Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ο Γολγοθάς ενός πολίτη χωρίς… wifi

Ο Γολγοθάς ενός πολίτη χωρίς… wifi

  • A-
  • A+

Τα σοβαρά προβλήματα των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας κάνουν πολύ βαρύτερο το πρόβλημα της αυτοαπομόνωσης  για τους πολίτες που αναμένουν εδώ και μήνες την πολυπόθητη σύνδεση. Χαρακτηριστικά τα όσα καταγγέλλει στην «Εφ.Συν.» ένας κάτοικος της Αθήνας, πελάτης της Nova/Forthnet εδώ και αρκετά χρόνια.

«Στις 24/10/2019 υπέβαλα αίτημα λόγω μετακόμισης, ώστε να μεταφερθεί το πακέτο παροχών (triple play) στη νέα μου διεύθυνση. Η ενημέρωση που είχα σε κάθε επικοινωνία (τηλεφωνική, ηλεκτρονική, με αυτοπρόσωπη παρουσία) με εκπροσώπους της εταιρίας, ήταν να περιμένω από 10 ημέρες έως 1 μήνα ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Μετά την παρέλευση ενός χρονικού διαστήματος 3 μηνών, επικοινώνησα τηλεφωνικώς με τη Nova και ενημερώθηκα ότι η αίτηση μου θα ακυρωθεί επειδή υπάρχει «αναμονή λόγω έλλειψης δικτύου». Λόγω του ότι ο ΟΤΕ δεν έχει διαθέσιμο δίκτυο να με συνδέσει, δεν μπορεί και η Nova -η οποία χρησιμοποιεί το δίκτυο του ΟΤΕ- να με εξυπηρετήσει.

Στη συνέχεια, διαπιστώνω ότι:

  • H Nova δεν παρέχει κάποιο εναλλακτικό τρόπο διαδικτυακής πρόσβασης (Π.χ. ελεύθερα σημεία πρόσβασης Wi-Fi, internet data στο κινητό) όπως άλλες εταιρίες.
  • Στους όρους της έντυπης αίτηση μετακόμισης δεν αναφέρεται ότι εάν η αίτηση μετακόμισης δεν ολοκληρωθεί σε 3 μήνες, τότε η αίτηση ακυρώνεται.

Για το θέμα μου, υπέβαλα καταγγελίες στη Nova, στο Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Ε.Ε.Τ.Τ. (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών &Ταχυδρομείων). Έλαβα γραπτές απαντήσεις μόνο από τη Nova και το Συνήγορο του Καταναλωτή. Η Nova παραθέτει στοιχεία ότι το θέμα είναι του ΟΤΕ, ο οποίος δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις του όπως προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή με ενημέρωσε ότι πρέπει να απευθυνθώ στην Ε.Ε.Τ.Τ. και ότι η υπόθεση μου τίθεται στο αρχείο. Η Ε.Ε.Τ.Τ. ωστόσο, έλαμψε δια της απουσίας της σε κάθε ενημέρωση!

Στις 14/02/2020 υπέβαλα νέα αίτηση στη Nova για ενεργοποίηση του triple play στη νέα διεύθυνση, αυτή τη φορά με τεχνολογία οπτικής ίνας καθώς ενημερώθηκα από τοπικό κατάστημα της Nova ότι υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες για διαθέσιμη σύνδεση.

Ωστόσο, εδώ και 1 μήνα δεν έχω καμία απάντηση εάν τελικά θα αποκτήσω πρόσβαση σε υπηρεσίες διαδικτύου. Είμαι φοιτητής σε Ελληνικό ΑΕΙ, οπότε τους τελευταίους 5 μήνες δεν έχω καμία πρόσβαση σε ακαδημαϊκό υλικό και αδυνατώ να βρω αλλού καθώς λόγω κορωνοϊού είναι κλειστές όλες οι βιβλιοθήκες ή άλλο σημείο διαδικτυακής πρόσβασης. Επίσης, εάν χρειαστεί να εργαστώ από το σπίτι μου, πάλι η έλλειψη διαδικτυακής πρόσβασης αποκλείει κάθε πιθανό ενδεχόμενο».

Αυτό που έχουμε να προσθέσουμε εμείς στη γλαφυρή καταγγελία του φίλου αναγνώστη είναι ότι σε μια περίοδο που η κυβέρνηση απαιτεί από τους πολίτες- και σωστά- να μένουν σπίτι, διατηρώντας ανοικτά τα παράθυρα επικοινωνίας, σε μια συγκυρία που το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης επαίρεται για ταχύτατη μετάβαση σειράς υπηρεσιών του κράτους, της δημόσιας διοίκησης και των ιδιωτικών συναλλαγών στο Διαδίκτυο, ο αποκλεισμός ενός νοικοκυριού από την πρόσβαση στο ίντερνετ δεν είναι απλά παραβίαση των συμβατικών υποχρεώσεων της εταιρεία έναντι των πελατών της. Είναι εγκληματικός κοινωνικός αποκλεισμός και μάλιστα σε συνθήκες πανδημίας. Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης οφείλει να παρέμβει για άμεση λύση.»
 

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αλαλούμ με τα ίντερνετ καφέ
Λάθη στους ΚΑΔ και ασάφειες αφήνουν χωρίς προστασία επιχειρήσεις και εργαζόμενους ● Τα παράδοξα, η έλλειψη φορέα εκπροσώπησης και οι δύσκολες συνθήκες υγιεινής που αποτελούν γρίφο.
Αλαλούμ με τα ίντερνετ καφέ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πάνω από 110 εκατομμύρια μηνύματα έστειλαν οι πολίτες στο 13033
Περισσότερες από 100 εκατομμύρια κατ' εξαίρεση μετακινήσεις έκαναν οι πολίτες στη διάρκεια της καραντίνας,σύμφωνα με τα μηνύματα που διεκπεραιώθηκαν μέσω του 13033, της υπηρεσίας που σχεδίασε η ΓΓΤΤ του...
Πάνω από 110 εκατομμύρια μηνύματα έστειλαν οι πολίτες στο 13033
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Το 63% των τηλεφωνημάτων στην καραντίνα αφορούν ενδοοικογενειακή βία»
Οι αυξημένες κλήσεις που δέχεται η ειδική τηλεφωνική γραμμή SOS 15900 αφορούν στην πλειονότητά τους την ενδοοικογενειακή αλλά και την έμφυλη βία, όπως η σεξουαλική παρενόχληση στην εργασία.
«Το 63% των τηλεφωνημάτων στην καραντίνα αφορούν ενδοοικογενειακή βία»
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στο «ραντάρ» της ΑΔΑΕ τα μηνύματα στο 13033
Η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών, «έχουσα επίγνωση της συνταγματικής της αποστολής για την χωρίς ρωγμές προστασία του απορρήτου των επικοινωνιών των ελλήνων πολιτών ακόμη και σε αυτές τις...
Στο «ραντάρ» της ΑΔΑΕ τα μηνύματα στο 13033
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σκούπα και φαράσι στο παρά πέντε
Με λύσεις της τελευταίας στιγμής επιχειρεί ο Δήμος Αθηναίων να ανταποκριθεί στις ανάγκες καθαριότητας των σχολικών κτιρίων, ενόψει της επαναλειτουργίας των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων.
Σκούπα και φαράσι στο παρά πέντε
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Από 1η Ιουνίου επαναλειτουργούν κυριακάτικες αγορές και εμποροπανηγύρεις
Επαναλειτουργούν από 1η Ιουνίου οι Κυριακάτικες αγορές, οι εμποροπανηγύρεις και λοιπές αγορές του άρθρου 38 του νόμου 4497/17
Από 1η Ιουνίου επαναλειτουργούν κυριακάτικες αγορές και εμποροπανηγύρεις

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας