

  • A-
  • A+

Να καταθέσει γραπτώς στη Βουλή το αποτέλεσμα της διαβούλευσης που ισχυρίζεται ότι είχε με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για κάμερες μέσα σε σχολικές αίθουσες καλεί την υπουργό Παιδείας ο Νίκος Φίλης.

Ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε «Στο Κόκκινο» ότι πρόκειται για μια ανεξάρτητη Αρχή που είχε απαγορεύσει κάμερες ακόμη και σε προαύλια σχολείων  αν έχει μάθητές. «Πόσο μάλλον στην αίθουσα, που ακόμη και αν δεν βιντεοσκοπείται το πρόσωπο, ακούγεται η φωνή του. Λένε ότι δεν θα υπάρξει καταχώριση δεδομένων, αλλά οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει, καταγράφει την εικόνα και καταγράφει τα δεδομένα», σχολίασε ο πρώην υπουργός Παιδείας.

Ο Ν.Φίλης σχολίασε ακόμα πως η βιντεοσκόπηση των μαθημάτων «δεν έχει καμία εκπαιδευτική ωφέλεια αυτό» και ότι αποτελεί «βλάβη».

«Να δεχθούμε -που δεν συμβαινει- ότι θα είχε κάποια χρησιμότητα στα ΑΕΙ, στα αμφιθέατρα, όπου το μάθημα είναι διδασκαλία καθ` έδρας. Αλλά εδώ που είναι μαθητοκεντρική η διδασκαλία, η διαδικασία της εκπαίδευσης, που ελλοχεύουν ένα σωρό ζητήματα για τα παιδιά, προσωπικότητας, σχέσεων μεταξύ τους και με τον καθηγητή ... θα γίνουν γνωστά όλα σε όλη τη γειτονιά. Ένας καθηγητής π.χ. μπορεί να ψευδίζει, να έχει ένα πρόβλημα. Θα γίνει και αυτό viral σε όλη τη γειτονιά... Ορθώς και οι τρεις ΟΛΜΕ, ΔΟΕ και ΟΙΕΛΕ, δηλαδή και οι παρατάξεις τους που πρόσκεινται στην ΝΔ, ομοφώνως αντιτίθενται σε αυτό το σκηνικό που έχει βγει από τον Όργουελ...», πρόσθεσε στη συνέχεια.

«Μπαίνουμε σε περιπέτεια για την εκπαίδευση, τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς, με το σύστημα που πάει να καθιερώσει η κα Κεραμέως πάνω στην κρίση. Είναι μονιμοποίηση της πανδημίας στα σχολεία», προειδοποίησε και τόνισε: «Θέλουμε την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, 200.000 ψηφιακές τάξεις, που είναι μεγάλος αριθμός, μπορούν άμεσα να γίνουν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, όχι αρπαχτές με ιδιωτικά συστήματα και κυρίως εις βάρος ανήλικων παιδιών και ανυπεράσπιστων εκπαιδευτικών».

Ο Ν. Φίλης κατηγόρησε την κυβέρνηση Μητσοτάκη ότι επιδιώκει να υποκαταστήσει τη φυσική διδασκαλία στην αίθουσα με την μόνο κατ` όνομα εξ αποστάσεως εκπαίδευση για να μην προχωρήσει στις προσλήψεις που εκκρεμούν από το 2019.

Δεν έχει κάνει τίποτε ούτε γι` αυτούς του 2019 ούτε το 2020, υπογράμμισε ο κ. Φίλης. Έφερε εξ αποστάσεως εκπαίδευση χωρίς επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Δεν είναι διάγγελμα στους μαθητές η εξ αποστάσεως εκπαίδευση, είναι άλλη η εκπαιδευτική διαδικασία του μαθήματος αυτού, με οπτικό υλικό, κτλ. Δεν έχει γίνει τίποτε από αυτά, ούτε επιμόρφωση εκπαιδευτικών ούτε προσαρμογή μαθημάτων, τόνισε.

Τέλος, αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων σημείωσε ότι «το εκπαιδευτικό κέρδος είναι ισχνό». Κι αυτό όπως εξήγησε γιατί: «Εννέα ημέρες είναι η εναλλάξ διδασκαλία, εάν αφαιρεθούν του Αγίου Πνεύματος, η πρώτη ημέρα που θα γίνει συζήτηση για τα μέτρα, η τελευταία για τα παιδιά που δεν γίνεται μάθημα και η τελευταία που ο σύλλογος καθηγητών συνεδριάζει για την βαθμολογία, είναι έξι ημέρες με το ζόρι». «Αξίζει όλη αυτή η συζήτηση και το μεγάλο ρίσκο;» διερωτήθηκε.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επιστροφή στα θρανία με μάσκες, αντισηπτικά και... στο βάθος κάμερες
Αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα βρέθηκαν σήμερα χιλιάδες μαθητές της Γ' Λυκείου και καθηγητές που κλήθηκαν να επιστρέψουν στις σχολικές αίθουσες, δύο μήνες μετά τη διακοπή λειτουργίας των σχολείων λόγω...
Επιστροφή στα θρανία με μάσκες, αντισηπτικά και... στο βάθος κάμερες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Να μη γίνουν τα παιδιά μας πρωταγωνιστές... ριάλιτι
Πέραν κάθε λογικής η νομοθετική ρύθμιση της υπ. Παιδείας για βιντεοσκόπηση της διδασκαλίας στα σχολεία με πρόσχημα τις έκτακτες συνθήκες της πανδημίας και την εξ αποστάσεως παρακολούθηση μαθημάτων.
Να μη γίνουν τα παιδιά μας πρωταγωνιστές... ριάλιτι
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κινητοποίηση εκπαιδευτικών κατά του νομοσχεδίου Κεραμέως την Τετάρτη
Ακόμη μία κινητοποίηση διαμαρτυρίας κατά του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, που επιφέρει σαρωτικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης οργανώνουν οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες αυτή την Τετάρτη,...
Κινητοποίηση εκπαιδευτικών κατά του νομοσχεδίου Κεραμέως την Τετάρτη
ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
ΣΥΡΙΖΑ: Κάμερες τέλος - σειρά έχει το πολυνομοσχέδιο
Ικανοποίηση μετά την αναδίπλωση, έστω και την τελευταία στιγμή, του υπουργείου Παιδείας, στο θέμα της χρήσης μέσων βιντεοσκόπησης στη διάρκεια των μαθημάτων μέσω ίντερνετ, εκφράζουν οι αρμόδιοι τομεάρχες του...
ΣΥΡΙΖΑ: Κάμερες τέλος - σειρά έχει το πολυνομοσχέδιο
ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
Φίλης: Άνευ προηγουμένου η «εντολή» για βιντεοσκόπηση μαθημάτων
Δριμεία κριτική στην υπουργό Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, εξαπολύει ο Νίκος Φίλης σχετικά με την μέθοδο που αποφασίστηκε για τη συνέχιση της εξ αποστάσεως διδασκαλίας για όσα παιδιά δεν επιστρέψουν στα σχόλεια.
Φίλης: Άνευ προηγουμένου η «εντολή» για βιντεοσκόπηση μαθημάτων
ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
«Εθνικό σύμβολο η σημαία, όχι έπαθλο, ούτε φορέας διχασμού και διακρίσεων»
Απόπειρα εξευμενισμού της ακροδεξιάς πτέρυγας της Νέας Δημοκρατίας και των σκοτεινών εθνικιστικών κύκλων, αποδίδει ο Νίκος Φίλης στη Νίκη Κεραμέως και την απόφασή της να επαναφέρει το θέμα της σημαίας στις...
«Εθνικό σύμβολο η σημαία, όχι έπαθλο, ούτε φορέας διχασμού και διακρίσεων»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας