Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Πρωταπριλιάτικη φάρσα η χορήγηση Η/Υ σε μαθητές και σχολεία

Πρωταπριλιάτικη φάρσα η χορήγηση Η/Υ σε μαθητές και σχολεία

  • A-
  • A+

Στα κορυφαία fake news των τελευταίων ημερών περιλαμβάνονται πλέον οι ειδήσεις ότι το Υπουργείο Παιδείας θα μοιράσει λάπτοπ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς!

Χθες, Τετάρτη 8 Απρίλη, το ΥΠΑΙΘ επιχείρησε να «γοητεύσει» την κοινή γνώμη καθώς πρόβαλλε μέσω των παλατιανών δημοσιογράφων ότι τις επόμενες μέρες κάθε μαθητής θα παραλάβει ένα τάμπλετ.

Με εγκυκλίους που έστειλαν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στα σχολεία, ζητήθηκε να καταγραφούν οι ανάγκες εκπαιδευτικών και μαθητών σε βασικό εξοπλισμό «προκειμένου να υπάρχει ισότιμη πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία από όλους αφού πολλοί εκπαιδευτικοί και μαθητές (σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης) είτε σε περιοχές με χαμηλό κατά κεφαλήν ΑΕΠ, είτε σε απομακρυσμένες περιοχές, είτε λόγω της οικονομικής κρίσης της χώρας μας δεν έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση λόγω έλλειψης βασικού εξοπλισμού».

Kαι έβαλαν τους διευθυντές των σχολείων να συμπληρώνουν φόρμες με ανελαστικές διορίες, δημιουργώντας νέα τεράστια πίεση στην εκπαιδευτική κοινότητα η οποία βομβαρδίζεται τον τελευταίο καιρό με εγκυκλίους, υπουργικές αποφάσεις, αλλοπρόσαλλες προφορικές εντολές, παράλογες απαιτήσεις και διευκρινήσεις επί διευκρινήσεων.

Καθώς η πλειοψηφία των διευθυντών/τριων σχολικών μονάδων, ακολουθώντας τη φωνή της λογικής και την οδηγία των εκπαιδευτικών σωματείων δήλωσαν ανάγκη εξοπλισμού για το σύνολο των μαθητών του σχολείου ώστε να μην υπάρξει κίνδυνος αποκλεισμών, το Υπουργείο έδειξε τις πραγματικές του προθέσεις.

Αφού έστησαν ένα επικοινωνιακό σόου στα αγαπημένα τους κανάλια ότι όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί θα πάρουν υπολογιστές και λάπτοπ, αφού έκαναν τη φιγούρα τους ότι εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία, η εκπαίδευση λειτουργεί όπως πριν, αποκαλύφθηκε η γύμνια της επικοινωνιακής πολιτικής τους. Έστειλαν νέες οδηγίες: πριν ακόμα εκπνεύσει η προθεσμία υποβολής των στοιχείων, με βάση την εγκύκλιο της 7 – 4 – 2020, το πρωί της 9 – 4 – 2020 νέα εγκύκλιος αναιρεί την προηγούμενη: «Η καταγραφή αυτή σχετίζεται με πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που υλοποιείται στο πλαίσιο της γενικότερης βελτίωσης ψηφιακών δεξιοτήτων. Επίσης, όπως λένε: «διευκρινίζουμε ότι η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών)».

Τα ερωτήματα είναι εύλογα:  Με ποιο κριτήριο θα μετρηθούν οι ανάγκες της σχολικής μονάδας; Με κριτήρια κανονικής λειτουργίας ή πανδημίας και εκ αποστάσεως εκπαίδευση; Θα έχουν ΟΛΟΙ οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί πρόσβαση ή όχι; Μήπως θα υπάρχει ένας υπολογιστής σε κάθε τάξη; Ή μήπως ένας σε κάθε θρανίο; Ή μήπως ένας ανά 5 μαθητές;

Σύμφωνα με το Σύλλογο ΠΕ Α΄Αθήνας, η απάντηση στα παραπάνω δίνεται με πλάγιο τρόπο: Το Υπουργείο Παιδείας με προφορική εντολή που εκτελούν οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, υποβάλει στα σχολεία ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ (!!) συγκεκριμένες απαντήσεις στο ερώτημα που έθεσε το ίδιο σε σχέση με τις ανάγκες των εκπαιδευτικών και των μαθητών σε εξοπλισμό! Συγκεκριμένα, όπως προκύπτει από αυτές τις άτυπες ενημερώσεις, κάθε νηπιαγωγείο θα πάρει από ένα (1) λάπτοπ, κάθε δημοτικό σχολείο θα πάρει ένα (1) ανά 45-50 μαθητές, ενώ τα δημοτικά σχολεία που είχαν πάρει το «ερμάριο» (πρώην ΕΑΕΠ), δεν θα πάρουν τίποτα! Ότι κι αν δηλώσουν! Σημειωτέον ότι αυτός ο εξοπλισμός δεν θα δανείζεται στους μαθητές! Τότε γιατί ρωτάει τα σχολεία αφού η απάντηση πρέπει να είναι δεδομένη; Επομένως, ζητείται η συναίνεση των σχολικών μονάδων στα παραπάνω στοιχεία, ώστε το Υπουργείο να βγει και να πει στην κοινωνία ότι έδωσε στις σχολικές μονάδες ότι ζήτησαν και ότι χρειάζονταν, άρα, οι διαδικασίες της τηλεκπαίδευσης συνεχίζονται απρόσκοπτα! Με τη σειρά τους, ήδη τα ΜΜΕ αναπαράγουν το μέγα αυτό ψεύδος ανακοινώνοντας ότι η κυβέρνηση μοιράζει λάπτοπ στα παιδιά. Επομένως οι γονείς θα αναζητήσουν και πάλι από τους εκπαιδευτικούς τις ευθύνες γιατί δεν πήραν τα λάπτοπ που ήδη διαφημίζει η κρατική τηλεόραση! Ήδη σε σχολεία διαφόρων περιοχών, τα τηλέφωνα έχουν σπάσει από γονείς που ρωτούν τι δικαιολογητικά πρέπει να προσκομίσουν και πότε θα πάρουν τα λάπτοπ που ανακοινώνονται από την τηλεόραση!

Να τη λοιπόν η ουσία της ιστορίας: Να τι λέει ψυθιριστά στα αυτιά των εκπαιδευτικών : ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ! Γι αυτό, πάρτε την ευθύνη, στείλτε εσείς κάτι λίγο, για να μπορεί το Υπουργείο να πανηγυρίσει ότι όλοι έχουν πρόσβαση αφού τα σχολεία δεν έστειλαν πολλές ανάγκες και, εννοείται, …η ευθύνη όλη δική σας αφού δεν υπάρχει το παραμικρό συγκεκριμένο κριτήριο για να μετρηθούν οι ανάγκες!

ΝΤΡΟΠΗ!

Τα εκπαιδευτικά σωματεία αφού  καταγγέλλουν την απαράδεκτη – υποκριτική, επικίνδυνη και φτηνού επικοινωνιακού χαρακτήρα την πολιτική που ακολουθεί το ΥΠΑΙΘ επί του ζητήματος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και της υποτιθέμενης χορήγησης Η/Υ σε όλες/όλους τις/τους μαθήτριες/μαθητές και εκπαιδευτικούς, σημειώνουν το αυτονόητο:

Oι εκπαιδευτικοί σε ένα πλήρως υπονομευμένο από κυβέρνηση και συστημικά ΜΜΕ περιβάλλον, δίνουν τεράστιο αγώνα για τους μαθητές και τις οικογένειές τους, για να κρατηθεί το δημόσιο σχολείο και τα μορφωτικά δικαιώματα όρθια, με παιδαγωγική ευθύνη και χωρίς αποκλεισμούς. 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενώ χάνονται 300.000 ώρες μαθημάτων την εβδομάδα, πιέσεις για υπερεργασία και Big Brother
Ενώ βρισκόμαστε στο τρίτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου τα σχολεία έχουν πάνω από 15.000 κενά. Καταγγελίες εκπαιδευτικών ότι δέχονται πιέσεις να μπαίνουν στα κενά τους να καλύπτουν την απουσία των αναγκαίων...
Ενώ χάνονται 300.000 ώρες μαθημάτων την εβδομάδα, πιέσεις για υπερεργασία και Big Brother
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αλαλούμ με το κλείσιμο των σχολείων και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Το αλαλούμ στα σχολεία συνεχίζεται. Χθες έκλεισαν κι άλλες μονάδες λόγω εμφάνισης κρουσμάτων, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, ετοιμάζονται ακόμη περισσότερες προσεχώς. Παρ’ όλα αυτά, σε επιτελικό επίπεδο δεν...
Αλαλούμ με το κλείσιμο των σχολείων και την εξ αποστάσεως εκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκπαιδευτικός: Με έδιωξαν γιατί υπέγραψα επιστολή εναντίον των καμερών στην τάξη!
Αναρωτιέται εύλογα κάποιος, πώς θα διδάσκει αρχές και αξίες ένας τρομαγμένος, απειλούμενος και υποταγμένος εκπαιδευτικός.
Εκπαιδευτικός: Με έδιωξαν γιατί υπέγραψα επιστολή εναντίον των καμερών στην τάξη!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Από 8 Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις δημοσίων υπαλλήλων για βρεφονηπιακούς
Ο συνολικός προϋπολογισμός του Προγράμματος ανέρχεται στα 29.700.000 ευρώ που αποτελεί εξ ολοκλήρου δημόσια δαπάνη και προέρχεται από πόρους του τακτικού προϋπολογισμού του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών...
Από 8 Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις δημοσίων υπαλλήλων για βρεφονηπιακούς
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πώς θα λειτουργήσουν φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών τη νέα χρονιά
Τα μέτρα προστασίας για φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών που θα πρέπει να εφαρμοστούν το σχολικόα και εκπαιδευτικό έτος 2020-2021 ορίζει Κοινή Υπουργική Απόφαση που αναρτήθηκε στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα...
Πώς θα λειτουργήσουν φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών τη νέα χρονιά
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντές των σχολείων δεν είναι «τιραμόλα»
Με οδηγία του Υπουργείου Παιδείας καλούνται οι διευθυντές των σχολείων να ολοκληρώσουν αυτοί (και όχι η διεύθυνση προσωπικού) όλα όσα σχετίζονται με τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.
Οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντές των σχολείων δεν είναι «τιραμόλα»

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας