Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ηλεκτρικό Fiat 500
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ηλεκτρικό Fiat 500

  • A-
  • A+

Η Fiat παρουσιάζει το νέο ηλεκτρικό 500, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του Ομίλου FCA. Κατά τον σχεδιασμό οι μηχανικοί ξεκίνησαν από λευκό χαρτί, ώστε να έχουν την ελευθερία να δημιουργήσουν την καλύτερη δυνατή λύση για κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου. Οι μπαταρίες λιθίου έχουν χωρητικότητα 42 kWh και δίνουν αυτονομία 320 χλμ. στον κύκλο μετρήσεων WLTP. Για τη βελτιστοποίηση του χρόνου φόρτισης εφοδιάζεται με ένα σύστημα ταχυφόρτισης 85kW ικανό να «γεμίσει» τις μπαταρίες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα απαιτούνται μόλις 5 λεπτά για να αποθηκευτεί ενέργεια ικανή να μετακινήσει το αυτοκίνητο για 50 χλμ., απόσταση που κατά μέσο όρο υπερβαίνει τη μέση ημερήσια χρήση.

Και για τη φόρτιση στο σπίτι υπάρχει λύση, με την έκδοση «la Prima» να προσφέρεται με το σύστημα Easy Wallbox, το οποίο συνδέεται με το οικιακό δίκτυο μέσω απλής πρίζας. Ο κινητήρας έχει ισχύ 87 kW (118 ίππους), προσφέρει τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα (με περιοριστή ταχύτητας) και επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9’’ και στα 50 χλμ./ώρα σε 3,1’’. Τα αυτοκίνητο του μέλλοντος δεν είναι απλά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, αλλά περνά σε ένα νέο επίπεδο διαθέτοντας για πρώτη φορά στην κατηγορία επίπεδο αυτόνομης οδήγησης 2. Οσο για τις διαστάσεις: είναι 6 εκ. φαρδύτερο, 6 εκ. μακρύτερο, ενώ το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 2 εκ. Το επίπεδο πάτωμα φιλοξενεί τις μπαταρίες λιθίου χωρίς να επηρεάζει τον χώρο αποσκευών.


 

 

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Μικρό και ηλεκτρικό
Η Citroën αποκαλύπτει το διθέσιο ami, ένα 100% ηλεκτρικό όχημα που θα κάνει τις αστικές μετακινήσεις μια τελείως νέα εμπειρία. Είναι μια χειροπιαστή απόδειξη της διάθεσης για προσφορά λύσεων για τις αστικές...
Μικρό και ηλεκτρικό
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Dacia στην πρίζα
Η Dacia είναι έτοιμη να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της με το λανσάρισμα του ηλεκτρικού Spring Electric, ενός concept-car που αποτελεί τον προπομπό του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της.
Dacia στην πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Εξηλεκτρισμός
Το Groupe Renault θα παρατάξει στην επερχόμενη Διεθνή Εκθεση της Γενεύης (5-15/3) όλο τον στόλο των υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων του, με τον οποίο ετοιμάζει την ηλεκτρική του αντεπίθεση.
Εξηλεκτρισμός
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Ηρθε το υβριδικό 500
Το Fiat 500 αποτελεί έναν πραγματικό θρύλο της ιταλικής μάρκας και δεν είναι τυχαίο λοιπόν ότι η μάρκα επέλεξε το συγκεκριμένο μοντέλο για να ξεκινήσει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
Ηρθε το υβριδικό 500
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Renault στην πρίζα
Η Renault παρουσίασε τις νέες υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις των δύο best sellers της, το νέο Clio E-TECH 140hp και το νέο Captur E-TECH Plug-in 160hp στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.
Renault στην πρίζα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Φόρτιση με ρομπότ
Το Volkswagen Group Components παρουσίασε αυτόνομα κινούμενο ρομπότ φόρτισης που φροντίζει για την επαναφόρτιση των μπαταριών οποιουδήποτε ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε μια κοινή θέση στάθμευσης.
Φόρτιση με ρομπότ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας